kliková hřídel-výroba

Nevíte kam to patří, pište to sem ...

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

kliková hřídel-výroba

Příspěvek od Mr.pilot »

Scháním někoho kdo vyrábí klikové hřídele,byl bych rád za nějaký kontakt.zkoušel jsem to přez internet ale všichni je jen brousí a já bych potřeboval úplně jinou.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Reklama
 

Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 563
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: kliková hřídel-výroba

Příspěvek od rogi »

pánku, tak to čumím, aj keby niekto kľukovku na zákazku vyrobil, tak to nezaplatíš, čo si tak niečo prečítať o strojárenstve a tak sa trošku dostať do obrazu :!: :wink:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: kliková hřídel-výroba

Příspěvek od Vencapunto »

Hele,u nás v práci se dělaj klikovky do kamionů.Přivezou nám výkovek,ten se ohrubí,zakalí,obrousí,vyváží,zkontroluje a šup s nim pryč.Pokud by si sehnal výkovek(což asi ne,protože je málo železa a každej kousek je hrozně drahej),tak pokud bys měl dost financí(řády desítek tisíc) tak by teorericky šlo tu kliku zhotovit,ale bylo by to hodně finančně i časově náročný,jelikož by se musely přizpůsobit mašiny(kotouče na brusech,kalící závěsy na kaličkách) a podobně a to bys asi nezaplatil.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Fénix
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 494
Registrován: 18 lis 2010, 13:22

Re: kliková hřídel-výroba

Příspěvek od Fénix »

Když jsou peníze jde všechno. Ale za každou cenu? Proč?
Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: kliková hřídel-výroba

Příspěvek od Mr.pilot »

Ona by ta klikovka co se týče rozměrů byla stejná jako ve favoritu(je jedno na jaké fórum to píšu,jen abych nebyl hned odeslán na škodovácký fórum) jen s tím rozdílem že by to byl řadový 16ti válec(neberu to jako limitující číslo stačil by klidně 8mi válec jenže pokud se ta klika jednou vyrábí tak už není o tolik dražší ji udělat delší) takže mě by teoreticky stačilo spojit 4 klikovky za sebe,jenže to je nesmysl protože mě nenapadá jak,aby to neprasklo,takže se to musí vyrobit v jednom kuse.
Takže se spýš jedná o výkovek protože na obroušení by mohlo jít použít nastavení právě z favoritu
blok motoru a vačka není problém opravdu se jedná jen o tu kliku
Klika pokud by byla vyrobena správnou technologií by měla to namáhání vydržet,nepočítám s nějakými extrémními výkony,tady se spíš jedná o jedinečnost takového motoru a hlavně o zvuk.
Mě se jednalo o to jestli někdo nezná nějakou firmu která by se výrobou takových dílů zabývala,třeba do veteránů,ve kterých se podobné motory oběvují
Jinak o moji znalost strojírenství bych se nebál jisté vzdělání v oboru mám,jen nejsem schopen tento díl vyrobit svépomocí.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Uživatelský avatar
zokot
Znalec
Příspěvky: 828
Registrován: 10 úno 2008, 00:31
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: kliková hřídel-výroba

Příspěvek od zokot »

To škodovácký forum si zkoušel? Tam jsou taky otevřený hlavičky :D
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: kliková hřídel-výroba

Příspěvek od Vencapunto »

To jako že by měla průměr jako favoriťácká ale 4x delší? To silně pochybuju že by dlouho vyržela,v takový dýlce by měla snahu se hodně kroutit a praskat.Další věc klika u favorita je jen 3x uložená takže taky nic moc.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 563
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: kliková hřídel-výroba

Příspěvek od rogi »

vyššie bolo spochybnene nadpojenie, TATRA použivala vo svojich "naftakoch" klukovku zoskrutkovanú a nič nepraskalo, je pravda že bola na valivých ložiskach
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: kliková hřídel-výroba

Příspěvek od Mr.pilot »

jenže u hotovejch klikovek už je problém vymyslet to napojení
Dělený klikovky se dělaj normálně,a používaj se v leteckých hvězdicových motorech a tam je třeba klika která přenáší 4000HP,jenže taky to spojení podle toho musí vypadat.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Odpovědět

Zpět na „Punto - ostatní diskuse“