STRÁCÍ SE MI VODA
Moderátor: peta.smolik
STRÁCÍ SE MI VODA
Ahoj strácí se mi voda zřejmě teče do motoru je to poznat na oil víčku ,nevíte někdo kde hledat tu skulinku kudy teče? Může to bejt těsnění pod hlavou?
Startuje to na 3 válce nejdřív jsem si myslel že jsou to svíčky ,ty jsem vyměnil .Pak jsem podezříval lambda sondu,ale ta to taky není .Pak jsem zjistil že se ztrácí voda a bylo to.
Startuje to na 3 válce nejdřív jsem si myslel že jsou to svíčky ,ty jsem vyměnil .Pak jsem podezříval lambda sondu,ale ta to taky není .Pak jsem zjistil že se ztrácí voda a bylo to.
- Reklama
Re: STRÁCÍ SE MI VODA
Pokud to tak je,tak rychle konat. Nové těsnění a nový olej.
Re: STRÁCÍ SE MI VODA
co tam po oleji...treba najprv chybu najst, das novy olej a natece to znova, tesnenie je najzradnejsie...no kludne to moze byt prasklina na niiektorej casti, napriklad ta hlava valcov,
ako to poznat na oil viecku ?...to by som chcel vediet...
ako to poznat na oil viecku ?...to by som chcel vediet...
Re: STRÁCÍ SE MI VODA
.... tak to bylo těsnění pod hlavou.Měl jsem strach ,že to bude blok,ale naštěstí jsem nenalil studenou vodu do vyhřátého motoru ,to by asi ten blok nevydržel.
Re: STRÁCÍ SE MI VODA
Doporučuje se vyměnit olej za kratší dobu. Pokud bylo prdlé těsnění pod hlavou. Nebo proplach a potom olej./kvalitní
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 171
- Registrován: 13 zář 2005, 17:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: STRÁCÍ SE MI VODA
ozivujem tuto temu, nakolko uz par mesiacov pozorujem tak trochu zaujimavy ukaz, ktory ma znepokojuje.
auto zacalo zrat trochu viac oleja ako cca rok dozadu. nie je to nic kriticke, ale dolejem po max a po niekolko stovkach km je uz len na polovici.
okrem toho mam na viecku na plnenie oleja vodu! nie vela, nie bielu, ale skratka par kvapiek. Sranda je, ze nech pozeram olejovu mierku ako pozeram.....na tom oleji neni ani stopy po vode! okrem toho ze je cierny (uz bude mat 10tkm) je mastny a bez spin alebo flakov.
No a z expanzky mi tiez po milimetroch ubuda chladiaca chvapalina! asi take mnozstvo ako s olejom.
MOZE TO BYT AJ TAK TESNENIE POD HLAVOU???slzi mi to aj cez veko ventilov...tie tesnenia su tam dost naprd, ale neverim, ze by to bolo az tolko.
auto je v garazi a ziadne flaky pod nim. ani voda ani olej.
Som nachylny kazemu nazoru a tipu.
auto zacalo zrat trochu viac oleja ako cca rok dozadu. nie je to nic kriticke, ale dolejem po max a po niekolko stovkach km je uz len na polovici.
okrem toho mam na viecku na plnenie oleja vodu! nie vela, nie bielu, ale skratka par kvapiek. Sranda je, ze nech pozeram olejovu mierku ako pozeram.....na tom oleji neni ani stopy po vode! okrem toho ze je cierny (uz bude mat 10tkm) je mastny a bez spin alebo flakov.
No a z expanzky mi tiez po milimetroch ubuda chladiaca chvapalina! asi take mnozstvo ako s olejom.
MOZE TO BYT AJ TAK TESNENIE POD HLAVOU???slzi mi to aj cez veko ventilov...tie tesnenia su tam dost naprd, ale neverim, ze by to bolo az tolko.
auto je v garazi a ziadne flaky pod nim. ani voda ani olej.
Som nachylny kazemu nazoru a tipu.
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)
http://www.milan.konzum.sk
http://www.milan.konzum.sk
Re: STRÁCÍ SE MI VODA
kdyby se ti dostávala voda do oleje tak bys měl pod olejovým víčkem viditelný bílý nebo nažloutlý maglajs,ale pokud tam nic bílého nemáš,jen černej olej a říkáš že tam máš jen "pár kvapiek" tak bych v tomhle problem neviděl,voda ti bude unikat jinde. Mě se taky ted ztrácí voda,všechno jsem prolezl a nemohl jsem sakra najít kde,a nakonec jsem zjistil že mi to mírně nenápadně teče z chladiče vlevo vespod,takže jej budu muset vyměnit. A ten olej, z pod víka to teče hodně často na firečkach,a dál kolem olejové vany v místě u klikovky kde to není moc vidět,radši to pořádně prolez,je více míst kde to může mírně téct. Těsnění pod hlavou jako poslední možnost
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 171
- Registrován: 13 zář 2005, 17:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: STRÁCÍ SE MI VODA
tak som pozrel este raz aj mierku oleja (doliate skoro po max pred par dnami) aj viecko plnenia. mierku oleja som porovnal so stilom, ktore je uplne tip top motoricky a nevidim ziadny rozdiel.
je fakt,ze od posledneho utretia (do sucha) plniaceho viecka tam je problem najst aj tych par kvapiek.... a to bolo v zime, coz je podla viacerych diskusii OK kedze voda kondenzuje pri chladnom motore atd...
zameriam sa teda na spodok chladica,pripadne radiator kurenia. pri pohlade z vrchu pod kapotou nevidno nikde ani kvapku uniku.vsetky hadice tesnia. chladic ma cca 4 roky tak snad este nepresakuje.
ak na nic nepridem, mozno vramci vymeny tesnenia pod vekom poobzeram "vrch" hlavy ci ani tam naznak oleja a ako pises - tesnenie hlavy ako posledne.
Ja len dufam, ze tam nie je nic ako prasknuta hlava alebo blok, lebo to sme uz pri opravach na hodnote auta
je fakt,ze od posledneho utretia (do sucha) plniaceho viecka tam je problem najst aj tych par kvapiek.... a to bolo v zime, coz je podla viacerych diskusii OK kedze voda kondenzuje pri chladnom motore atd...
zameriam sa teda na spodok chladica,pripadne radiator kurenia. pri pohlade z vrchu pod kapotou nevidno nikde ani kvapku uniku.vsetky hadice tesnia. chladic ma cca 4 roky tak snad este nepresakuje.
ak na nic nepridem, mozno vramci vymeny tesnenia pod vekom poobzeram "vrch" hlavy ci ani tam naznak oleja a ako pises - tesnenie hlavy ako posledne.
Ja len dufam, ze tam nie je nic ako prasknuta hlava alebo blok, lebo to sme uz pri opravach na hodnote auta
- Přílohy
-
- DSCN4588m.jpg (22.05 KiB) Zobrazeno 5460 x
-
- DSCN4594m.jpg (13.21 KiB) Zobrazeno 5460 x
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)
http://www.milan.konzum.sk
http://www.milan.konzum.sk
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 říj 2010, 19:06
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: STRÁCÍ SE MI VODA
Vypadá to na to těsnění pod hlavou. Trochu kafe tam je na tom víčku. Mě to teďky taky trápilo a myslel jsem, že budu muset měnit, ale na štěstí to asi byla jen malá dírka... tak jsem použil přípravek na opravu chladící soustavy... a zatim to teda drzi. Je to jako takova nouzovka. Moc s autem nejezdim, cca 15 km denně, ale teď s ním budu muset nějakou dobu jezdit... Jinak doporučuji to víčko zevnitř setřít a na expanzce si udělat risku s množstvím vody. po pár kilometrech se podívej, jestli tam je takovej lógr pod víčkem, nebo se ztrácí voda. Případně, jestli to jede na tři válce, vytáhni svíčky a mrkni, jestli jsou čistý. Případně jestli není propálený těsnění v místě kanálku vody a nedochází tak ke cpaní vody do válce... Jinak nevím, co bych poradil...
Re: STRÁCÍ SE MI VODA
Mam dojem ze na mojom sejcente mam podobny problem
Po milimetroch mi klesa hladina vo vyrovnavacej nadobke
ale vsetko je suche , taktiež viecko na nalievanie oleja aj
olej je bez stopy vody. Nemože byť tak poskodene tesnenie
pod hlavou že pri nasovacom cykle cucne do valca vodu a
nasledne pri vyfukovom cykle nasatu vodu jednoducho
vyfukne von zo spalovacej komory takže voda sa s olejom
nedostane do kontaktu ?
Nie som automechanik ak je to nezmysel ,prosim, nepopravte ma
Po milimetroch mi klesa hladina vo vyrovnavacej nadobke
ale vsetko je suche , taktiež viecko na nalievanie oleja aj
olej je bez stopy vody. Nemože byť tak poskodene tesnenie
pod hlavou že pri nasovacom cykle cucne do valca vodu a
nasledne pri vyfukovom cykle nasatu vodu jednoducho
vyfukne von zo spalovacej komory takže voda sa s olejom
nedostane do kontaktu ?
Nie som automechanik ak je to nezmysel ,prosim, nepopravte ma