Kontrolka vstřiku

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od radek.s »

Tak to je fajn, že jsi problém vyřešil. Alespoň víme, že to funguje. Jenom do toho manuálu na Punto zapomněli napsat, že se při tom má zapnout ventilátor topení. No možná je to tajná informace :) Jestli máš ještě odkaz na fórum, kde to Seicento řešili, tak mě ho sem hoď, rád se na to podívám.
Tak ať ti to taky jezdí v pohodě.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Reklama
 

Martin
Fiaťák
Příspěvky: 148
Registrován: 15 kvě 2010, 21:04

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od Martin »

Čau Radku.Ani nevíš,jak je teď fajně,že Puntik šlape jak hodinky. :lol: Napadlo mě tehdy ještě,bo jsem dříve měl Uno 1,3D,mrknout na http://www.dieselpower.cz/forum/" onclick="window.open(this.href);return false; a tam jsem do vyhledavače zadal "bliká kontrolka ŘJ" a v položce "forum" jsem vybral jen italské vozy.Hned na první stránce je,tuším s datem 25.3.2010 Seicento chyba P1300.Tam je popsán návod.Jen mi nejde do hlavy,proč ten venťák.Kdyby topení,tak pochopím skrz odvod tepla,ale zapnout jen ventilátor.Divné. :? Hlavní je,že to pomohlo!A před náma je spousta letních kiláků.Není někdy nad jízdu "na pohodu".
mikie
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 30 led 2010, 02:23
Bydliště: Příbor

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od mikie »

Vřelé díky za návod. Už měsíc jsem jezdil s blikající kontrolkou a kolikrát jsem nevypnul blinkr, protože blkání na palubovce byl už standart. Hledal jsem na polských i anglických fórech a o ventilátoru ani zmínka. Už jsem si myslel, že budu muset motor 3x vytočit o půlnoci na křižovatce, když bude svítit červená a přitom plivnout přes levé rameno. :roll:
Jinak postřeh: při čtvrtém přidáváni se tak mezi 4500 a 5000 ozvalo lupnutí jako od relátka a hurá kontrolka zhasla nadobro.

Ještě jednou DÍKY
Punto MKII 1.2 8V 2002
FilipD
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 25 črc 2010, 21:37

kontrolka motoru

Příspěvek od FilipD »

Zdravim.mam takovej problem z 1.2 puntem rok 2001 odeslo mi cidlo na snimani klikoveho hridele a rosvitila se mi kontrolka motoru, cidlo jsem vymenil ale kontrolka sviti dal tak jsem to dal na diagnostiku a smazal jsem zavadu ale kontrolka sviti dal a pocitac mi uz zadnou zavadu neukazuje ani po nastartovani. Tak jsem zkusil dalsi diagnostiku a ta mi napise ze je spatna konfigurace rotoru ale za boha nevim co to je,tak jsem si myslel jestly mi nepreskocil rozvodak ale vsechno je na risky. ale buhezel uz nevim po cem bych mel jit,tak bych vas prosil o nejakou radu po cem bych mel jit predem moc dekuju.
FilipD
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 25 črc 2010, 21:37

Re: kontrolka motoru

Příspěvek od FilipD »

Bohuzel todle jsem uz skousel ale bez uspechu ale strasne by me zajimalo co je konfigurace rotoru hodne lidi rika otech rozvodech a pak jestly maj cidla spravnou vzdaleno od kola co snimaji.porat te mi nekdo

dekuju
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od radek.s »

Vzdálenost čidla otáček klikového hřídele a pulzního kola je 0,5 až 1,5 mm a normálně není nastavitelná. Měla by vyjít i po výměně čidla. Při výměně se doporučuje kontrola (spárovými měrkami).
Jaký je číselný kód chyby na diagnostice?
Pochopil jsem správně, že kontrolka po nastartování nezhasne a svítí trvale?
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
FilipD
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 25 črc 2010, 21:37

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od FilipD »

radek.s píše:Vzdálenost čidla otáček klikového hřídele a pulzního kola je 0,5 až 1,5 mm a normálně není nastavitelná. Měla by vyjít i po výměně čidla. Při výměně se doporučuje kontrola (spárovými měrkami).
Jaký je číselný kód chyby na diagnostice?
Pochopil jsem správně, že kontrolka po nastartování nezhasne a svítí trvale?
Ano chápeš to správně, kontrolka po nastartování pořád bliká, řikíš tedy že mám zkontrolovat vzdálenost čidla na klice vůči řemenici? A myslíš že kdyby byla vzdálenost větší, tak proto kontrolka stále bliká? A jediná možnost jak čidlo přiblížit by byla ho upnout do soustruhu a kousek utočit.Bohužel kod záady nevim na diagnostice mi řkaly jenom konfigurace rotoru.
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od radek.s »

