MOJE PUNTO 1 - phaeton_esc - Punto Mk1 -> Stilo MW 2004
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
konečně jsem se dokopal a objednal ložisko do předního kola, takže po víkendu ho vyměním. to hučení mě už drásá uši, ani muzikou už to nejde přehlušit
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
- Reklama
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
Kasli na lozisko a investuj do muziky
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
prej investuj do muziky ono to hraje dobře, až vyměním ložisko tak teprve začnu řešit aby to hrálo líp = aby to hrálo obstojně i vepředu
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
prosim ta,tie budiky,to tam mas nalepenu foliu,ci ako to mas inak riesene?
Punto 1.7 TD ELX , r.v.97 , 51kw
Diesel forever
Facebook >> Peter Siekel
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
budíky polepený nemám nijak. jestli narážíš na mojí odpověď v tématu kde chtěl někdo měnit budíky, tak jsem jenom psal jak je otevřít - když mi tak kdysi zapadl nějaký bordel a zároveň jsem měnil žárovku
ale jinak je možná časem vyměním za bílé..uvidím
ale jinak je možná časem vyměním za bílé..uvidím
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
dneska přišel 3D tapecírunk, počítám že do konce týdne přijdou i elektrický stahovačky.
navíc jsem i objednal tlumení, takže v plánu mám rozebrat celej interiér, všechny hrany olepit těsnící páskou (Sinus Live) a větší části akustickou pěnou (taky Sinus). počítám že to trochu pomůže, nechce se mi do toho dávat X peněz, navíc by auto přibralo na váze a už teďka to není žádnej rychlík
ještě jsem objednal i potahovou látku (takovou co se dává do Fabie - černá se vzorem), takže auto bude jak ze škatulky. aspoň teda doufám
navíc jsem i objednal tlumení, takže v plánu mám rozebrat celej interiér, všechny hrany olepit těsnící páskou (Sinus Live) a větší části akustickou pěnou (taky Sinus). počítám že to trochu pomůže, nechce se mi do toho dávat X peněz, navíc by auto přibralo na váze a už teďka to není žádnej rychlík
ještě jsem objednal i potahovou látku (takovou co se dává do Fabie - černá se vzorem), takže auto bude jak ze škatulky. aspoň teda doufám
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
- HIISS
- Všeználek
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 25 úno 2009, 23:25
- Bydliště: Košice okolie-Čaňa
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
Super,potom sa pochval ,ja uz mam tiez dole tapaciry,tak bude sa tlmit atd
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
právě to tlumení pěnou jsem odkoukal od tebe akorát to chci dát jak dozadu na boční plasty, tak i na přední dveře + kufr
dneska sem si akorát cvičně sundal tapec u řidiče a opravil vnější kliku, protože se nevracela
dneska sem si akorát cvičně sundal tapec u řidiče a opravil vnější kliku, protože se nevracela
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
vzhledem k tomu, že už mám po státnicích, tak jsem se dneska vrhnul na tlumení/čalounění
fotky snad řeknou víc, celkově mi přijde že to snad zafunguje a Punto bude trochu tišší. největší voser bylo vyříznout boardy co jsou v zadních plastech, pak je počalounit a nalepit zpátky. jediný čeho se bojím, že ten chemoprén nebude držet a povolí to :/
zítra budu pokračovat, potáhnu 3D tapecíry do dveří, tak to snad půjde dobře..
fotky snad řeknou víc, celkově mi přijde že to snad zafunguje a Punto bude trochu tišší. největší voser bylo vyříznout boardy co jsou v zadních plastech, pak je počalounit a nalepit zpátky. jediný čeho se bojím, že ten chemoprén nebude držet a povolí to :/
zítra budu pokračovat, potáhnu 3D tapecíry do dveří, tak to snad půjde dobře..
