Netusim,pomozte som zufala
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Netusim,pomozte som zufala
A jde opravdu u Punta II vypnout (oprava-vyřadit) imobilizér, navíc když dojde k výměně řídící jednotky motoru z jiného auta? Jestli to jde u Punta I, neznamená to, že to jde automaticky u Punta II. To má údajně pokročilejší imobilizér než Punto I, například plovoucí kód klíče. Zná někdo ověřenou odpověď?
Naposledy upravil(a) radek.s dne 02 čer 2010, 22:06, celkem upraveno 1 x.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
- Reklama
Re: Netusim,pomozte som zufala
vypnut nie,len vyradit sa da,auta maju zvycajne bud imo v RJ motora,alebo v immo boxe,u punt I,II je to tusim v immo boxe,neviem to na istotu,nepamätam si kazde jedno auto ze ako to ma ale na 90% maju immo box,no a vyradit jedine softwarovo,alebo emulatorom,ked pouzijes emulator,tak zbytocne su ti kodovane kluce,nova RJ sa da preprogramovat cize to nehra daku velku rolu v tom,ale to ide podla typu aut a rocnikov,ze co vsetko treba prehrat koli imu.Ked to dakoho viac zaujima,tak nech vyhlada dakeho chiptunera,ktory sa len tomu venuje,odpovie co vsetko treba.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Netusim,pomozte som zufala
no ja na jej mieste by som to chcel do pôvodneho stavu, a určite bez vyradenia immobilizeru! a do mesiaca!
neprisla si tam dat predsa pokazit auto a vyradit imobilizer!
ale dala tam opravit auto a za skody ktore su na aute spôsobene v servise zodpoveda ten co to pokazil teda: servisak (znehodnotil riadiacu jednotku motora)
urcite sa tomu bude dotycny vyhybat, vyhovorky a auto tam bude stat dovtedy kym majitelka si ho neodtiahne s dlhym nosom
neprisla si tam dat predsa pokazit auto a vyradit imobilizer!
ale dala tam opravit auto a za skody ktore su na aute spôsobene v servise zodpoveda ten co to pokazil teda: servisak (znehodnotil riadiacu jednotku motora)
urcite sa tomu bude dotycny vyhybat, vyhovorky a auto tam bude stat dovtedy kym majitelka si ho neodtiahne s dlhym nosom
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Netusim,pomozte som zufala
Jaký je rozdíl mezi vyřadit a vypnout?? IMO??
Re: Netusim,pomozte som zufala
SpiritWolker-vsak jasne ze do povodneho stavu dat auto s funkcnym imom,ale kebyze su dake komplikacie s tym clovekom,tak jej sa uz lepsie oplati vyradit imo uplne,cize aby cim menej vrazila do auta.
Petr1968-taky je rozdiel,ze imobilizer nevies vypnut na gombik,alebo zapnut kedy sa ti zachce,da sa len vyradit,aspon ja mam ten rozdiel vo vypnut a vyradit.
