"Cukanie" Punto r.v. 95

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

jazzman
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 10 kvě 2010, 17:40
Bydliště: north moravia

Re: "Cukanie" Punto r.v. 95

Příspěvek od jazzman »

Je možné, že přicpaný palivový filtr, nebo odcházející čerpadlo jde ruku v ruce se zvýšenou kouřivostí? Nějak mi to čadí a nevím, co to může být. Není to ten klasický kouř, jako když se odpařuje voda a ani ten klasický modrý, jako když se pálí olej. Olej neubývá, voda taky ne, ale kouří to dost. A ještě navíc to nekouří zastudena. Když je seplý sytič, tak nic.
Jak se vlastně pozná odcházející čerpadlo? Je tam někde nějaká vůle na něčem, nebo je na to nějaký fígl? Jakým způsobem to "odchází"? Má tendenci se kousat, nebo prostě jenom ztrácí tlak?
Reklama
 

white.rebel
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 29 pro 2005, 20:42
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: "Cukanie" Punto

Příspěvek od white.rebel »

Čau všichni mám Fiat punto 1,1 r.v. 93 a občas mě začne cukat jako by se dusilo udělá to cca asi 5x po sobě pak se rožne vstřik a už jede normálně nevíte někdo čím to může být?
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: "Cukanie" Punto

Příspěvek od liborko »

white.rebel píše:Čau všichni mám Fiat punto 1,1 r.v. 93 a občas mě začne cukat jako by se dusilo udělá to cca asi 5x po sobě pak se rožne vstřik a už jede normálně nevíte někdo čím to může být?
odchází ti nějaké čidlo pokud se ti střídavě rozsvěcuje kontrolka vstřiku,zajeď na diagnostiku
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Tommyx64
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 04 srp 2010, 09:49

Re: "Cukanie" Punto r.v. 95

Příspěvek od Tommyx64 »

Ahojte, mam Fiat Punto mk2 1,2mpi 8v. Moj "problem" spociva v tom, ze ked je motor vo volnobeznych otackach po sliapnuti na plynovy pedal, ako keby na pol sekundy "pridochol" a potom zacal stupat na otackach. Inak reaguje na pohyb pedala uplne perfektne a plynulo. Moze to byt zanesena skrtiaca klapka? Motor je na to, ze ma uz 186000 km az prilis zivy a nema problem so 4 cca 80 kg osobami tahat na 4-ke aj pomerne velke kopce (samozrejme ked je na otackach okolo 2500, kedy ma najvacsi tocak). Okrem toho, par krat sa mi stalo (nie stale, len velmi zriedkavo), ze pri akceleracii pri otackach cca 2000, slabo s motorom cukne, ale pokracuje dalej v akceleracii. Nerobi to stale. Dakujem za odpoved.
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“