Zdravim, diagnostika stale vypisuje napetie 10,12V, ale realne ma bateria 12,78, po nastartovani ukazuje uz normalne, aj dobija normalne a robi to problem, ze s autom trha, diagnostika stale vypise chybu baterie, kable, sviecky, cievky alternator - vsetko nove. Na volnobehu ide krasne, pri zatazeni motora to trha... Ked napojim auto na nabijacku ukazuje riadiaca jednotka na vypnutom motore len 10,12V...
Kde sa stala chyba??? Riadiaca jednotka, krokovy motorcek alebo lambda? Co to moze byt? Uz fakt neviem :()
Punto MK1 1,1 55K
HELP - NAPETIE 10,12V
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - NAPETIE 10,12V
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
- Reklama
Re: HELP - NAPETIE 10,12V
Možno máš niekde zvod, alebo tam môže byť aj prechodový odpor... Máš dotiahnuté a očistené všetky kontakty?
Špunto 75, 1.2 8V, 54kW
dB Drag Nitrianske Rudno ´09 - 130,5 dB @ 56Hz
dB Drag Nitrianske Rudno ´09 - 130,5 dB @ 56Hz
Re: HELP - NAPETIE 10,12V
Aky zvod? Ano, vsetko porozpajane, vycistene, dotiahnute...
Za vzduchovym filtrom je pod takym ciernym plastom na 2 skrutky drziak s 2 poistkami, velka svorkovnica a nieco co do toho ide gumena hadicka, ked ju vypojim, auto strati vykon na volnobehu zhasne motor, co, alebo na co to je? Podotykam je to punto MK1...
Moze to mat suvis so stratou vykonu a trhanim motora? Robi to hlavne pri 2tisic otackach...
Za vzduchovym filtrom je pod takym ciernym plastom na 2 skrutky drziak s 2 poistkami, velka svorkovnica a nieco co do toho ide gumena hadicka, ked ju vypojim, auto strati vykon na volnobehu zhasne motor, co, alebo na co to je? Podotykam je to punto MK1...
Moze to mat suvis so stratou vykonu a trhanim motora? Robi to hlavne pri 2tisic otackach...
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98