PUNTO HGT netaha
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
PUNTO HGT netaha
Zdravim mam problem s PUNTO HGT auto vobec nechce tahat, ked mu slapim ide trhane, maximum co z neho vytlacim 90km/h aj to za pekne dlhy cas...benzinom to nieje skusal som 2cerpacky.
- Reklama
Re: PUNTO HGT netaha
ked mozem vediet,kolko ma nabehane?je vela moznosti v com moze byt problem.Ale max 90km/h ,to je dost spatne
HGT
Re: PUNTO HGT netaha
RadekHGT píše:ked mozem vediet,kolko ma nabehane?je vela moznosti v com moze byt problem.Ale max 90km/h ,to je dost spatne
No ma najazdenych 120000km , a ked mu poriadne slapem tak aj 120/130 ale je to bieda...Ale stalo sa mi dneska motor mi padol k zemi o 2cm lebo sa mi roztrhol silenblok co je hore na lavej strane a chalanisko tu pisal ze mal tieto iste priznaky ked mal spatne ukostreny motor...
Re: PUNTO HGT netaha
to moze byt hocico lambda sonda,cievky,vstreky,atd najlepsie ked to hodis na pocitac ja som mal tiez problem auto mi jemne trhalo a neislo jak malo chybal mi vykon a nakonec to bola lambda ale zas mne auto islo len ne jak malo takze najpr pc
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: PUNTO HGT netaha
Nazdárek.Můžu se zeptat, jaký je to r.v.???? Máš klapku ovládanou lankem, nebo uz je tam elektronický pedál????? Jinak souhlasím s tou lambdou. Já měl zase výkon cca do 3tis ot a pak to úplně umřelo. Jinak problém vytáhnout to na 120 stejný jak u tebe. Jednotka jí ale automaticky nevyhodila jako špatnou a došel jsem až na to tehdy, kdy jsem měřil live data a zjistil že ta lambda hlásí totální hovadiny. P.S. jestli budeš měnit lambdu, nekupuj žádnou univerzální sviňu jasan....
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: PUNTO HGT netaha
Jinak při 120tis km mě napadá ještě čerpadlo-to je totiž taky dobrý poděl v tomto autě-případně změř tlak čerpadla....
Re: PUNTO HGT netaha
Klapka je ovladana lankom... A ta lambda kde sa nachadza??Lepsie povedane kde najdem jej konektor.. A ako hu odmeram... A este jedna vec aj startovanie je tazke toci toci ale chyti az neskor.. Aj to sa do otacok 900 dostane tazsie..
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: PUNTO HGT netaha
No a to startování je špatný za studena i za tepla???jinak konektor od té lambdy je uchycený u klapky 4dráty 2bíly,černý,šedý. Lambda by měla vliv na špatný startování za tepla,protože u studených startů do toho lambda vůbec nezasahuje.Spíš bych to viděl na to čerpadlo-teda pokud není v háji ještě nějaký jiný čidlo, protože to čerpadlo je u těchto modelů (myslím, že u všech mk2) dost nešťastně řešený. Zkus odpojit palivovou hadici u vstřikovací rampy, zapni klíček a mrkni jakým proudem teče benzin.Od oka to lze krapet posoudit, protože to musí být docela silný proud toho paliva.Nebo přesně pokud máš možnost to změřit, ta čelem k autu a na pravé straně u klapky je palivová rampa zakončená černým čepečkem a pod ním je ventilek. Na něj se šrubuje měřák (já sem si ho vyrobil z budíku z avie na tlak vzduchu a na něj jsem nabastlil prodlužovací hadičku co se dává na ventilek na zadní kolo u 2-montážní nápravy) no a tím to jde změřit musí držet 3.5 Bar. Z vlastní zkušenosti vím, že auto-sice bez výkonu "spolehlivě" jede i při tlaku 1.8 Bar-akorát jsem měl problémy při studených startech.
