INTERIÉR, VENTILÁTOR: Malý výkon

Moderátor: peta.smolik

koblih69
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 29 črc 2008, 00:09

INTERIÉR, VENTILÁTOR: Malý výkon

Příspěvek od koblih69 »

Ahoj u manželčiny Pandy mám pocit, že větrák nejde tak jak má. Pokud fouká vnitřní okruh je to OK, ale vnější fouká málo. Asi bude ucpaný kabinový filtr. Poradí m prosím někdo kde ho hledat? Pod plastem stěračů něco je, ale než to začnu rozebírat tak by mi pomohlo vědět jestli je to ono.

Děkuju
Reklama
 

TOMBY
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 28 úno 2006, 18:17
Bydliště: Brno, Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TOMBY »

Pylový filtr je uložen pod ventilátorem. Dostaneš se k němu od spolujezdcovy strany u nohou.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
TOMBY
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 28 úno 2006, 18:17
Bydliště: Brno, Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TOMBY »

Našel jsem v pdf obrázkovou instruktáž na výměnu. Pokud máte někdo zájem, dejte vědět, pošlu na mejl.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
koblih69
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 29 črc 2008, 00:09

Příspěvek od koblih69 »

TOMBY píše:Našel jsem v pdf obrázkovou instruktáž na výměnu. Pokud máte někdo zájem, dejte vědět, pošlu na mejl.
To by bylo výborný, pokud můžu poprosit tak na e-mail koblih69@centrum.cz, moc děkuju.
jenik11
Začátečník
Příspěvky: 30
Registrován: 23 úno 2008, 09:22

Příspěvek od jenik11 »

koblih69 píše:
TOMBY píše:Našel jsem v pdf obrázkovou instruktáž na výměnu. Pokud máte někdo zájem, dejte vědět, pošlu na mejl.
To by bylo výborný, pokud můžu poprosit tak na e-mail koblih69@centrum.cz, moc děkuju.
Nemáš ještě podobnou instruktáž na výměnu oleje a olejového filtru?
Fiat Panda 1.1. Active
TOMBY
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 28 úno 2006, 18:17
Bydliště: Brno, Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TOMBY »

koblih69: Odeláno.

Na výměně oleje jic není. Návod na olej nemám.
Je lepší, když je olej prohřátý, lépe bude vytékat, ale pozor, je horký!
1) Otvřeš si nalévací otvor
2) Nachystáš si nějakou nádobu, kam budeš zachytávat vypuštěný olej
3) Vypouštěcím šroubem na vaně vypustíš olej (necháš vykapat)
4) Vymontuješ olejový filtr - pozor, bude v ně olej
5) Po vykapání namontuješ z5 šroub do vany - pozor na těsnění, aby nebylo poškozené, někdy se vyměňuje rovnou
6) Našroubuješ olejový filtr
7) Pokud máš technikcý údaj množství oleje do tvého motoru, naliješ tam toto množství, jinak naliješ cca 2/3 toho, co jsi vylil
8) Nech chvilu běžet motor a pak počkej pár minut, než změříš jeho hladinu, dle potřeby doliješ do optimálních hodnot na měrce

Pováděj vše na rovné ploše, aby se ti vše vylilo a dobře měřilo množství oleje.
Neměř olej dříve, než se ti protočí motor a nasaje si olejový filtr (musí ze zaplnit).
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
PeNik
Fiaťák
Příspěvky: 162
Registrován: 06 čer 2009, 16:05

Re:

Příspěvek od PeNik »

TOMBY píše:Našel jsem v pdf obrázkovou instruktáž na výměnu. Pokud máte někdo zájem, dejte vědět, pošlu na mejl.
Mohl bych poprosit i obrázkovou instruktáž?

cityelefant@klikni.cz
Fiat Panda 1.2 Dynamic + LPG
jardatv
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 08 bře 2009, 10:49

Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )

Příspěvek od jardatv »

Přidám se k návodu na výměnu filtru.Dík Jarda :jar.stepanek@tiscali.cz
TOMBY
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 28 úno 2006, 18:17
Bydliště: Brno, Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )

Příspěvek od TOMBY »

Někam jsem to zahrabal, nemůžu to najít.
Zkuste požádat na email koblih69
Ještě po tom mrknu.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
TOMBY
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 28 úno 2006, 18:17
Bydliště: Brno, Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )

Příspěvek od TOMBY »

Našel jsem to v mejlech, tak se mrkněte, zda to došlo.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
PeNik
Fiaťák
Příspěvky: 162
Registrován: 06 čer 2009, 16:05

Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )

Příspěvek od PeNik »

Mě to dorazilo. :D
Fiat Panda 1.2 Dynamic + LPG
sgy
Fiaťák
Příspěvky: 166
Registrován: 24 lis 2006, 18:25
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )

Příspěvek od sgy »

lidi.. co blbnete s těmy maily :-D
zbytečně se naotravujete...

tady to máte ke stažení a kdykoliv bez práce... http://uloz.to/433495/pyl.filtr.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
miror
Fiaťák
Příspěvky: 80
Registrován: 28 srp 2010, 16:38

Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )

Příspěvek od miror »

Cozpak pylovy filtr, me u Pandy 1.2 prestalo foukat uplne. Pojistka (F08), ale i relé jsou ok. Zatim jsem jen vystopoval, ze proud vede do kabiny modrym silnejsim dratem, tim jeste proud jde, ale dal v kabine zatim nevim.
Jeste pred tydnem ventilator normalne sel a najednou nic - ani pri jedny poloze spinace (nevim jestli to souvisi, ale jednou tou dobou mi zustala svitit ikonka "imobilizeru" - po vypnuti a znovu nastartovani zhasnula). Nevite nekdo, jestli od pojistkove skrine u motoru jde uz proud primo do ventilatoru (resp spinace), nebo jeste prochazi bodycomputerem? Bojim se, ze se z takovy drobny zavady stane vymena BodyComp, pritom vse ostatni funguje jak ma - to uz bych si to radeji predratoval nejak mimo BC, nez daval 13nebo kolik tisic za BC a resil sparovani klice.
Jinak i termoregulace (nevim jestli je rizena elektrikou, nebo mechanicky) funguje bez problemu.
Diky moc vite-li nekdo vic..
Panda 1.2 Dynamic (rv2004), LPG od 115tis.km v březnu2012
sgy
Fiaťák
Příspěvky: 166
Registrován: 24 lis 2006, 18:25
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )

Příspěvek od sgy »

Ventilator je napajen primo od pojistkovnice v motorovem prostoru. Nejde jiz pres jine dily. Videl bych to teplotni pojistku. Jde na ni videt z pruduchu zvenci. Je to keramicky odpor s natazenymi dratky po jeho obvode. Na konci je teplotni pojistka, ktera se nekdy prepali, je jinak bezne dostupna, stoji asi 20Kc. Pokud vsak ale jede ventilator na posledni rychlost(4.), tak ta pres odpor jiz nejde a je napajen primo z kostry.

Ventilator je napajen jinak z bodycomputeru +, ktery je aktivni az po otoceni klickem. Samotne rychlosti jsou uz minusove pres vyse zminovany odpor.
Naposledy upravil(a) sgy dne 28 srp 2010, 18:51, celkem upraveno 1 x.
sgy
Fiaťák
Příspěvky: 166
Registrován: 24 lis 2006, 18:25
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )

Příspěvek od sgy »

Ad. Imobilizer, obcas se stane, ze se nenacte z klice. pokud se po opetovnem otoceni kontrolka vytrati, je vse v poradku. U fiatu se to stava
Odpovědět

Zpět na „Panda“