Petr1968-taky je rozdiel,ze imobilizer nevies vypnut na gombik,alebo zapnut kedy sa ti zachce,da sa len vyradit,aspon ja mam ten rozdiel vo vypnut a vyradit.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: Netusim,pomozte som zufala
Zajímavé. Vypnout a vyřadit z provozu mi připadá stejné. Prostě není funkční . V ŘJ softwarově vyřazen. Original imobilizer je zlodějům stejně akorát pro srandu.Tajný vypínač je za 10imobilizerů
Re: Netusim,pomozte som zufala
Vypnout a vyřadit je podle mě něco jiného. Vypnout nejde a kdyby šel, nenastaruješ protože jednotka imo komunikuje s řídící jednotkou motoru, to znamená, že jí povolí nastartování motoru jen pokud jednotka imo pozná kód klíče. Vyřadit znamená softwarově vypnout tak, že dovolí řídící jednotce motoru nastartovt vždy a bez ohledu na to, jestli klíč má čip správný nebo nesprávný nebo žádný. Ty umíš jednoduše tento imobilizer vyřadit a v krátké době s autem odjet, že tvrdíš, že je to pro srandu? Samozřemě souhlasím, že tajný spínač je hodně účinný prvek proti zlodějům, sám ho mám, vřele doporučujuPetr1968 píše:Zajímavé. Vypnout a vyřadit z provozu mi připadá stejné. Prostě není funkční . V ŘJ softwarově vyřazen. Original imobilizer je zlodějům stejně akorát pro srandu.Tajný vypínač je za 10imobilizerů
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Netusim,pomozte som zufala
Punto II má samostatnou jednotku imobilizeru (imo box) stejně jako moje Seicento po face liftu. V Seicentu mě už řídící jednotku motoru měnili, protože odešla. Zajímal jsem se o podrobnosti a podle Fiatu použitá jednotka motoru nejde přeprogramovat kvůli zlodějům. Je nutné objednat přímo od Fiatu novou nebo repasovanou jednotku (nabízejí obě varianty) a ta se po zapojení a prvním zapnutí sama skamarádí s jednotkou imo. Poté už nelze použít v jiném autě než v tom kam byla namontována. Proto nelze namontovat použitou jednotku motoru z jiného auta. Prostě to nefunguje. Je to kvůli tomu, aby se Fiaty nekradly jako kdysi Škodovky tak, že zloděj vyměnil jednotku motoru a odjel. Stejnou zkušenost má i můj známý se Stilem, autorizovaný servis potřeboval oveřit vadu řídící jednotky před jejím objednáním, tak na zkoušku namontoval do auta z vrakoviště půjčenou jednotku motoru+jednotku imo+spínací skříňku a dočasně byly pro tu zkoušku pro zapalování jiné klíčky (taky z toho vrakáče)jani píše:vypnut nie,len vyradit sa da,auta maju zvycajne bud imo v RJ motora,alebo v immo boxe,u punt I,II je to tusim v immo boxe,neviem to na istotu,nepamätam si kazde jedno auto ze ako to ma ale na 90% maju immo box,no a vyradit jedine softwarovo,alebo emulatorom,ked pouzijes emulator,tak zbytocne su ti kodovane kluce,nova RJ sa da preprogramovat cize to nehra daku velku rolu v tom,ale to ide podla typu aut a rocnikov,ze co vsetko treba prehrat koli imu.Ked to dakoho viac zaujima,tak nech vyhlada dakeho chiptunera,ktory sa len tomu venuje,odpovie co vsetko treba.
Co to je ten emulátor?
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Netusim,pomozte som zufala
Ja si trosku dovolim okomentovat toto tvrzeni.radek.s píše: Punto II má samostatnou jednotku imobilizeru (imo box) stejně jako moje Seicento po face liftu. V Seicentu mě už řídící jednotku motoru měnili, protože odešla. Zajímal jsem se o podrobnosti a podle Fiatu použitá jednotka motoru nejde přeprogramovat kvůli zlodějům. Je nutné objednat přímo od Fiatu novou nebo repasovanou jednotku (nabízejí obě varianty) a ta se po zapojení a prvním zapnutí sama skamarádí s jednotkou imo. Poté už nelze použít v jiném autě než v tom kam byla namontována. Proto nelze namontovat použitou jednotku motoru z jiného auta. Prostě to nefunguje. Je to kvůli tomu, aby se Fiaty nekradly jako kdysi Škodovky tak, že zloděj vyměnil jednotku motoru a odjel. Stejnou zkušenost má i můj známý se Stilem, autorizovaný servis potřeboval oveřit vadu řídící jednotky před jejím objednáním, tak na zkoušku namontoval do auta z vrakoviště půjčenou jednotku motoru+jednotku imo+spínací skříňku a dočasně byly pro tu zkoušku pro zapalování jiné klíčky (taky z toho vrakáče)
Co to je ten emulátor?
I Punto 1 ma jak rikate "imo box". Pouzita jednotka jde preprogramovat, ale musi se lezt do ni tak jako i do casti jednotek u Punta 2. Byly tam pouzivane i tz hybridni jednotky a ty uz se daji preprogramovat po kabelu. Slozite ale daji.
