Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Moderátor: peta.smolik
Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Zdravím,
Mám menší problém s výkonom počas jazdy autom.
Pri nízkych otáčkach tak do 2000 mi to neťahá.
Nad 2000 otáčok sa auto rozbehne normálne a ťahá ako besné.
Inokedy mám problém sa rozbehnúť na jednotke, a keď tam šupnem dvojku a pedál dám na podlahu tak nič, auto sa rozbieha pozvoľna a keď prejdem nad 2000 rpm tak je všetko zasa O.K., už mi s toho hrabe.
Diagnostika ukázala na EGR ventil. Ten som vyčistil.
Tak isto som vyčistil aj snímač v sacom potrubí za EGR kom a overboost ventil.
Ešte idem vyčistiť škrtiacu klapku za intercolerom, a už keď to potom nepojde tak si hodím mašlu.
Dík moc.
Mám menší problém s výkonom počas jazdy autom.
Pri nízkych otáčkach tak do 2000 mi to neťahá.
Nad 2000 otáčok sa auto rozbehne normálne a ťahá ako besné.
Inokedy mám problém sa rozbehnúť na jednotke, a keď tam šupnem dvojku a pedál dám na podlahu tak nič, auto sa rozbieha pozvoľna a keď prejdem nad 2000 rpm tak je všetko zasa O.K., už mi s toho hrabe.
Diagnostika ukázala na EGR ventil. Ten som vyčistil.
Tak isto som vyčistil aj snímač v sacom potrubí za EGR kom a overboost ventil.
Ešte idem vyčistiť škrtiacu klapku za intercolerom, a už keď to potom nepojde tak si hodím mašlu.
Dík moc.
- Přílohy
-
- EGR - skoro ma ... keď som to videl - katastrofa ....
- 06012011458.jpg (81.28 KiB) Zobrazeno 11373 x
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reklama
Re: Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Zkus odpojit váhu vzduchu a uvidíš
Re: Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Kúpim EGR
Takto vyzerá moje EGR.
Takto vyzerá moje EGR.
- Přílohy
-
- 06012011453.jpg (35.69 KiB) Zobrazeno 11360 x
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Nove EGR nekupuj ale rozober a vycisti jeho elektricku cast. http://picasaweb.google.com/alibaba157/ ... Y773vXqlQE#" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Croma 1,9 JTD 16V, Emotion, Navi,185 PS, 400 NM, DPF, EGR off
Re: Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Zdarec,
Tak som ten solenoid opäť rozobral a riadne prečistil.
Kontrolka motora ešte 3 dni svietila a potom zhasla sama.
Problém nebol len v EGR ale aj v DPF.
Keďže EGR bol zaseknutý, tak mal aj DPF problém sa regenerovať.
Po prečistení a namazaní pohyblivých častí EGR sa ventil začal chovať normálne a DPF sa okamžite zregeneroval, a kontrolka motora zhasla.
Tak isto je potrebné vyčistiť senzor tlaku v saní (plastový snímač BOSCH za EGR)
Použil som sprej na čistenie bŕzd.
Už 2 týždne mi to fachá opäť tak ako má.
rotwailer - tem odkaz na čistenie elektrickej časti EGR som tam dal ja, keď som ho čistil prvý krát.
Pre všetkých zainteresovaných chyba OBD (P1206) je chyba regenerácie DPF - platí pre FIAT CROMA
Tak som ten solenoid opäť rozobral a riadne prečistil.
Kontrolka motora ešte 3 dni svietila a potom zhasla sama.
Problém nebol len v EGR ale aj v DPF.
Keďže EGR bol zaseknutý, tak mal aj DPF problém sa regenerovať.
Po prečistení a namazaní pohyblivých častí EGR sa ventil začal chovať normálne a DPF sa okamžite zregeneroval, a kontrolka motora zhasla.
Tak isto je potrebné vyčistiť senzor tlaku v saní (plastový snímač BOSCH za EGR)
Použil som sprej na čistenie bŕzd.
Už 2 týždne mi to fachá opäť tak ako má.
rotwailer - tem odkaz na čistenie elektrickej časti EGR som tam dal ja, keď som ho čistil prvý krát.
Pre všetkých zainteresovaných chyba OBD (P1206) je chyba regenerácie DPF - platí pre FIAT CROMA
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Jedná se o přiucpaný filtr pevných částic (FAP FILTER), i já měl tento problém.Čím déle se bude vozidlo v tomto stavu provozovat, tím větší problém nastane. Filtr jsem nechal demontovat, přehrát software, cena byla cca 11000kč. Auto jede jako blázen, má nižší spotřebu a na emisích se to nepozná. Je možná i výměna fap filtru, ale originál fiat stojí okolo 35 000kč.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 23
- Registrován: 08 lis 2009, 19:40
Re: Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Ja mám takú otázku. Išiel som vyčistit EGR ventil a ked som ho demontoval, tak bol uplne leskly, ako nový. Mám ho vymeniť alebo to nevadí?
Fiat Croma 2,4 JTD , 460Nm, 238 HP, DPF off, max: 245km/h :)
Re: Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Úplně stejný problém auto (croma 2006) nešla do 2000 otáček vůbec do tahu nad 2000 vyrazila jako splašená. Vyčistil jsem ERG ventil hlavně cívku podle foto návodu zde a je po problému.
Díky zato teď před vánocema vyhodit 5000 Kč když to jde opravit. Fakt dík.
Díky zato teď před vánocema vyhodit 5000 Kč když to jde opravit. Fakt dík.
Re: Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Ahoj všem, už je to dlouho ale mate ještě někdo ten návod jak vyčistit EGR? Jde mi hlavně o tu cívku. EGR už jsem cistil ale cívku mě nenapadlo ze mám taky vyčistit ani nevím jak. Díky za odpovědi.
Re: Nová CROMA 2 - strata výkonu motora :-(
Zezedu od strany konektoru vyvrtáš v ose malou dírku (3-5mm) a tyčkou vyklepneš vnitřek, vyčistíš složíš zpátky, průchod tyčky deskou mázneš měděnou vazelínou. Dírku můžeš zatavit plastem/ zadělat silikonem/ přelepit izolačkou apod. proti padání nečistot, ale asi to ani neni nutný..