Něco bzučí a píská
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Něco bzučí a píská
Zdravím, neví někdo co to je, když auto delší dobu stojí tak po nastartování se ozve divnej zvuk jako když něco píská a vrčí? Dělá to tak 5 minut a pak to přestane, ale jak kdy.
Nejdřív jsem myslel, že to bude nějaký řemen, ale dneska to pískalo a vrčelo docela dost až auto chtělo chcípnout a rozsvítila se kontrolka baterky... Pak to vrčení a pískání trochu zlepšilo a kontrolka zhasla. Pak to zas vrčelo dost a zase svítila kontrolka baterky. Než jsme vyjeli z parkoviště tak to přestalo vrčet a kontrolka nesvítila.
Vždycky to dělalo takovy zvuky (ne tak hlasitě jako teď a nikdy kontrolka nesvítila)
Co to může být? vadnej alternator?
Nejdřív jsem myslel, že to bude nějaký řemen, ale dneska to pískalo a vrčelo docela dost až auto chtělo chcípnout a rozsvítila se kontrolka baterky... Pak to vrčení a pískání trochu zlepšilo a kontrolka zhasla. Pak to zas vrčelo dost a zase svítila kontrolka baterky. Než jsme vyjeli z parkoviště tak to přestalo vrčet a kontrolka nesvítila.
Vždycky to dělalo takovy zvuky (ne tak hlasitě jako teď a nikdy kontrolka nesvítila)
Co to může být? vadnej alternator?
Mladej veterán a leštěnka: Mazda 323F BA r.v94
Daily car: Mazda 323F BA r.v.97
Daily car: Fiat punto 1.1 na prodej
------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=CUUGRYfwHrg
Daily car: Mazda 323F BA r.v.97
Daily car: Fiat punto 1.1 na prodej
------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=CUUGRYfwHrg
- Reklama
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco bzučí a píská
mas dobre napnuty remen?? ale bude mat urcite suvis s alternatorom
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: Něco bzučí a píská
Zdravím.
Podle toho co popisuješ tak to bude altík skus jestli máš dostatečně napnutej řemen pak zkontroluj zda altík není praskel či nějak poškozenej.
Mne když auto stálo měsíc tak pak zhořel altík tak pozor na to
Podle toho co popisuješ tak to bude altík skus jestli máš dostatečně napnutej řemen pak zkontroluj zda altík není praskel či nějak poškozenej.
Mne když auto stálo měsíc tak pak zhořel altík tak pozor na to
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: Něco bzučí a píská
zdar..neviem kam napísať môj príspevok tak skúsim sem...na punte GT som si všimol v poslednej dobe že z pod kapoty...vlavo..ako je klinový remeň idú také jemné cinkavé zvuky (kov o kov) ale nie moc..len tak jemne...ked pridám...ako keby tam klúče hrkali..čo to môže byť?
dakujem! 


- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco bzučí a píská
Prohlídni si alternátor jestli není někde po obvodě prasklej... Tenhle zvuk se ozývá když rotor cinká o obal...sperhy píše:zdar..neviem kam napísať môj príspevok tak skúsim sem...na punte GT som si všimol v poslednej dobe že z pod kapoty...vlavo..ako je klinový remeň idú také jemné cinkavé zvuky (kov o kov) ale nie moc..len tak jemne...ked pridám...ako keby tam klúče hrkali..čo to môže byť?dakujem!
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Něco bzučí a píská
U Marelli alternatorov zvykne hrdzaviet to plechove jadro ktore potom nabera objem a skrie do rotora. To zvykne vydavat take suchotave zvuky. Skus zhodit klinovy remen a potocit alternatorom rukou, musi chodit hladko.
Ked ta hrdza jadra zajde daleko, zvykne to roztrhnut ten hlinikovy obal alternatora. Osobne by som zvazil v takom pripade vymenu za uplne iny typ co tam pasuje, nejaky BOSH alebo nejaky taky.
