Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Ahoj, dnes jsem si udělal diagnostiku vozu a při kontrole motoru mi vyskočila závada
VIS Relay
Anomálie na ovládací elektromagnetický ventil okruh pro vstupní systém s proměnnou délkou potrubí (VIS). Zkontrolujte elektromagnetický ventil účinnosti, správné pozitivní vliv na nabídku a obvod elektromagnetický ventil na ECU.
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi nízký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná. Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
Nevíte někdo co to je a na co se mám kouknout, nechce se mi to dávat kvuli nějaký blbosti do servisu, jak znám servis, tak by mě zase pěkně natáhli.
VIS Relay
Anomálie na ovládací elektromagnetický ventil okruh pro vstupní systém s proměnnou délkou potrubí (VIS). Zkontrolujte elektromagnetický ventil účinnosti, správné pozitivní vliv na nabídku a obvod elektromagnetický ventil na ECU.
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi nízký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná. Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
Nevíte někdo co to je a na co se mám kouknout, nechce se mi to dávat kvuli nějaký blbosti do servisu, jak znám servis, tak by mě zase pěkně natáhli.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
no myslím, že se ti celá závada motá okolo toho el.mag ventilu, který pouští podtlak ze sání do toho podtlakovýho hříbku (jehož závadu tady na fóru řeší mad mike) a tento hříbek natáčí klapky v sání.... Nastartuj auto a stoupni čelem k motoru.Na levé straně na sání trčí černý plastový hřib. Podívej se, jestli je jeho táhlo vcucnuté dovnitř. Pokud ne je buď někde prasklá hadička, membrána, nebo nefunguje právě ten ventil. Dostat se k němu je dost velká pakárna a je na pravé straně dost blbě schované jakoby za klapkou. Proměřit obvod, případně ho odpojit a drátky proměřit na svorkovnici jednotky....
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
no zítra na to kouknu, zdá se mi i že to auto nic moc nezrychluje, sice ho mám jen pár dní, ael čekal jsem od něj víc. Možná je to právě tímto problémem.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Těžko říct, příčin může být několik...... Mě se třeba taky nezdá, že by to nějak hrnulo asvalt-myslím, že je to způsobeno tím, že je to krátký auto, tuhá kastle....... zkus si ale někdy všimnout, jaký výraz má v obličeji ten,co jede za tebou, když míchá se šajtrou jak s vařechou v hrnci .... Můžu ti říct, že kamarád má čipnutýho IV golfa na 105kw Sice na zátah byl lepší-prostě turbo, ale sám mi pak říkal, že byl hodně překvapený, když jsem se mu lepil během chvilky na prdel. Držel jsem s ním krok, ale předjet jsem si netroufal.....marsiano píše:no zítra na to kouknu, zdá se mi i že to auto nic moc nezrychluje, sice ho mám jen pár dní, ael čekal jsem od něj víc. Možná je to právě tímto problémem.
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
o tom nepochybuj, mám de fakto to samé a řeším právě opravu toho hříbku tunamarsiano píše:no zítra na to kouknu, zdá se mi i že to auto nic moc nezrychluje, sice ho mám jen pár dní, ael čekal jsem od něj víc. Možná je to právě tímto problémem.
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=14875.
doporučuju to téma přečíst celé, dozvíš se o HGT hodně
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
to témas je dost zajímavý, už jsem začal číst včera večer, je tam hodně užitečných věcí.
jinak auto co jsem měl před tím by Superb 1,9tdi 96lw měl jsem na něm úravy co přidali asi 10hp no a ten prostě táhl líp a to to bylo velký těžký auto, čekal jsem že fiat hgt ho zdaleka překoná. Měl jsem i swifta 1,4 GTI 74kw a ten jel jako střela oproti fiatu.
jinak auto co jsem měl před tím by Superb 1,9tdi 96lw měl jsem na něm úravy co přidali asi 10hp no a ten prostě táhl líp a to to bylo velký těžký auto, čekal jsem že fiat hgt ho zdaleka překoná. Měl jsem i swifta 1,4 GTI 74kw a ten jel jako střela oproti fiatu.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Tak jsem na to ted koukal táhlo na hříbku není v cucnuté dovnitř a nereaguje ani po sešlápnutí plynu.
