Seicento
Moderátor: peta.smolik
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
Seicento
Vlastním Seicento 1.1 (187) a vždy po zimně se mi spálí motorek sahary- nateče slaná voda. Má s tím někdo nějakou zkušenost ?
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 171
- Registrován: 13 zář 2005, 17:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
cital som tvoju odpoved na vyriesenie problemu, ale aj tak sa mi to nezda... chladic na 1.1 motore je predpokladam ten isty,ako na Punte prvej generacie, ktore mame doma a este sme nikdy problem s chladicom nemali. Na seicente mam tiez orig-tusim valeo? a menil som ho len ked som vlastnou chybou dal do chladiacej fridex namiesto menej agresivneho originalu paraflu.
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)
http://www.milan.konzum.sk
http://www.milan.konzum.sk
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
sahara chladiče
Jestli chladící kapalina paraflu nebo fridex není předmětem dotazu.
Mluvíme o elektromotoru sahary t.j. elektromotoru ventilátoru chladiče.
Mluvíme o elektromotoru sahary t.j. elektromotoru ventilátoru chladiče.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
sahara chladiče
Řešení se našlo, je to sahara původu Taiwan. Je zakrytovaná z obou stran. Originál Valeo má větrací otvory z oboustran, životnost jednu sezonu.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
Vypadá to, že auta vyrobená v různých obdobích mají některé typické závady odlišné, jako by výrobce časem střídal dodavatele dílů pro montáž a podle odezvy ze servisů tak zjistil, co je dobré a co méně. Prostě zákazník to vyzkouší a když má zrovna smůlu, tak to zaplatí, protože problémy příjdou většinou až po záruce. Ale tak to dělají asi všichni výrobci. Já například nemám žádné problémy se saharou a mám jí původní. Naopak mě loni odešla řídící jednotka motoru a prorezla nádrž. Ale je třeba to brát tak, že každé starší auto má nějaké problémy (8 leté auto je prostě dnes už starší) a když vidím, jaké problémy mají některá jiná a třeba i dražší auta, tak ono to Seicento zase tak špatné není.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
Já jsem názoru , že hodnotit paušálně auto je dobré či špatné není v zájmu vyvolání tlaku na výrobce , aby dodávali auta odpovídající kvalitou
požadavkům nás zákazníků.
Jestliže někdo nemá problémy se saharou , ale prorezne mu nádrž , je věcí výrobce, aby dodával vozidla osazená součástmi se stejnou životností.
Mám-li auto se zárukou 8let na prorezavění karoserie, ale pouze za předpokladu , že nebudu jezdit v zimě po osolených silnicích, je pro mě zřejmé, že mě výrobce šidí.
požadavkům nás zákazníků.
Jestliže někdo nemá problémy se saharou , ale prorezne mu nádrž , je věcí výrobce, aby dodával vozidla osazená součástmi se stejnou životností.
Mám-li auto se zárukou 8let na prorezavění karoserie, ale pouze za předpokladu , že nebudu jezdit v zimě po osolených silnicích, je pro mě zřejmé, že mě výrobce šidí.