Vzdálenost můžeš zkontrolovat, ale myslím, že tím to nebude. Pokud by byla vzdálenost úplně špatná, tak by ti to nešlo nastartovat. Ta vzdálenost vyjde dobře, proto není nastavitelná.
A teď dále. Psal jsi, že ti kontrolka svítí i po výměně čidla, nyní jsi napsal, že bliká. Myslel jsem si to, proto jsem se znovu zeptal. Blikající kontrolka a chyba konfigurace rotoru na dignostice stoprocentně znamená, že je nutné provést samonastavení pulzního kotouče na klikovce a to je to, o čem se tady od začátku bavíme a řešíme, proč to nejde. Pokud jsi už zkoušel to nastavení udělat, pravděpodobně neproběhlo, protože jsi někde udělal chybu. Vrať se tady na stranu 2, poslední příspěvek dole od Martina a zkus to znovu. Nezapomeň taky zapnout ten ventilátor topení na 2.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
FilipD
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 25 črc 2010, 21:37

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od FilipD »

radek.s píše:Vzdálenost můžeš zkontrolovat, ale myslím, že tím to nebude. Pokud by byla vzdálenost úplně špatná, tak by ti to nešlo nastartovat. Ta vzdálenost vyjde dobře, proto není nastavitelná.
A teď dále. Psal jsi, že ti kontrolka svítí i po výměně čidla, nyní jsi napsal, že bliká. Myslel jsem si to, proto jsem se znovu zeptal. Blikající kontrolka a chyba konfigurace rotoru na dignostice stoprocentně znamená, že je nutné provést samonastavení pulzního kotouče na klikovce a to je to, o čem se tady od začátku bavíme a řešíme, proč to nejde. Pokud jsi už zkoušel to nastavení udělat, pravděpodobně neproběhlo, protože jsi někde udělal chybu. Vrať se tady na stranu 2, poslední příspěvek dole od Martina a zkus to znovu. Nezapomeň taky zapnout ten ventilátor topení na 2.

Dobrá jen co si domluvim diagnostiku tak to hned vyskoušim.A spátky kté vzdálenosti tak když jsem nato koukal tak mam vzdálenost dost velikou pomalu půl centimetru. A řikáš kdybych jí i zmenšil tak by zavada blikala dál protože se čidlo musí spárovat je to tak.AKorat nevím kdy mám zapnout ten ventilator topení.Předem děkuju
mikie
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 30 led 2010, 02:23
Bydliště: Příbor

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od mikie »

Ventilátor zapni nejpozdeji před prvním přidáváním. Někdy kontrolka zhasne až po pěti - šesti vytočeních.
Punto MKII 1.2 8V 2002
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od radek.s »

FilipD píše: Dobrá jen co si domluvim diagnostiku tak to hned vyskoušim.A spátky kté vzdálenosti tak když jsem nato koukal tak mam vzdálenost dost velikou pomalu půl centimetru. A řikáš kdybych jí i zmenšil tak by zavada blikala dál protože se čidlo musí spárovat je to tak.AKorat nevím kdy mám zapnout ten ventilator topení.Předem děkuju
To není možný, aby jsi tam měl skoro půl centimetru pokud tam máš čidlo co tam patří. Čidlo je vyrobeno přesně a držák na motoru je pevný kus kovu vcelku s motorem, tak když je to správné čidlo musí to vyjít. Měří se to mezi koncem čidla a vrcholem zubů na tom kole. Pokud by jsi tam měl půl centimetru, nevím, jestli by to vůbec fungovalo a to by jsi nenastartoval. To že to za chodu motoru bliká znamená, že je potřeba udělat to nastavení s přidáváním plynu. Mělo by to jít i bez diagnostliky, návod je na předešlé straně. Je možné, že po nastavení se závada sama vymaže z paměti.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
FilipD
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 25 črc 2010, 21:37

Re: Kontrolka vstřiku

Příspěvek od FilipD »

radek.s píše:
FilipD píše: Dobrá jen co si domluvim diagnostiku tak to hned vyskoušim.A spátky kté vzdálenosti tak když jsem nato koukal tak mam vzdálenost dost velikou pomalu půl centimetru. A řikáš kdybych jí i zmenšil tak by zavada blikala dál protože se čidlo musí spárovat je to tak.AKorat nevím kdy mám zapnout ten ventilator topení.Předem děkuju
To není možný, aby jsi tam měl skoro půl centimetru pokud tam máš čidlo co tam patří. Čidlo je vyrobeno přesně a držák na motoru je pevný kus kovu vcelku s motorem, tak když je to správné čidlo musí to vyjít. Měří se to mezi koncem čidla a vrcholem zubů na tom kole. Pokud by jsi tam měl půl centimetru, nevím, jestli by to vůbec fungovalo a to by jsi nenastartoval. To že to za chodu motoru bliká znamená, že je potřeba udělat to nastavení s přidáváním plynu. Mělo by to jít i bez diagnostliky, návod je na předešlé straně. Je možné, že po nastavení se závada sama vymaže z paměti.

Zdravim tak vuli na cidle jsem odstranil ale kontrolka svitila dal.Tak jsem skusil znovu naprogramovani a to bez diagnostiky a po 4 proplinovani to luplo a kontrolka zhasla. Takze vam moc dekuju za pomoc. UZ me to fakt stvalo kdyz to tam furt blikalo.
Dekuju
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“