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
- HIISS
- Všeználek
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 25 úno 2009, 23:25
- Bydliště: Košice okolie-Čaňa
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
No chemopren drzi ako svina,pokial nechas dobre vyschnut jednu aj druhu cast ktoru si namazal tak aby bola sucha a prilepis tak to drzi silno,ja som mal dole tiez zadne tapaciry kedze som tlmil,ved si videl v teme ale calunit som necaluníl lebo to mam vzadu a mam folie a jednak som videl ako ta latka bola pripevnena na tapacire,ze akoby zabodovana,tak som sa nato vykaslal,inac vidim ze podobny styl tlmenia skoro ako ja ze na tapacir ans pena ,daval si aj na plechy nejake platy? to je zaklad hlavne
- liquid-j
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 12 kvě 2010, 06:52
- Bydliště: Košice okolie (KS!!!)
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
Pozeram ze s tou ANS sa da pekne pracovat jaka hruba je? no a potom daj vediet ze aky to ma efekt....
Punto 55S 1.1B rv:95
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
Tloušťka je 2cm, za 75kč za kus je to super. Musím uznat že trochu to je znát - v autě je větší ticho. Ne nijak extrémně, ale částečně to pomohlo
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
přátelé, mám celkem otravný problém:
pískají mi zadní brzdy. stačí když se Punto trochu zahřeje (cca 10km jízdy) a potom při sešlápnutí brzdového pedálu to vydává neskutečnej piskot. zjistil jsem že to dělají zadní bubny, dneska jsem je otevřel, vyčistil, vystříkal čističem brzd, projel..a dělá to pořád
netušíte prosím někdo čím by to mohlo být? za 14 dní jedu na Slovensko, tak bych chtěl mít auto v pořádku, navíc je to neskutečně otravnej zvuk. když byste měli i případný foto toho, co za to může, tak budu neskutečně rád. díky
pískají mi zadní brzdy. stačí když se Punto trochu zahřeje (cca 10km jízdy) a potom při sešlápnutí brzdového pedálu to vydává neskutečnej piskot. zjistil jsem že to dělají zadní bubny, dneska jsem je otevřel, vyčistil, vystříkal čističem brzd, projel..a dělá to pořád
netušíte prosím někdo čím by to mohlo být? za 14 dní jedu na Slovensko, tak bych chtěl mít auto v pořádku, navíc je to neskutečně otravnej zvuk. když byste měli i případný foto toho, co za to může, tak budu neskutečně rád. díky
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
tak na brzdy seru - brzdí to, navíc na to Slovensko nakonec jedu Seatem
v týdnu jsem vyměnil ložisko na předním kole, což byla taky celkem sranda - nejdřív sme zrušili jeden lis, potom sme zjistili že mi poslali ÚPLNĚ jiný ložisko - na Mk2. Takže bylo velkým štěstí že známej měl na skladě jedno jediný ložisko na Fiat - shodou okolností ale na Tipo. Takže měření/hledání a zjistili sme že na Tipo je stejný jako na Punto.
myslel jsem že výměna bude tak na 2 hodiny, nakonec to zabralo skoro 5..ale už to nehučí a to je hlavní
v týdnu jsem vyměnil ložisko na předním kole, což byla taky celkem sranda - nejdřív sme zrušili jeden lis, potom sme zjistili že mi poslali ÚPLNĚ jiný ložisko - na Mk2. Takže bylo velkým štěstí že známej měl na skladě jedno jediný ložisko na Fiat - shodou okolností ale na Tipo. Takže měření/hledání a zjistili sme že na Tipo je stejný jako na Punto.