Jinak ten hříbek vypadá v pořádku, když ucpu přívod vzduchu tak drží tlak. Takže to je budto hadička, která vede pod sání a nebo ten ventil který jsem vubec nenašel, přístup je tam fakt hroznej.
Ještě bych se chtěl zeptat kde najdu čidlo na množství nasávaného vzduchu??
četl jsem tu že někdy dost pomůže když se vyčistí.
Jinak ten hříbek vypadá v pořádku, když ucpu přívod vzduchu tak drží tlak. Takže to je budto hadička, která vede pod sání a nebo ten ventil který jsem vubec nenašel, přístup je tam fakt hroznej.
Ještě bych se chtěl zeptat kde najdu čidlo na množství nasávaného vzduchu??
četl jsem tu že někdy dost pomůže když se vyčistí.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Poslouchej nemůžeš srovnávat diesel s benzínem a už vůbec ne, pokud je ten motor nakopnutý turbem, to zkrátka nejde porovnávat...... ale jak jsem psal výš... nezapomeň, že sedíš v krátkým autě,který má zadní kolo téměř na konci kastle, má tuhou kastli-tam na tebe prostě ty síly ani tak moc nepůsobí. Pak je ten problém, kdy hgt se do zatáčky nezavlní. Mě osobně v extrému, kdy mi v zatáčce kvičely gumy jsem prý jel po 2 kolech... Jinak ten ventil je dost kurevsky schovaný. Jsou tam 2 jeden na ovládání toho hříbku-sleduj prostě hadičku od hříbku a druhý je od nádobky s aktivním uhlím.... pak může být problém ještě v tlaku paliva...
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
No máš pravdu že se to nedá srovnávat, ale chtěl bych se někdy svézt ještě v jiném puntu hgt abych mohl posoudit zda to moje jede tak jak má. jinak auto je příjemný na svezení, ta tuhá karoserie je pro mě nezvyk, ale čím dál víc se mi to začíná líbit.
K tomu ventilu chtěl jsem jít po té hadičce,ale vede pod sání a tam se mi ztratí, nejde tam vubec vidět, to se asi musí sundat sání co? Když tak kdyby byl ten ventil kaput, dá se vubec sehnat?
Byl jsem dnes v servise, jen si domluvit přestříkání haupny a když jsem mu tam řekl jakej mám problém s tim ventilem, tak mi řekl že oprava bude v řádu tisícu korun.
K tomu ventilu chtěl jsem jít po té hadičce,ale vede pod sání a tam se mi ztratí, nejde tam vubec vidět, to se asi musí sundat sání co? Když tak kdyby byl ten ventil kaput, dá se vubec sehnat?
Byl jsem dnes v servise, jen si domluvit přestříkání haupny a když jsem mu tam řekl jakej mám problém s tim ventilem, tak mi řekl že oprava bude v řádu tisícu korun.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
víš proč tdi jedou kromě turba líp?, protože koncepci tdi prodal wwagenu právě fiat
váha vzduchu (čidlo vzduchu) je ve škrtící klapce zezadu, jsou to takové dva drátky které vidíš shora, po odpojení hadice sání, v díře těla klapky
nevím kolik může stát ten ventil, ale hříbek stojí 8000kč.
pokud ti jde po odpojení z hadičky podtlak a táhlo se přesto nehýbe, můžeš mít jako já prasklou gumovou membránu v hříbku.
váha vzduchu (čidlo vzduchu) je ve škrtící klapce zezadu, jsou to takové dva drátky které vidíš shora, po odpojení hadice sání, v díře těla klapky
nevím kolik může stát ten ventil, ale hříbek stojí 8000kč.
pokud ti jde po odpojení z hadičky podtlak a táhlo se přesto nehýbe, můžeš mít jako já prasklou gumovou membránu v hříbku.
