Po zahřátí auto nestartuje!!

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Annabelle
Začátečník
Příspěvky: 44
Registrován: 18 led 2010, 18:56

Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od Annabelle »

Dobrý večer, zajímalo, zda někdo z Vás netuší kde by mohl být problém - baterie je v pořádku, normálně točí, ale zahřaté auto nenaskočí. Za studena není problém. Diagnostika v pořádku. Jinak auto jezdi bez problemu.
Punto 1,2i 2000, benzín.
Reklama
 

Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od Mr.pilot »

napiš typ stáří motor.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Geeker_cz
Fiaťák
Příspěvky: 101
Registrován: 25 lis 2006, 08:23

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od Geeker_cz »

u stila to dělá snímač otáček motoru (klikové hřídele případně vačky).
Annabelle
Začátečník
Příspěvky: 44
Registrován: 18 led 2010, 18:56

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od Annabelle »

je to Punto 1,2i 2000 benzin, zitra by na to mel kouknout technik v servisu, ale tak nevim jestli si poradi:)
Punto 1,2i 2000, benzín.
Annabelle
Začátečník
Příspěvky: 44
Registrován: 18 led 2010, 18:56

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od Annabelle »

Tak našli špatné čidlo (teplota), nové prý cca 400, takže snad to není taková hrůza Doufám, že tím bude problém vyřešen - píšu v případě, že by měl někdo podobný problém.
Punto 1,2i 2000, benzín.
zorran
Fiaťák
Příspěvky: 60
Registrován: 17 dub 2009, 15:20

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od zorran »

Hej hej, docela jasna zavada, ako prve by som isiel po tom cidle. Ono dava riadiacej jednotke pokyn kolko paliva ma davat a tebe zrejme ide auto stale na sytic, tak preto za tepla nenastarujes. Inak to cidlo stoji 12 eur a mas ho vymenene za 2 minuty na parkovisku..:D
sekanec
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 27 bře 2010, 08:39

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od sekanec »

Mam Punto Mk2b a mam tiez problem s teplym startom! Prosim kde presne najdem to cidlo ktore posiela udale o teplote chladiacej kvapaliny do riadiacej jednotky! Vsetci pisu na sacom potruby, ale som lajk tak ani neviem, kde akoze je to sacie potrubie! Za odpoved moc dakujem!
mpshop
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 30 čer 2010, 09:01

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od mpshop »

Mám stejný problém s tím rozdílem že motor netočí. Mám 1,7TD 51kw. Musím počkat 1-5-10 min podle zahřátí motoru a pak motor točí a naskočí bezproblémů. Napadá Vás něco?

Díky za každou radu
Jan.F
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 15 črc 2010, 21:35

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od Jan.F »

Většinou zato můžou špatné svíčky (neboli opotřebované) že pak motor nechce naskočit když je ještě teplej.
skynet
Začátečník
Příspěvky: 15
Registrován: 09 pro 2009, 10:12

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od skynet »

Mám Punto 1.3 JTD r.v.2004, mám presne ten istý problém v prípade, keď je motor dostatočne zahriaty motor nenaštartuje. Počuť len také cuknutie, ale válce sa sa netočia nič iné nepočuť, len cvaknutie. Zvuk je podobný prepnutiu stikača. Keď je motor chladný naštartuje na prvý raz. Aký by mohol byť problém? Sviečky to asi nebudú, keďže ide o diesel...
Pepik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 252
Registrován: 25 říj 2008, 17:48
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od Pepik »

skynet píše:Mám Punto 1.3 JTD r.v.2004, mám presne ten istý problém v prípade, keď je motor dostatočne zahriaty motor nenaštartuje. Počuť len také cuknutie, ale válce sa sa netočia nič iné nepočuť, len cvaknutie. Zvuk je podobný prepnutiu stikača. Keď je motor chladný naštartuje na prvý raz. Aký by mohol byť problém? Sviečky to asi nebudú, keďže ide o diesel...
V tvém případě problém se startérem.Nejdříve skontrolovat přikostření motoru.Pak vyndat startér rozebrat a vše skontrolovat.Uhlíky, stav kolektoru,ložísek,spínacího kontaktu a pastorku.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
o24u
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 01 srp 2006, 17:53
Bydliště: Brno

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od o24u »

Mám stejný problém. Studená P 60 mk1 točí dobře, ale zahřátý jen cvakne, neotáčí motorem, je v křeči a nic. Podaří se nahodit až na poněkolikáté (a někdy je poněkolikáté hodně). Zkusili jsme prohodit startér z jiného Punta a bez rozdílu a to na obou autech. Nezdá se, že je na vině startér. Může nějak zatuhnout motor?
Punto II ELX, 1.2, 8V, r.v.2000
Pepik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 252
Registrován: 25 říj 2008, 17:48
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od Pepik »

Pořád si myslím,že to bude prostá závada v obvodu startéru.Prohlédl bych všechny spoje ke startéru.Stačí přechodový odpor na jednom spoji a je problém.Přikostření motoru a nebo připojení mínus pólu ke kostře je někdy dost pitomě řešené.Měřením v průběhu neúspěšných startů by se to dalo bezpečně odhalit.Ale kdo nemá možnost, tak poctivě projít všechny spoje a dokonale očistit a pořádně dotáhnout.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
oldoss
Znalec
Příspěvky: 622
Registrován: 02 úno 2009, 17:59

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od oldoss »

Ja by som skontroloval dva snimace a to snimac kluky a snimac teploty chladiacej kvapaliny. Opravte ma ak sa mylim ale pokial by bol starter v haji tak by nenastartoval ani za studena. :?:
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
o24u
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 01 srp 2006, 17:53
Bydliště: Brno

Re: Po zahřátí auto nestartuje!!

Příspěvek od o24u »

OK. Děkuji. Vyzkouším obě rady. Díval jsem se v průběhu noci na různá fóra a nejsem s tímto problémem sám. Fakt je ten, že tyto (ne)starty za tepla dělaj problémy majitelům motorů od Fiat a taky to, že pokud nešťastníkovi něco pomohlo, bylo to vždy něco jiného. Moc výsledků jsem ale nenašel. Rady na kostření a sondy jsem už ve fórech taky viděl, takže jste mě ujistili. Jinak jak jsem napsal, prohodili jsme startéry s jinou mk1, výsledek 0, takže směr problému bude pravděpodobně mimo startér.
Punto II ELX, 1.2, 8V, r.v.2000
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“