myslel jsem že výměna bude tak na 2 hodiny, nakonec to zabralo skoro 5..ale už to nehučí a to je hlavní
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :-) - phaeton_esc
Po extrémně dlouhé době nějaký novinky (kromě toho že minulý víkend jsem při 240 000 km měnil olej a ještě předtím koupil letní GoodYear GT3
Od minulýho pátku se mi ozýval výfuk, po zběžný diagnostice "načatej vlnovec" jsem o tedy víkendu ještě najezdil cca 250km s tím, že až bude chvilka tak se dá k mechanikovi na výměnu. V pondělí odjíždím z práce, sednu, nastartuju, kravál jak bestie -> výfuk nějak nepřezil 8 hodin stáni na parkovišti a za vlnovcem upadl. Komplet uhnilej. Takže telefon, za hodinu přijel otec s dodávkou a trámkama, výfuk se přidrátoval a vyztužil hliníkovým plechem a tradá 40km k mechanikovi. Sranda
Aby tý legrace nebylo málo, tak dneska jsem chtěl stříkat podvozek (jarní údržba koncem dubna FTW ). Našel jsem ale uvnitř u úchytu sedačky spolujezdce "dírku", takže jsem kouknul zespodu. Situace: kolem kotevního šroubu sedačky je to shnilý v takový míře, že kdybych trochu šťoural šroubovákem, tak z dírky o cca 0,5cm2 bude díra, kterou bych prostrčil ruku (+ by asi upadla sedačka). Vypadá to teda, že se bude muset nejspíš řezat a vařit (a to mě ještě čeká zadní lem u řidiče). Bojím se, že jakmile se do podlahy jednou řízne, tak se bude jenom řezat, řezat a řezat.
Tudíž stojím před celkem velkým dilematem, jestli
1) Punto vyvařit (za X peněz),
2) dojezdit do konce technický (8/14)
3) jezdit, dokud se sedačka nepropadne.
V případě bodů 2 a 3 bych auto nejspíš rozprodal na díly, ale prostě nevím. Jezdit když tak mám čím (doma jsou další 3 auta) ale vůbec nevím, jestli má smysl strkat peníze do (letos) 17 let starýho auta... jediný co mi brání, se ho zbavit, je "syndrom prvního auta"..
Váhám.. nějaký rady?
Od minulýho pátku se mi ozýval výfuk, po zběžný diagnostice "načatej vlnovec" jsem o tedy víkendu ještě najezdil cca 250km s tím, že až bude chvilka tak se dá k mechanikovi na výměnu. V pondělí odjíždím z práce, sednu, nastartuju, kravál jak bestie -> výfuk nějak nepřezil 8 hodin stáni na parkovišti a za vlnovcem upadl. Komplet uhnilej. Takže telefon, za hodinu přijel otec s dodávkou a trámkama, výfuk se přidrátoval a vyztužil hliníkovým plechem a tradá 40km k mechanikovi. Sranda
Aby tý legrace nebylo málo, tak dneska jsem chtěl stříkat podvozek (jarní údržba koncem dubna FTW ). Našel jsem ale uvnitř u úchytu sedačky spolujezdce "dírku", takže jsem kouknul zespodu. Situace: kolem kotevního šroubu sedačky je to shnilý v takový míře, že kdybych trochu šťoural šroubovákem, tak z dírky o cca 0,5cm2 bude díra, kterou bych prostrčil ruku (+ by asi upadla sedačka). Vypadá to teda, že se bude muset nejspíš řezat a vařit (a to mě ještě čeká zadní lem u řidiče). Bojím se, že jakmile se do podlahy jednou řízne, tak se bude jenom řezat, řezat a řezat.
Tudíž stojím před celkem velkým dilematem, jestli
1) Punto vyvařit (za X peněz),
2) dojezdit do konce technický (8/14)
3) jezdit, dokud se sedačka nepropadne.
V případě bodů 2 a 3 bych auto nejspíš rozprodal na díly, ale prostě nevím. Jezdit když tak mám čím (doma jsou další 3 auta) ale vůbec nevím, jestli má smysl strkat peníze do (letos) 17 let starýho auta... jediný co mi brání, se ho zbavit, je "syndrom prvního auta"..
Váhám.. nějaký rady?
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC