Punto II 2001 řídící jednotka
Moderátoři: peta.smolik, Globusman
Punto II 2001 řídící jednotka
Svítí mně žlutá kontrolka řj., byl jsem již u dvou lidí a ti mně nezávisle na sobě řekli, že problém je buď v kabeláži nebo jednotce. Motor při startu jede 2sekundy na dva válce, téměř zhasne. Na diagnostice to ukazuje cífku, ale ta je v pořádku. Nemáte někdo zkušenosti jak zkontrolovat kabely a nebo kde sehnat jednotku a za kolik? Ještě jedno - je řídící jednotka zalitá nebo jsou tam jenom zanýtované šrouby? Díky
- Reklama
Mám stejnou zkušenost s řídící jednotkou IAW 59FM7 v Seicentu 1,1 z konce 2000. Tahle jednotka je údajně i v Puntech II 1,2. Závada byla stejná, diagnostika hlásila cívku, v servisu vyměnili jednu cívku a pak i tu druhou, ale závada se neodstranila, na dignostice pořád hláška vadná cívka. Nakonec byla vadná řídící jednotka, mám novou jednotku a je to O.K. Zvažoval jsem auto vzít ze servisu zpět a pokusit se jednotku rozebrat a opravit. Jenomže bych už potom v případě mého neuspěchu nemohl využít opravu výměnným způsobem za nižší cenu a to jsem nechtěl riskovat. Tak jsem si jí nechal vyměnit. Máte někdo také zkušenosti s poruchovostí těchto jednotek? Jsou více poruchové, než je běžné? Co u těch jednotek odchází a dá se to rozebrat a opravit? Možná by to pomohlo ostatnim. Mě vydržela jenom 45 tisíc km. Nic moc. Dva týdny bez auta, oprava za 14 tisíc, jednu cívku mi tam nechali novou, i když si myslím, že ta původní cívka nebyla špatná. A to jsem měl řídící jednotku ještě se slevou, jinak by to bylo ještě za víc. Zdravím, Radek.
Re: Punto II 2001 řídící jednotka
nové ŘJ od MARELLI prodávám za 9-13tis podle typu, stará není potřeba vracet. napiš VIN, píšu přesnou cenuPawell píše:Svítí mně žlutá kontrolka řj., byl jsem již u dvou lidí a ti mně nezávisle na sobě řekli, že problém je buď v kabeláži nebo jednotce. Motor při startu jede 2sekundy na dva válce, téměř zhasne. Na diagnostice to ukazuje cífku, ale ta je v pořádku. Nemáte někdo zkušenosti jak zkontrolovat kabely a nebo kde sehnat jednotku a za kolik? Ještě jedno - je řídící jednotka zalitá nebo jsou tam jenom zanýtované šrouby? Díky
No 7000 SK za opravu je stejně docela dost. Kdyby měl někdo takhle vadnou jednotku a přivez mě jí do Prahy, můžu se do ní podívat a pokusit se o opravu, když to bude po rozebrání vidět. Vybavení na pájení mám, akorát to potom nemůžu vyzkoušet, protože to jde jenom v tom autě odkud ta jednotka je. Když to někdo dělá na Slovensku, tak to asi jde, otázkou je jestli jde o mini jednotky IAW 59F..
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22 říj 2007, 22:44
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Že bych si udělal cestu do Prahy? Mě to napsalo na VAGU IAW 5NF/4AF/4EF/59F/5AEradek.s píše:No 7000 SK za opravu je stejně docela dost. Kdyby měl někdo takhle vadnou jednotku a přivez mě jí do Prahy, můžu se do ní podívat a pokusit se o opravu, když to bude po rozebrání vidět. Vybavení na pájení mám, akorát to potom nemůžu vyzkoušet, protože to jde jenom v tom autě odkud ta jednotka je. Když to někdo dělá na Slovensku, tak to asi jde, otázkou je jestli jde o mini jednotky IAW 59F..
to FetesBrod: Přemýšlel jsem o tom, ale netroufám si na to. Ono jde totiž o to, že nemám jistotu, jestli tím rozebráním by jednotka neodešla úplně a já bych tak umrtvil celé auto. Chtělo by to spíš, kdyby někdo měl jednotku, s kterou se už rozloučil a přivez mě jí na prozkoumání bez ohledu na to jestli se to povede. Nevím totiž, jestli to nemaj dělaný tak, že to třeba nejde schválně rozebrat a nebo se to rozebráním zničí. Pak bych potřeboval nějaký den, abych když nebude nic vidět to prohlíd pod mikroskopem a v případě nějakých mikroskopických trhlin to i pod mikroskopem propájel. Na to musí být čas. Možná ta závada je úplně něčím jiným, ale když je to náhodný, možná tam jsou popraskané spoje nebo málo cínu. Nevím, musel bych mít jednu co se může když tak zničit, ono občas se stává, že když se tam šáhne pájkou, ztratí se data z paměti a to je riziko.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Punto II 2001 řídící jednotka
hodně často odchází napájení pro jednotku
nebo koncový fet pro spínaní 2 válců, ale tato chyba je zpusobena špatnou cívkou a zbytková energie se vrací zpět do RJ.
nebo koncový fet pro spínaní 2 válců, ale tato chyba je zpusobena špatnou cívkou a zbytková energie se vrací zpět do RJ.
Re: Punto II 2001 řídící jednotka
Neměl by někdo starou nefunkční na prodej?
-
- Začátečník
- Příspěvky: 17
- Registrován: 09 pro 2014, 21:19
- Bydliště: Frýdek Místek, hnotek@seznam.cz
Re: Punto II 2001 řídící jednotka
taky bych koupil pár vadných. Ještě je tu řešení - koupit funkční ze šroťáku cca 1000 Kč - nenechte se natáhnout (nejprv ale vyměnit zapalovací cívky, protože by odešla znova) - a nechat na ní odblokovat immobilizér, aby jela v jiném autě. Odblokování můžu zařídit (za menší cenu, než jednotka ze šroťáku) a jedete.
Opravuji řídicí jednotky a immobilizéry Magneti Marelli. Odkódování ECU do virgin stavu.
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
1
Ridici jednotky se daji opravit, je na to spusta firem a v CZ a na SK v ruzne cenove relaci od 6000-12000kč, pri tom nova ve fiatu stoji kolem 14000kč
ale ne kazda RJ jde spravit,
nebo si levne sezenete stejnu RJ z havarovaneho auta i s klicmi a bodycomputerem, vymena mi trva asi 30minut (okrem klicku v zamku dveri) cena se pohybuje ruzne kolem 3000-6000kč za sadu
nebo si sezenete taku istu ridici jednotku a ja vam ji zresetujem-vycistim do stavu noveho
jako kdyby byla prave nova z Fiatu .) samozrejme za poplatek
pak ji staci namontovat do auta a ona si sama nacte puvodni klicek a imobilizer
ridici jednotka na vrakaci bez klicu se da sehnat kolem 1000-3000kč
cisteni ridici jednotky pak stoji u mne 2500kč, nekdo to muze delat levneji
a mozna mi nekdo i vynada ze to delam moc levne .)
nedoporucuji vypinat imobilizer, pak vam auto nastartuji i se sroubovakem
ale ne kazda RJ jde spravit,
nebo si levne sezenete stejnu RJ z havarovaneho auta i s klicmi a bodycomputerem, vymena mi trva asi 30minut (okrem klicku v zamku dveri) cena se pohybuje ruzne kolem 3000-6000kč za sadu
nebo si sezenete taku istu ridici jednotku a ja vam ji zresetujem-vycistim do stavu noveho
jako kdyby byla prave nova z Fiatu .) samozrejme za poplatek
pak ji staci namontovat do auta a ona si sama nacte puvodni klicek a imobilizer
ridici jednotka na vrakaci bez klicu se da sehnat kolem 1000-3000kč
cisteni ridici jednotky pak stoji u mne 2500kč, nekdo to muze delat levneji
a mozna mi nekdo i vynada ze to delam moc levne .)
nedoporucuji vypinat imobilizer, pak vam auto nastartuji i se sroubovakem
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu