MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - kubito
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - kubito
Zdravím.
Jedná se o punto Gt rok výroby 1998 GT 3 barva Grigio steel.
Výkon 96kw.
Auto původem z Itálie jako každý asi v top stavu jsem prvním majitelem v ČR.
Takže něco k úpravám:
Interiér:
musím říct že se mi moc líbí takže žádné velkí změny neproběhly ale na A-sloupku dva přídavné budíky teplota oleje a tlak turba.
Pedály OMP pro bezpečnost jsem dal 3-bodový pás Auto-style a řadící páka Sparco.
Exteriér:
Lak půvpdní nic nezměněno polep na kapotě nápis GT origo černá světla a boční blinkry. fólie na oknech. Xenony v předních světlech jak dálky tak potkávačky. Zavalcované zadní lemy kvůli kolům.
Motor:
Origo vše zkontrolováno i stav turba(také origo). Přetěsněno. Svíčky Beru Ultra nové "racing" kabely ke svícím. Podtlakové hadičky Samco modré a žluté. Regulátor tlaku turba tlak navýšen na 1.5 bar. Chip od PowerOnTheRoad by PhoB SEB 2. Filtr Simota racing vyveden dolů do podběhu. Výfuk bez katu trubka 55mm až dozadu a jeden tlumič Jacky. Olej 5W30 Racing. Blow off ventil Bidrin performance Mk2. Pro lepší práci jsem dal pístky na kapotu z Alfy 156.
Podvozek:
Momentálně jsem dal pryč pružiny Supersport -60/40. Na jaře plánuji štelovák. Sportovní tlumiče. Všechny kotouče Brembo Max desky Ferodo Premier. Kola Novitec Intra 7x16 pneumatiky 215/40 Pirreli P 9000.
Audio:
rádio Pioneer a ovály vzadu v platu také Pioneer jinak origo audio je zátěž ))
Jedná se o punto Gt rok výroby 1998 GT 3 barva Grigio steel.
Výkon 96kw.
Auto původem z Itálie jako každý asi v top stavu jsem prvním majitelem v ČR.
Takže něco k úpravám:
Interiér:
musím říct že se mi moc líbí takže žádné velkí změny neproběhly ale na A-sloupku dva přídavné budíky teplota oleje a tlak turba.
Pedály OMP pro bezpečnost jsem dal 3-bodový pás Auto-style a řadící páka Sparco.
Exteriér:
Lak půvpdní nic nezměněno polep na kapotě nápis GT origo černá světla a boční blinkry. fólie na oknech. Xenony v předních světlech jak dálky tak potkávačky. Zavalcované zadní lemy kvůli kolům.
Motor:
Origo vše zkontrolováno i stav turba(také origo). Přetěsněno. Svíčky Beru Ultra nové "racing" kabely ke svícím. Podtlakové hadičky Samco modré a žluté. Regulátor tlaku turba tlak navýšen na 1.5 bar. Chip od PowerOnTheRoad by PhoB SEB 2. Filtr Simota racing vyveden dolů do podběhu. Výfuk bez katu trubka 55mm až dozadu a jeden tlumič Jacky. Olej 5W30 Racing. Blow off ventil Bidrin performance Mk2. Pro lepší práci jsem dal pístky na kapotu z Alfy 156.
Podvozek:
Momentálně jsem dal pryč pružiny Supersport -60/40. Na jaře plánuji štelovák. Sportovní tlumiče. Všechny kotouče Brembo Max desky Ferodo Premier. Kola Novitec Intra 7x16 pneumatiky 215/40 Pirreli P 9000.
Audio:
rádio Pioneer a ovály vzadu v platu také Pioneer jinak origo audio je zátěž ))
- Přílohy
-
- interier.jpg (203.91 KiB) Zobrazeno 4609 x
-
- motor.jpg (187.08 KiB) Zobrazeno 4609 x
Naposledy upravil(a) kubito dne 20 lis 2010, 15:50, celkem upraveno 1 x.
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
- Reklama
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
A co fotky ? Nebyly by ? )
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
jasnš foto dodám kaming súún.. musim nafotit...
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
Ok, podle toho co jsi psal, tak to vypadá na zajímavý auto !!kubito píše:jasnš foto dodám kaming súún.. musim nafotit...
Fiat Punto 75 ELX -> 55KW
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
no to nevim.. ale tak exterier neni nic moc skoro serie ale hlavně mě jde o motor a podovzek musí to jet..
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
Nazdar kolega vitaj medzi nami
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
takže autí tedka na zimakach výfuk předělán a chystá se zabudováni FMIC...
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
ty pístky z AR 156 ti tam pásly bez problémů,hodiš sem foto uchycení? pěkná kolečka,s těma si to už koupil? kdybys na jaře prodával ty sp.pružiny tak bych měl zájem
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
no bohuze pruziny jsou uz pryc... jinak pitky bez problemu akorat si musis sehnat ty protikusy(ty kulicky) na M6 zavit dal sem to misto uchyceni blatniku a midto jednoho sroubu na kapotu vychazi to akorat bez problemu...
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
- Intous
- Znalec
- Příspěvky: 780
- Registrován: 31 kvě 2009, 15:44
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
vitaj medzi GTckarmi
Fiat Grande Punto 1,2 8V, r.v 2008 a Fiat Punto 1,4 GT, r.v. 1998
Re: Punto GT by Kubito.. taky se pochlubím.. :-))
diky GT uz znam dlouho....
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - kubito
Ty jo, co to mas za fofrklacek?
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - kubito
kubito: kde si zohnal tie pridavne budiky na stlpik? a kolik to stoji?
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - kubito
fofr klacek je Sparco... budíky jsou od Auto Gauge jeden stál něco kolem 500kč myslim a držák kterej sem nechal navařit na původní plast...
/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
- Cassius
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 16 čer 2006, 23:07
- Bydliště: Italské království..
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - kubito
Mohl by si mi nějak objektivně popsat rozdíl jak auto jelo když si ho měl v sérii a teď s tim Seb chipem a zvednutym tlakem?
70" Fiat 500..král..
94" Punto GT1..královna..
97" Punto GT3..princezna..
98" Punto Sporting 16v..služka..
98" AR GTV 3.0 V6..kočár..
www.nurburgring.cz
94" Punto GT1..královna..
97" Punto GT3..princezna..
98" Punto Sporting 16v..služka..
98" AR GTV 3.0 V6..kočár..
www.nurburgring.cz