Problém s chlazením.
Moderátor: peta.smolik
Problém s chlazením.
Zdavím všechny čenťáky, mám problém s chlazením cinquecenta (899ccm 94 r.v.). Když nastartuji a nechám běžet na volnoběh tak se teplota drží mezi 90-95°C v pohodě spíná sahara a teplota drží klidně 0.5 hodiny .Měl jsem u toho otevřenou expanzní nádobu , protože jsem to zároveň odvzdušnoval .Když normálně jedu teplota se drží okolo 85-90°C , Jak vyřadím a jedu na neutrál teplota začne stoupat přes 90°C,když zařadím rychlost teplota opět klesá na 85-90°C.Když dojedu a nechám motor běžet na volnoběh , tak než otevřu vrata tak teplota stoupá i na 100°C, jednou jsem to po jízdě nechal běžet necelých 5 minut a teplota vylítla na 130°C a začal vařit . Když chcípnu motor po jízdě tak slyším jak probublá vzduch .Proto jsem to odvzdušňoval , přestalo to a teď probublává znova . Čím to může být , Napadlo mě víčko expanzky , nebo těsnení pod hlavou (to doufám , že ne ), termostat ani vodní pumpa to podle mě nebude , co si o tom myslíte ?
- Reklama
Re: Problém s chlazením.
Nazdar. Napadlo ma ci to nebude zanesenim chaldicom.
Re: Problém s chlazením.
Můžeš mít třeba taky prasklé těsnění pod hlavou.
Jinak měl jsem podobný problém a měl jsem zanešený chlaič, zkoušel jsem ho čistit, ale nkonec jsem koupil nový.
Jinak měl jsem podobný problém a měl jsem zanešený chlaič, zkoušel jsem ho čistit, ale nkonec jsem koupil nový.
Re: Problém s chlazením.
tesneni pod hlavou nebo prdlou hlavu poznas podle toho ze ti pujde tlak do expanzky... tzn. kdyz ji pri nastartovanem motoru otevres hladina nebude klidna ale bude jakoby hazet vodu ven nebo bublat... kup novej chladic a bude to OK... na aukru je kolem 700,-
Re: Problém s chlazením.
otevřená nádobka na vodu je blbost, tim to neovzdušníš. Když si stoupneš proti otevřený kapotě, tak po levý straně u světla máš takovej šroubovací plastovej ventilek, ten slouží k ovzdušnění. Pokud nemáš emulzi na víčku od oleje, tak máš motor v pohodě.
Re: Problém s chlazením.
Marty500 píše:otevřená nádobka na vodu je blbost, tim to neovzdušníš. Když si stoupneš proti otevřený kapotě, tak po levý straně u světla máš takovej šroubovací plastovej ventilek, ten slouží k ovzdušnění. Pokud nemáš emulzi na víčku od oleje, tak máš motor v pohodě.
Podle emulze bych to opravdu neřešil může se vyskytnout i u naprosto funkčního motoru a naopak.. jinak odvzdušňovák je i na hadici k topení. Každopádně jak jsem psal výše, koupil bych nový chladič a pak řešil další věci
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chlazením.
A kapalina z chladiče ti neubejvá?
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele