Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Stále jezdím s odpojenou váhou. Motivace koupení nové zatím nulová. Je fakt, že si ani nezačudí a jede. (chipnutí taky dělá svoje). Moje žena tvrdí, že ta klasika 115 JTD je lenoch oproti její chipnuté 105 JTD.
Multipla 2004, JTD 145
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
4 MarekP
...a jak dlouho už takhle jezdíš...?
...a jak dlouho už takhle jezdíš...?
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
DLOUHO JEZDIT NEBUDE
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Víc jak rok a půl. Přes 30tis. km......zatím mě nikdo nepřesvědčil o tom ji koupit....bikus píše:4 MarekP
...a jak dlouho už takhle jezdíš...?
Multipla 2004, JTD 145
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Důvod? (zatím mám najeto cca 260tis....)Petr1968 píše:DLOUHO JEZDIT NEBUDE
Multipla 2004, JTD 145
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Tak pokračuj
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Ne, co se může stát? Spotřeba stejná, jede to lépe, kouřivost menší než u 115JTD.....Petr1968 píše:Tak pokračuj
Multipla 2004, JTD 145
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Nic se nestane. Prostě další zbytečná součástka na Fiatu
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Tak tedka nevím, co si o tom mám myslet. Váha by měla dle mého optimalizovat množství vzduchu v poměru k naftě co tam teče. POkud dává vzduchu málo, auto nejede, víc vzduchu by mělo obohatit směs....nevím....vysvětlení možných průšvihů?????Petr1968 píše:Nic se nestane. Prostě další zbytečná součástka na Fiatu
Multipla 2004, JTD 145
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Už to neřeším. Vyčkej budoucnost.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
4 Petr
Když vím, tak povím. A nedělám, že vím, a přitom jenom machruju.
Já přiznávám, že tam k něčemu určitě váha je, ale prozatím mi nikdo nebyl schopen vysvětlit ani to, v jakém, vlastně režimu motor jede bez ní, když je odpojená... Stejný volnoběh, odhadem skoro stejná spotřeba, stejná teplota bloku, tak kde je tedy rozdíl?
A jak říkám: zatím nepozoruju, že by to žralo víc. Jak to tak sleduju, tak ani vliv jízdy bez váhy tady nikdo asi rozumně nevysvětlí.
Jak funguje nepovedený chiptunning, jsem viděl na vlastní voči. Půlka lidí na chip nedá dopustit, druhá půlka to odmítá. Přitom je tak jednoduché přeprogramovat řídící jednotku, že krizová hodnota z čidla teploty na vstupu do turba není 900´C ale třeba 1300´C. To je jasný, že vám naskočí na válcích hned 15 kobyl navrch. Ale jednoho dne přišlápnete plnej knedlík do kopce a kus turba vyletí výfukem, zatímco rozervaný blok motoru vesele trhá všechny tři chladiče kolem sebe, jako kamarádovi. Ale to je jiná kapitola, jiné vlákno....... Já jen že tohle se rozumně vysvětlit dá.
Když vím, tak povím. A nedělám, že vím, a přitom jenom machruju.
Já přiznávám, že tam k něčemu určitě váha je, ale prozatím mi nikdo nebyl schopen vysvětlit ani to, v jakém, vlastně režimu motor jede bez ní, když je odpojená... Stejný volnoběh, odhadem skoro stejná spotřeba, stejná teplota bloku, tak kde je tedy rozdíl?
A jak říkám: zatím nepozoruju, že by to žralo víc. Jak to tak sleduju, tak ani vliv jízdy bez váhy tady nikdo asi rozumně nevysvětlí.
Jak funguje nepovedený chiptunning, jsem viděl na vlastní voči. Půlka lidí na chip nedá dopustit, druhá půlka to odmítá. Přitom je tak jednoduché přeprogramovat řídící jednotku, že krizová hodnota z čidla teploty na vstupu do turba není 900´C ale třeba 1300´C. To je jasný, že vám naskočí na válcích hned 15 kobyl navrch. Ale jednoho dne přišlápnete plnej knedlík do kopce a kus turba vyletí výfukem, zatímco rozervaný blok motoru vesele trhá všechny tři chladiče kolem sebe, jako kamarádovi. Ale to je jiná kapitola, jiné vlákno....... Já jen že tohle se rozumně vysvětlit dá.
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Měl by jet v nouzovém. Nafta stejně patří do kamen Odeber ještě pár jiných zbytečných součástek. Podle čeho soudíš,že to jede stejně bez váhy jako s váhou,když nevíš ,kdy se pokazila?? Nebo snad ano? Napsal bych e-mail do Fiatu,že tam dávají zbytečnou součástku. Budou rádi,ušetří
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Toto by vám ropákům mohlo napovědět, strejda Gůgl to má na háku
Z řečeného vyplývá asi jediný zásadní problém, že by mohlo dojít k rychlejšímu opotřebení motoru... pravděpodobně pouze za určitých podmínek:
http://www.starline-parts.com/data/arti ... wn_165.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
A abyste to příště zvládli sami : http://www.google.com/search?client=ubu ... 8&oe=utf-8" onclick="window.open(this.href);return false;
Z řečeného vyplývá asi jediný zásadní problém, že by mohlo dojít k rychlejšímu opotřebení motoru... pravděpodobně pouze za určitých podmínek:
http://www.starline-parts.com/data/arti ... wn_165.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
A abyste to příště zvládli sami : http://www.google.com/search?client=ubu ... 8&oe=utf-8" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
U pana gůgla jsem hledal a nenašel nic krom obecných věciček. Jinak v zásadě mám názor jako Bikus.kubiii píše:Toto by vám ropákům mohlo napovědět, strejda Gůgl to má na háku
Z řečeného vyplývá asi jediný zásadní problém, že by mohlo dojít k rychlejšímu opotřebení motoru... pravděpodobně pouze za určitých podmínek:
http://www.starline-parts.com/data/arti ... wn_165.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
A abyste to příště zvládli sami : http://www.google.com/search?client=ubu ... 8&oe=utf-8" onclick="window.open(this.href);return false;
Multipla 2004, JTD 145
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Já mám v zásadě stejný názor jako Marek. Nikdy jsem totiž netvrdil, že váha je tam k ničemu. Jen pozoruju po jejím odpojení, že auto jede o dost líp. A že si někdo stojí za tím, že bez váhy nadměrně poškozuju motor, tak potom nevím, jak mu svědčilo to škytání a max. otáčky kolem 2.500/min., s vadnou váhou.
Jasně že chci novou, jasně že to bude lepší než bez ní, ale taky jasně že nemám v kapse trojku navíc. A kupovat nějakej Shitline, no tak to už snad zase zapojím tu vadnou....
Pár desítek tisíc už jsme spolu za ty léta s Mlokem nalítali, víme co od sebe čekat a jak se k sobě chovat, takže mi nerozhodí rádoby vtipný smajlíky někoho kdo jezdí na náplň do Zippa...
Díky Marku a drž se. Já dám jednu plnou nádrž bez váhy a ozvu se, jak (prý) "strašně" to žere a jezdí....
Jasně že chci novou, jasně že to bude lepší než bez ní, ale taky jasně že nemám v kapse trojku navíc. A kupovat nějakej Shitline, no tak to už snad zase zapojím tu vadnou....
Pár desítek tisíc už jsme spolu za ty léta s Mlokem nalítali, víme co od sebe čekat a jak se k sobě chovat, takže mi nerozhodí rádoby vtipný smajlíky někoho kdo jezdí na náplň do Zippa...
Díky Marku a drž se. Já dám jednu plnou nádrž bez váhy a ozvu se, jak (prý) "strašně" to žere a jezdí....