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
hele nemám toto téma přesunout do tématu problém s hgt?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
jo díky tak už vím kde je to čidlo vduchu, zítra na něj kouknu.
8000,- za kus plastu, to jsou blázni. Jinak vim že hříbek je OK, tlak drží a z hadičky žádnej podtlak nejde.
Takže buďto je prasklá hadička a nebo ten ventil kaput.
HGT mám teprve pár dní a chtěl bych mít vše ok, trápí mě už jen tato závada a ty nesmysli co ukazuje palubní pc.
Napadlo mě vyčistit to čidlo vzduchu, jestli by pc pak neukazoval lépe.
8000,- za kus plastu, to jsou blázni. Jinak vim že hříbek je OK, tlak drží a z hadičky žádnej podtlak nejde.
Takže buďto je prasklá hadička a nebo ten ventil kaput.
HGT mám teprve pár dní a chtěl bych mít vše ok, trápí mě už jen tato závada a ty nesmysli co ukazuje palubní pc.
Napadlo mě vyčistit to čidlo vzduchu, jestli by pc pak neukazoval lépe.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Jinak pozoruji že máš verzi abarth-vyznačovala se tato verze i nějak výkonově od klasické verze hgt??? Ještě dotaz-máš euro2, nebo euro3 motor-resp. klapku máš ovládanou ještě lankem, nebo už máš elektronický pedál??? Dotaz: jestli se můžu zeptat, za kolik si pořídil todle hgt?
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Výkonově je to stejný jak obyč HGT liší se to spíše doplňky a výbavou a vzhledem.
Jinak mám euro3, klapku mám ovládanou elektronicky, koupil jsem ho za 50tis
Auto je v dobrém stavu, nové pneu, brzdy, výfuk, náplně, filtry, náprava, nová stk, vzhledově velmi hezký auto.
pravidelně servisované v servisu kam já dávám auta už 8 leta je to jediný servis tady co znám že dělají poctivě a pečlivě.
Jedniný nedostatky, počítač ukazuje nesmysly (ohledeně spotřeby), pak ještě tahle závada s tim ventilem a na haupně mám 2 fleky, takže jí musim nechat stříknout. Jinak bych řekl že autíčko je super, motor má najeto poctivých 88000km
Jinak mám euro3, klapku mám ovládanou elektronicky, koupil jsem ho za 50tis
Auto je v dobrém stavu, nové pneu, brzdy, výfuk, náplně, filtry, náprava, nová stk, vzhledově velmi hezký auto.
pravidelně servisované v servisu kam já dávám auta už 8 leta je to jediný servis tady co znám že dělají poctivě a pečlivě.
Jedniný nedostatky, počítač ukazuje nesmysly (ohledeně spotřeby), pak ještě tahle závada s tim ventilem a na haupně mám 2 fleky, takže jí musim nechat stříknout. Jinak bych řekl že autíčko je super, motor má najeto poctivých 88000km
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Mno, myslím, že dost solidní cena-pokud má 88tis naběhaných.....marsiano píše:Výkonově je to stejný jak obyč HGT liší se to spíše doplňky a výbavou a vzhledem.
Jinak mám euro3, klapku mám ovládanou elektronicky, koupil jsem ho za 50tis
Auto je v dobrém stavu, nové pneu, brzdy, výfuk, náplně, filtry, náprava, nová stk, vzhledově velmi hezký auto.
pravidelně servisované v servisu kam já dávám auta už 8 leta je to jediný servis tady co znám že dělají poctivě a pečlivě.
Jedniný nedostatky, počítač ukazuje nesmysly (ohledeně spotřeby), pak ještě tahle závada s tim ventilem a na haupně mám 2 fleky, takže jí musim nechat stříknout. Jinak bych řekl že autíčko je super, motor má najeto poctivých 88000km