Ja som nemal kryt motora, uz mi to suchotalo, lebo tam spliechala voda, kupil som kryt pod motor co vyraba jedna firma na snad vsetky auta aj tie co ho orig. nemali, namontoval som a motor je cistejsi, alternator zrazu nehrdzavie tak rychlo. Chcelo to sice vyrobit par uchytiek ktore tam neboli, ale super investicia ten kryt.
Ked ta hrdza jadra zajde daleko, zvykne to roztrhnut ten hlinikovy obal alternatora. Osobne by som zvazil v takom pripade vymenu za uplne iny typ co tam pasuje, nejaky BOSH alebo nejaky taky.
Ja som nemal kryt motora, uz mi to suchotalo, lebo tam spliechala voda, kupil som kryt pod motor co vyraba jedna firma na snad vsetky auta aj tie co ho orig. nemali, namontoval som a motor je cistejsi, alternator zrazu nehrdzavie tak rychlo. Chcelo to sice vyrobit par uchytiek ktore tam neboli, ale super investicia ten kryt.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco bzučí a píská
Zajímal by mně ten kryt pod motor... Máš nějaký fotky jak vypadá případně kde se dá koupit?Karol píše:U Marelli alternatorov zvykne hrdzaviet to plechove jadro ktore potom nabera objem a skrie do rotora. To zvykne vydavat take suchotave zvuky. Skus zhodit klinovy remen a potocit alternatorom rukou, musi chodit hladko.
Ked ta hrdza jadra zajde daleko, zvykne to roztrhnut ten hlinikovy obal alternatora. Osobne by som zvazil v takom pripade vymenu za uplne iny typ co tam pasuje, nejaky BOSH alebo nejaky taky.
Ja som nemal kryt motora, uz mi to suchotalo, lebo tam spliechala voda, kupil som kryt pod motor co vyraba jedna firma na snad vsetky auta aj tie co ho orig. nemali, namontoval som a motor je cistejsi, alternator zrazu nehrdzavie tak rychlo. Chcelo to sice vyrobit par uchytiek ktore tam neboli, ale super investicia ten kryt.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- intel_sk
- Znalec
- Příspěvky: 701
- Registrován: 12 čer 2011, 14:42
- Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco bzučí a píská
ahojte...tak prispejem aj ja niecim...predstavte si ja som napinal klinak a cuduj sa svetu normalne sa menili otacky motora....neviem preco zaco.(kvoli pisakniu)...ja som skusal klinak rukou tak sa mi zda ze je napnuty,ale aj tak na volnobehu jemne to pocut....
dnes 21.10. som nastartoval nechal som bezat motor a cca 3minutach sa mi zvysili otacky (nie moc ale predsa)hm neviem no do akej miery mozem napnut ten klinak totiz to nechcem potentovat.
dnes 21.10. som nastartoval nechal som bezat motor a cca 3minutach sa mi zvysili otacky (nie moc ale predsa)hm neviem no do akej miery mozem napnut ten klinak totiz to nechcem potentovat.
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Re: Něco bzučí a píská
treba zde http://www.nahradni-dily-zh.cz/zbozi/54 ... v-10-93-09" onclick="window.open(this.href);return false;peta.smolik píše:Zajímal by mně ten kryt pod motor... Máš nějaký fotky jak vypadá případně kde se dá koupit?Karol píše:U Marelli alternatorov zvykne hrdzaviet to plechove jadro ktore potom nabera objem a skrie do rotora. To zvykne vydavat take suchotave zvuky. Skus zhodit klinovy remen a potocit alternatorom rukou, musi chodit hladko.
Ked ta hrdza jadra zajde daleko, zvykne to roztrhnut ten hlinikovy obal alternatora. Osobne by som zvazil v takom pripade vymenu za uplne iny typ co tam pasuje, nejaky BOSH alebo nejaky taky.
Ja som nemal kryt motora, uz mi to suchotalo, lebo tam spliechala voda, kupil som kryt pod motor co vyraba jedna firma na snad vsetky auta aj tie co ho orig. nemali, namontoval som a motor je cistejsi, alternator zrazu nehrdzavie tak rychlo. Chcelo to sice vyrobit par uchytiek ktore tam neboli, ale super investicia ten kryt.