Jinak to s temi zlodeji je pitomost(promin mi ten vyraz). Kdyz se zamyslis nad tim jak to funguje tak zjistis ze pokud si zlodej prinese svou jednotku odkodovanou tak to auto ukradne take. Je treba ale znat prave to jak to funguje. Osobne bych se divil kdyby Fiat servis rekl neco jineho neb stoji rozhodne daleko vice cela jednotka nez odkodovani. I podle tve poznamky o nove ci repasovane jednotce ktera byla nabidnuta jde videt ze jdou. Jak jinak by udelali repasovanou jednotku nez tak ze ji vrati tovarni nastaveni.
Emulator je takova desticka s procesorem, ktere fyzicky odpovida jednotce misto imo boxu. Vesmes to funguje tak ze se zada univerzalni kod do pameti jednotky a emulator odpovida tim samym kodem. Pak je jeste druhy zpusob emulatoru a to takovy ze se nacte kod klice z imo a pak se teprve imo vyradi.
Radek
Re: Netusim,pomozte som zufala
Však to říkám. Vše se krade. A pokud se někdo specializuje na nějakou značku má vybavení kolikrát lepší než autorizovaný servis.A s čím nejde odjet to se naloží na valník. Takže jedině GPS ,nebo satelitní vyhledávání.Nebo koupit Korejce Ani to už neplatí
Re: Netusim,pomozte som zufala
Díky za informace, to dává smysl, to co píšeš. Tušil jsem, že tak nějak to je. Mě když odešla jednotka v Seicentu MPI (nešla opravit, občasná závada buzení zapalovací cívky), zajímal jsem se o jednotky z vrakáče kvůli ceně a zjistil jak to asi je. Sháněl jsem buď přípravek nebo kabel a soft. pro uvedení jednotky do továrního stavu nebo někoho, kdo to udělá, ale na Fiaty jsem přípravek ani nikoho kdo by to udělal nesehnal. To je dobrá zpráva, alespoň je trochu menší šance, že bude hodně lidí co to umí a tudíž méně ukradených Fiatů. Ten přípravek na uvedení jednotky do továrního stavu jsem našel jen pro jednu francouz. značku, už si víc nepamatuju.SZTRA píše: Ja si trosku dovolim okomentovat toto tvrzeni.
I Punto 1 ma jak rikate "imo box". Pouzita jednotka jde preprogramovat, ale musi se lezt do ni tak jako i do casti jednotek u Punta 2. Byly tam pouzivane i tz hybridni jednotky a ty uz se daji preprogramovat po kabelu. Slozite ale daji.
Jinak to s temi zlodeji je pitomost(promin mi ten vyraz). Kdyz se zamyslis nad tim jak to funguje tak zjistis ze pokud si zlodej prinese svou jednotku odkodovanou tak to auto ukradne take. Je treba ale znat prave to jak to funguje. Osobne bych se divil kdyby Fiat servis rekl neco jineho neb stoji rozhodne daleko vice cela jednotka nez odkodovani. I podle tve poznamky o nove ci repasovane jednotce ktera byla nabidnuta jde videt ze jdou. Jak jinak by udelali repasovanou jednotku nez tak ze ji vrati tovarni nastaveni.
Emulator je takova desticka s procesorem, ktere fyzicky odpovida jednotce misto imo boxu. Vesmes to funguje tak ze se zada univerzalni kod do pameti jednotky a emulator odpovida tim samym kodem. Pak je jeste druhy zpusob emulatoru a to takovy ze se nacte kod klice z imo a pak se teprve imo vyradi.
Jo ještě poznámka, tu repasovanou jednotku museli objednat taky přímo od Fiatu jako náhradní díl a vypadala jak nová včetně aktuálního data výroby. V autorizovaném servisu použitou jednotku odblokovat neuměli. A je samozřejmě pravda, že z prodanejch dílů maj taky peníze.
