žabak píše:Se nudím tak přemýšlím je lepší větší mezera mezi elektrodame, protože jiskra je ostřejší a líp zapaluje, ale na to je nutné mít dobré cívky a kabely. U malé mezery ti ta jiskra sice přeskočí vždycky, ale není zas tak silná otázka na zamyšlení ...
Ja ti neviem, niekde som tu cital ze chlapik to sklepaval az na 0,6 ze vraj to setri zapalovaci system a ked si pozries tuto tabulku tak tie sviecky maju odtrh 0,8 a su pre fiat 55... http://www.svickyngk.cz/automobily/zapa ... /#obsah1.1" onclick="window.open(this.href);return false;
ale tie rozvody budem musiet pozriet, ci vsetko sedi na riske ako ma
Fiat 126P 650E rv.88 --- Punto Mk1 1,1 55s rv.98 http://yfrog.com/mu48148578jx" onclick="window.open(this.href);return false;
Takže se zavařil výfuk, vyměnili svíce. Zbytek od motoru byl v pořádku až na cívky. Spotřeba po zavaření výfuku klesla,jěště se musí poladit brzdy. Výměna hadic by měla pomoci,do teď to mírně přibržduje. Jinak by mělo být vše OK.Akorát mi punto stále vybíjí baterku,nedaří se mi přijít na to čím.Pohledám tady na foru a uvidí se.
Radio to asi nebude meřil jsem napětí při startu a zapnutých spotřebičích a vše ok. Teď jezdím s připojeným multimetrem na napájení rádia a kontoluji to tak vše ok. Nejspíš bude mít baterie špatnou kapacitu nebo nebo bude velký odpor el.vedení,ale to jsem nikde nenašel jak má být velký.
Ani ne rok,ale auto stálo třeba 14dní před panelákem a baterka byla uplně vybitá,pak nenastartovali a do servisu a pořád dokola. Punto měli holky. Nynější spotřeba je 7l/100km. Takže ještě doladit brzdy (přibržďují a celkem dost) a bude to ono.
HT88 píše:Radio to asi nebude meřil jsem napětí při startu a zapnutých spotřebičích a vše ok. Teď jezdím s připojeným multimetrem na napájení rádia a kontoluji to tak vše ok. Nejspíš bude mít baterie špatnou kapacitu nebo nebo bude velký odpor el.vedení,ale to jsem nikde nenašel jak má být velký.
Až odstavíš auto tak odpoj mínus pól baterky a změř odběr proudu.Měřením napětí můžeš akorát zkontrolovat za chodu motoru činnost nabíjení.
No to právě nevíš jaký tam poteče.Tak,že nejdřív nastavit ten nejvyšší rozsah a pak teprve postupně přepínat k nižším rozsahům.Pokud se vybíjí tak i 50mA po delší době udělá své.Už jsem viděl rádio které v klidu bralo asi 100mA.
Takže se zavařil celý výfuk, nové svíce a vyměnily brzdové hadice, spotřeba stále není 5,5-6, ale auto se dá uživit. Nejspiš jsem uplně off-topic, protože motoru jako takovému nic nebylo.
A kolik je? Také ovšem záleží jak jezdíš ,že.Ale 6 litrů i při velmi svižné jízdě i mimo limit je běžné. 1,2 8V 44kw je opravdu velmi úsporný motor. Na rozdíl od 1,2 HTP. Ten je úsporný leda ve snech skoda fanatiků. Na dálnici žere jako tank
Ahoj, zatím jsem najel jen 100km od všech oprav takže jsem spotřebu zatím nepočítal. Pak to sem hodím. O tom, že je Punto úsporné, celkem jede a je v něm dost místa vím už dlouho.
Este by som zmeral aj tlaky vo valcoch .. moze byt podkureny ventil, tj zle spály pluje palivo do vyfuku lamda si to po case asi hodila a aby si dosiahol pozadovany vykon viac na to dupes cize to aj viac cuca. Pocitam pri odpojeni lamdy ide motor jak za dusicky.. Mne to trocha pluje do vyfuku tak som to skumal, meral tlaky.. ked to tocim starterom tak to dava vsetko ok, ale ked to pomaly tocim cez klukovku tak si jeden parchant odfukuje. Tak chcel by som to niekedy zabrusit len sa mi do toho nechce.. skusim nejae aditivum do paliva,ale 2x sa mi do toho investovat nechce. Momental mam spotrebu 5,5-6,5 leto 7-8l zima a mam pocit ze to asi uz menej nepude. Jedine sa bojim aby sa aby neznicila lambda ci kat.
Fiat Punto 60SX Cult 1.2 8V mk1
Fiat Punto Sporting 1.2 16V mk2a
Díky za rady. Tlaky změrím, nevíte přesné hodnoty? Měl jsem za to,že spotřeba 5,5-6l/100km je u Punta minimum, když je motor v dobré kondici atd.. Jde to i níž?