Potrebujem na aute vymenit loziska v prevodovke do ktorych ide lava a prava poloos,chcem sa spytat ci je potrebne kvoli tomu vyberat celu prevodovku,alebo staci zo spodu auta vymontovat krit v ktorom su loziska a nejake kamene s ktoryma sa nastavuje chod,uhol kolesa.
Prikladam ilustracnu fotku prevodovky z Punta 2b/Grande
Na fotke som vyznacil co tym myslim,ci staci to vymontovat co je vyznacene a sa dostanem k loziskam?
Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos
jo jde to ale půjde to ven i s diferenciálem.a je dobrý si před tím povolit celej motor i s převodovkou a trochu ho svěsit.je pak k tomu lepší přístup
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
- HIISS
- Všeználek
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 25 úno 2009, 23:25
- Bydliště: Košice okolie-Čaňa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos
Da sa nekde najst detailny popis montaze-demontaze homokynetickeho klbu loziska?
Re: Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos
takze. poloos ma na jednom konci klb a na druhom triangel.teda aspon ta co ide do takej prevodovky ako je na obrazku.
-klb sundas tak ze ho jednoducho vyklepnes von z poloosy.na jej konci je mali rozperny kruzok.pri skladani si chytis poloos do zveraku na ten kusok poloosy nasunes klb a potom skrutkovacom alebo njecim tenkym zatlacis konce tej rozperky a klepnes po klbe aby cez nu presiel a zaklepes ho az na doraz.kruzok sa vo vnutri roztiahne a tym zabranuje aby klb zliezol z poloosy.
-triangel das dolu podobnym systemom.ked poloos vytiahnes z toho puzdra co je na prevodovke,poutieraj to cele handrou a vsimnes si ze na konci tej poloosy je klasicka segerka.segerovymi kliestami ju sundas dolu a triangel vyklepnes. BACHA ABY TI NEVYPADOL NIEKTORY KAMEN A NEVYSIPALI SA TI IHLICKOVE LOZISKA !musis klepat len medzi tymi "kamenmi".montaz je presne opacna.
-na GT ckovych poloosach je vnutorny klb podobny ako ten vonkajsi.je taky uzavrety a to cele je 6timi imbusmi prisrobovane na protikusy kore idu z prevodovky. pri tomto klbe najprv podpacis na stranach ten zadny plech,potom ho sundas dolu a uvidis klb samotny.najdes znovu segerku ,kliestami ju sundas a klb vyklepnes von.
mozno niektory z tychto navodou niekomu pomoze pri vymene
-klb sundas tak ze ho jednoducho vyklepnes von z poloosy.na jej konci je mali rozperny kruzok.pri skladani si chytis poloos do zveraku na ten kusok poloosy nasunes klb a potom skrutkovacom alebo njecim tenkym zatlacis konce tej rozperky a klepnes po klbe aby cez nu presiel a zaklepes ho az na doraz.kruzok sa vo vnutri roztiahne a tym zabranuje aby klb zliezol z poloosy.
-triangel das dolu podobnym systemom.ked poloos vytiahnes z toho puzdra co je na prevodovke,poutieraj to cele handrou a vsimnes si ze na konci tej poloosy je klasicka segerka.segerovymi kliestami ju sundas dolu a triangel vyklepnes. BACHA ABY TI NEVYPADOL NIEKTORY KAMEN A NEVYSIPALI SA TI IHLICKOVE LOZISKA !musis klepat len medzi tymi "kamenmi".montaz je presne opacna.
-na GT ckovych poloosach je vnutorny klb podobny ako ten vonkajsi.je taky uzavrety a to cele je 6timi imbusmi prisrobovane na protikusy kore idu z prevodovky. pri tomto klbe najprv podpacis na stranach ten zadny plech,potom ho sundas dolu a uvidis klb samotny.najdes znovu segerku ,kliestami ju sundas a klb vyklepnes von.
mozno niektory z tychto navodou niekomu pomoze pri vymene

Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos
presne tak potkangt to popisal vinikajuco...
k tej vymene ložisk na diferaku...
- nie je chyteny diferak ked odišli ložiska?
- neoplati sa zohnať zanovnu prevodovku?
ak nie tak potom vymontovanie a namontovanie prevodovky trva cca 1,5 hodiny a môžeš si to krasne rozhodiť na stole, a popripade vimedziť diferak...neviem ale je to v rámci možností dá sa to spraviť na aute robil som to asi 2X na 1,2 puntách ale vždy som vyhodil prevodovku nedalo to toľko práce
k tej vymene ložisk na diferaku...
- nie je chyteny diferak ked odišli ložiska?
- neoplati sa zohnať zanovnu prevodovku?
ak nie tak potom vymontovanie a namontovanie prevodovky trva cca 1,5 hodiny a môžeš si to krasne rozhodiť na stole, a popripade vimedziť diferak...neviem ale je to v rámci možností dá sa to spraviť na aute robil som to asi 2X na 1,2 puntách ale vždy som vyhodil prevodovku nedalo to toľko práce