Re: PUNTO HGT netaha
Mal som podobny problem s trhanim a tiez so startom.Bol som stym na pc a vykazalo mi lambdu.Lahol som pod auto a tam 3 lambdy .Najprv som vymenil tu pred katalizatorom (alebo za katal...,uz nemapätam) - nepomohlo.Tak som vymenil aj tie 2 v predu a je pokoj.Daval som tam univerzalne od znacky bosh a zmenu som pocitil okamzite.Sice univerzalky nemaju dlhu zivotnost,ale riskol som to.Nie vsetky HGTcka maju 3 lambdy,takze ak mas jednu,tak kup poriadnu od NGK a mas pokoj. No neviem, na tvojom mieste by som zacal tym
HGT
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: PUNTO HGT netaha
Ano ano nevylučuji tu lambdu-ty už máš novší hgt, máš 3katy. Ještě by to šlo zkusit tak, že odpojíš baterku a jednotku přes noc, zapojíš to a pokud bude zlepšení, šel bych po závadě typu-nejspíš tu lambdu, množství a teplota nas.vzduchu.....Pokud by problém zůstal spíš asi to čerpadlo,ventil co ovládá variátor.....RadekHGT píše:Mal som podobny problem s trhanim a tiez so startom.Bol som stym na pc a vykazalo mi lambdu.Lahol som pod auto a tam 3 lambdy .Najprv som vymenil tu pred katalizatorom (alebo za katal...,uz nemapätam) - nepomohlo.Tak som vymenil aj tie 2 v predu a je pokoj.Daval som tam univerzalne od znacky bosh a zmenu som pocitil okamzite.Sice univerzalky nemaju dlhu zivotnost,ale riskol som to.Nie vsetky HGTcka maju 3 lambdy,takze ak mas jednu,tak kup poriadnu od NGK a mas pokoj. No neviem, na tvojom mieste by som zacal tym
Re: PUNTO HGT netaha
asi měl na mysli lambdy, nebo má super "zelené" auto tak nejprve bych opravil ten utržený silentblok,pak prošel ty kostřící body, pak změřil tlak paliva a fukci čerpadla, pak změřil odpor zapalovacích kabelů(do 10kOhm myslím) a případné poškození, pak mrknul na svíčky, pak změřil lambdu(napětí do 1V, návod se potuluje po foru stačí pohledat),pak změřil vstřikovače(14,5+-5% Ohm) pak změřil zapalovací cívky. pak bych se možná zabýval diagnostikou a změřením tlaku ve válcích a kontrolou rozvodů, ale nejprve bych počkal co nám na to řekneš ty, Radku
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: PUNTO HGT netaha
Ja radsi nerikam nic abych zas nebyl arogantni hovado.
Ja si radsi ani nepredstavuji jak vypada to auto kdyz tomu upadavaji silentbloky.
HGT ma zapalovaci kabely? Ja myslel ze ma civky na svickach.
Ale z druhe strany pri tech priznacich a male znalosti neduhu tohoto motoru bych si troufl rici, ze to nejede na vsechny valce a ze je vadna nektera civka. Hned druha moznost z rady jak se tu pise je cerpadlo a treti je vaha.
Ja si radsi ani nepredstavuji jak vypada to auto kdyz tomu upadavaji silentbloky.
HGT ma zapalovaci kabely? Ja myslel ze ma civky na svickach.
Ale z druhe strany pri tech priznacich a male znalosti neduhu tohoto motoru bych si troufl rici, ze to nejede na vsechny valce a ze je vadna nektera civka. Hned druha moznost z rady jak se tu pise je cerpadlo a treti je vaha.
Radek
Re: PUNTO HGT netaha
SZTRAD píše:Ja radsi nerikam nic abych zas nebyl arogantni hovado.
Ja si radsi ani nepredstavuji jak vypada to auto kdyz tomu upadavaji silentbloky.
HGT ma zapalovaci kabely? Ja myslel ze ma civky na svickach.
Ale z druhe strany pri tech priznacich a male znalosti neduhu tohoto motoru bych si troufl rici, ze to nejede na vsechny valce a ze je vadna nektera civka. Hned druha moznost z rady jak se tu pise je cerpadlo a treti je vaha.
By si sa dost cudoval ako to auto vyzera... Cievky ma svieckach to mas pravdu....Auto ide na vsetky valce...
Re: PUNTO HGT netaha
punťas hgt píše:No a to startování je špatný za studena i za tepla???jinak konektor od té lambdy je uchycený u klapky 4dráty 2bíly,černý,šedý. Lambda by měla vliv na špatný startování za tepla,protože u studených startů do toho lambda vůbec nezasahuje.Spíš bych to viděl na to čerpadlo-teda pokud není v háji ještě nějaký jiný čidlo, protože to čerpadlo je u těchto modelů (myslím, že u všech mk2) dost nešťastně řešený. Zkus odpojit palivovou hadici u vstřikovací rampy, zapni klíček a mrkni jakým proudem teče benzin.Od oka to lze krapet posoudit, protože to musí být docela silný proud toho paliva.Nebo přesně pokud máš možnost to změřit, ta čelem k autu a na pravé straně u klapky je palivová rampa zakončená černým čepečkem a pod ním je ventilek. Na něj se šrubuje měřák (já sem si ho vyrobil z budíku z avie na tlak vzduchu a na něj jsem nabastlil prodlužovací hadičku co se dává na ventilek na zadní kolo u 2-montážní nápravy) no a tím to jde změřit musí držet 3.5 Bar. Z vlastní zkušenosti vím, že auto-sice bez výkonu "spolehlivě" jede i při tlaku 1.8 Bar-akorát jsem měl problémy při studených startech.
Hej hej startovanie je aj za studena aj za tepla spatne...Cize lambdu mozem vylucit...Zajtra skusim pozret ten tlak... A inak bol sa mi nato pozret mechanik a hovoril ze pravdepodobne skocil rozvod...