quote="Graun"]Jak se zmiňuješ o 98-00 tak se jedná pouze o Punto I, což má motor 1.1/40kW. Od 09/1999 se začaly vyrábět Punto II, kde se již dávaly benz. motory 1.2/44kW (a výše). To jako chceš říct že 1,2 se dával až do mk2??? Se prober od roku 93 co se montuje Punto se dávaly motory 1,1 i 1,2-různých výkonů ale taky 1,4 a 1,6 a 1,7Graun píše:Jak se zmiňuješ o 98-00 tak se jedná pouze o Punto I, což má motor 1.1/40kW. Od 09/1999 se začaly vyrábět Punto II, kde se již dávaly benz. motory 1.2/44kW (a výše). Současně tam mají elektrické posilovače řízení, které jsou dost poruchové (výměna relé to vesměs vyřeší).
Také se připrav na to, že budeš muset (pokud to už neudělal předchozí majitel) vyměnit těsnění pod hlavou. Stává se to okolo 100tis km, naštěstí to je nepříliš vysoká investice za opravu (nízké ceny dílů). Je to bolístka jak Punto I, tak i Punto II (stejná konstrukce motorů). Na druhou stranu, když se roztrhne rozvodák, tak se jen vymění - ventily se nepotkají s pístem.
Btw Ibizu také nechce?
koupě auta
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě auta
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- Reklama
Re: koupě auta
jo to je pravda motoru je dost do toho ja bych doporucil 1.4 turbo krasne to jede a vubec to nezere ne to si delam prdel ta 1.2 je urcite nejlepsi varianta a nejlip s 6q prevodovkou
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: koupě auta
2peta.smolik: Jo máš pravdu, špatně jsem to napsal. Dávaly se tyto motorizace co uvádíš, ale 44kW až v Puntu II.
Btw měly ty Punta I některé z těch objemů systém MPI nebo to bylo všechno SPI? Jde mi o 1.1 a 1.2 obsah.
2kubito: Nejsem si jistý, zda je 1.4 turbo dělána v Puntu tak jako v Bravě, ale pokud je tam mazání oleje uděláno stejně, tak to raději nebrat. Trubky se zanáší a vačky se vydírají.
Btw měly ty Punta I některé z těch objemů systém MPI nebo to bylo všechno SPI? Jde mi o 1.1 a 1.2 obsah.
2kubito: Nejsem si jistý, zda je 1.4 turbo dělána v Puntu tak jako v Bravě, ale pokud je tam mazání oleje uděláno stejně, tak to raději nebrat. Trubky se zanáší a vačky se vydírají.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: koupě auta
1,2 MPI bylo i v prvních Puntech-55kW
Potom samozřejmě 1,1-40kW a 1,2-44kW oboje SPI
A 6ti kvalt se montoval jen k 1,1
Potom samozřejmě 1,1-40kW a 1,2-44kW oboje SPI
A 6ti kvalt se montoval jen k 1,1
Punto 94' 6speed :-)
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
Re: koupě auta
ano delalo se 1.4 turbo mam ho jinak ten motor je ok a nemam s nim nejmensi problem krome te spotreby jinak s tou vackou to je pravda hodne trpi... jo ty motory 1.2 MPI byli asi nejlepsi na spotrebu i jizdu a bohate by to stacilo na to co to potrebujes
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: koupě auta
panove diky moc za odpovedi ale pochopil jsme ze nejlepsi varianta bude ta 1.2 uz jich mam nekplik najitych tak v patek rano vyrazim na koupi
Fiat punto 1,2 16v sporting
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě auta
Jedině Punto 2.Hlavně nemá už tu blbou zadní nápravu s těmi poruchovými ložisky jako Punto 1.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Re: koupě auta
Jo,jenže za 35 táců sežene dvojkový Punto dost těžko .A když,tak to bude vyjetá vrána .
Punto 94' 6speed :-)
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
Matiz 99'
Fóbia HTP 04'
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 28 pro 2008, 18:26
- Bydliště: brno
Re: koupě auta
Zadní nápravy Punta I bych se zase tak nebál, doma se to dá za odpoledne zrepasovat s náklady do 2000czk.
Punto188 1,2elx
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě auta
Zadní náprava je v poho opravím to za pár korun a když je v pořádku drží jak přibytý což se o dvojce říct nedá to by do zatáčky raději jezdit nemělo páč je to životu nebezpečnéPepik píše:Jedině Punto 2.Hlavně nemá už tu blbou zadní nápravu s těmi poruchovými ložisky jako Punto 1.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: koupě auta
Jak to myslíš s tou zatáčkou? Zase nepřeháněj
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě auta
To myslim vážně U mk1 je zadní náprava s nezávislým zavěšením který je sice komplikovaný a opravy jsou nutné(dnes velmi laciné) ale pokud funguje tak zadek sedí jak přibytej U mk2 je vlečená zadní náprava v podstatě ta samá nebo hodně podobná jak na Unu jednoduchá v podstatě bezúdržbová ale o dost horší než na mk1Fénix píše:Jak to myslíš s tou zatáčkou? Zase nepřeháněj
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: koupě auta
Ten rozdíl není zase tak strašný. Někde se muselo šetřit. U MK1 to byl nadstandard.(z Tipa) Nevím to jistě,ale z běžných malých aut to neměl nikdo.
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě auta
Vloni během roku až do podzima jsem postupně opravoval zadek tlumiče, pružiny, ložiska uložení, ložiska nábojů, bubny silentbloky Když jsem to měl hotový stabilita auta se neuvěřitelně zlepšila pak sem měl na 3 dny půjčený mk2 ve vynikajícím stavu... nechtěl bych ho ani náhodou tam co jezdím se svým jsem to zkusil s půjčeným- zatáčky kde se svým jezdím kolem 100km/hod jsem zkoušel s mk2 a přímo mně to vyděsilo páč max rychlost byla 70 při 90 mi zadek prostě ulítl Nejsem žádnej závodník a s Puntem 1,1 to ani nejde bejt ale mám rád občas ostřejší jízdu prostě mi příjde že mk2 sedí celkově o dost hůř než mk1 a řekl bych že za to může hlavně zadní náprava
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: koupě auta
Záleží hodně na pneumatikách. Já tedy nemám v zatáčkách problém.V létě 185 60 r 14Continental Premium Contact2