Naposledy upravil(a) radek.s dne 03 čer 2010, 00:25, celkem upraveno 2 x.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Netusim,pomozte som zufala
Se vším souhlasím, krade se všechno. Naštěsí Seicenta se už moc nekradou Nemaj už moc velkou cenu. Ale GPS není taky vždy záchrana. Slyšel jsem o člověku, co měl novou Audinu a hned si tam nechal namontovat GPS s posíláním souřadnic přes GSM. Za nějakou dobu auto zmizelo a zprávy ho dovedly myslím do Rumunska. Jel tam a viděl svoje auto za plotem, ale oplocený areál s autama hlídaly gorily s puškama. Auto nebylo možné dostat zpět, ani místní podplacená policie nepomohla. Jak to nakonec dopadlo už nevím.Petr1968 píše:Však to říkám. Vše se krade. A pokud se někdo specializuje na nějakou značku má vybavení kolikrát lepší než autorizovaný servis.A s čím nejde odjet to se naloží na valník. Takže jedině GPS ,nebo satelitní vyhledávání.Nebo koupit Korejce Ani to už neplatí
Naposledy upravil(a) radek.s dne 04 čer 2010, 21:25, celkem upraveno 1 x.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Netusim,pomozte som zufala
No a jak tohle řešit?
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Netusim,pomozte som zufala
Ještě jsem si uvědomil jednu věc. Rozlišujme správně řídící jednotku motoru a řídící jednotku imobilizeru. Jsou to dvě různé krabičky. Já si myslím, že pokud by zloděj do auta namontoval pouze odblokovanou řídící jednotku motoru (nebo jednotku uvedenou do továrního nastavení) tak přece auto nemůže nastartovat když nemá ten správný klíč s čipem, který má jen majitel a ten je nahrán do řídící jednotky imobilizeru. Je to tak? K ukradení je proto potřeba buď vyměnit nebo odblokovat jednotku imobilizeru nebo použít ten emulátor. Je to tak? Já si taky myslím, že pokud by se v autě vyměnila pouze řídící jednotka motoru (nebo pouze jednotka imobilizeru) získané například z vrakoviště, tak auto taky nepojede bez zásahu do jednotky imobilizeru nebo bez použití emulace. Soudím tak podle toho, že když mě v servisu vyměnili jenom řídící jednotku motoru za novou/repasovanou (jednotka v továrním stavu) tak nebylo nutné vůbec nic dělat s imobilizerem, myslím tím, že nebylo nutné znovu nahrávat kódy klíčků do jednotky imobilizeru. Nová jednotka motoru si pouze pokecala se stávající jednotkou imobilizéru a fungovalo to stejně jako předtím ale pouze na moje klíčky.SZTRAD píše: Ja si trosku dovolim okomentovat toto tvrzeni.
I Punto 1 ma jak rikate "imo box". Pouzita jednotka jde preprogramovat, ale musi se lezt do ni tak jako i do casti jednotek u Punta 2. Byly tam pouzivane i tz hybridni jednotky a ty uz se daji preprogramovat po kabelu. Slozite ale daji.
Jinak to s temi zlodeji je pitomost(promin mi ten vyraz). Kdyz se zamyslis nad tim jak to funguje tak zjistis ze pokud si zlodej prinese svou jednotku odkodovanou tak to auto ukradne take. Je treba ale znat prave to jak to funguje. Osobne bych se divil kdyby Fiat servis rekl neco jineho neb stoji rozhodne daleko vice cela jednotka nez odkodovani. I podle tve poznamky o nove ci repasovane jednotce ktera byla nabidnuta jde videt ze jdou. Jak jinak by udelali repasovanou jednotku nez tak ze ji vrati tovarni nastaveni.
Emulator je takova desticka s procesorem, ktere fyzicky odpovida jednotce misto imo boxu. Vesmes to funguje tak ze se zada univerzalni kod do pameti jednotky a emulator odpovida tim samym kodem. Pak je jeste druhy zpusob emulatoru a to takovy ze se nacte kod klice z imo a pak se teprve imo vyradi.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách