OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
Ahoj všem,
jedu si tak 75 km/h v klídečku dám pětku, pohodička, jedu cca 90 km/h. Chci zrychlit, přidám více plynu, ale auto nezrychluje, akorát se zvyšují otáčky motoru, chová se, jako bych jela bez rychlosti, ale přitom tam rychlostní stupeň 5 opravdu už dávno zařazený je. Dělá to jen při pětce a není to pravidelné. Pustím plyn, otáčky klesnou, auto cukne. Můžete poradit? Jedná se o r.v. 2000, 1,2 44kw.
Děkuji.
jedu si tak 75 km/h v klídečku dám pětku, pohodička, jedu cca 90 km/h. Chci zrychlit, přidám více plynu, ale auto nezrychluje, akorát se zvyšují otáčky motoru, chová se, jako bych jela bez rychlosti, ale přitom tam rychlostní stupeň 5 opravdu už dávno zařazený je. Dělá to jen při pětce a není to pravidelné. Pustím plyn, otáčky klesnou, auto cukne. Můžete poradit? Jedná se o r.v. 2000, 1,2 44kw.
Děkuji.
- Reklama
Re: OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
špatná spojka seřídit případně vyměnit
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
prešmikuje ti spojka, maš lamelu spojky bud opotrebovanu-zbrusenu alebo nasiaknutu olejom, pozri sa pod auto na spodok spojky ci su tam stopy presiaknuteho oleja, olej moze zahadzat aj spodny silentblok motora, skontroluj ci ti netecie olej z olejovej vane, dalej pod zotrvacnikom je gufero alebo cez gufero prevodovky, na prevodovke je taky hranaty gumovy špunt, vyber ho a posviet si baterkou na spojku, ja som ten spunt mal pekne zaolejovany ked mi prestalo tesnit gufero na prevodovke
nastavovat sa tam žial nic neda, iba odvzdušnit spojkovy valec, ale ten len vytlaca spojku,
spojku na zotrvacnik pritlaca iba pritlacak, na pritlacaku niekedy praskne pruzina ktora ma pritlacat a aj to moze byt pricina preco ti presmikuje spojka, ked je potom slabo pritlacena k zotrvacniku tak sa obrusuje spojkova lamela
preto vzdy treba vymenit komplet celu spojku: spojkovu lamelu, pritlacak a spojkove lozisko
nastavovat sa tam žial nic neda, iba odvzdušnit spojkovy valec, ale ten len vytlaca spojku,
spojku na zotrvacnik pritlaca iba pritlacak, na pritlacaku niekedy praskne pruzina ktora ma pritlacat a aj to moze byt pricina preco ti presmikuje spojka, ked je potom slabo pritlacena k zotrvacniku tak sa obrusuje spojkova lamela
preto vzdy treba vymenit komplet celu spojku: spojkovu lamelu, pritlacak a spojkove lozisko
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
Spojka išla do nebies nič iné ako výmena nepomôže ! praskla prítlačná pružina v prítlačáku -hold má to za sebou
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Re: OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
mě nedošlo že vlastně MK II má spohku hydraulickou
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
Re: OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
zodrata lamela , hydr.je len ovladanie , nie ? pri kazdej rychlosti ak pridas nahle plyn by ti to malo presmykovat (zvysia sa otacky a pomaly sa rozbehne)
Punto 55 1.1S 40kW r.96 ; 3D ; prejdená TransAlpina 2163mn.m.-Transfagaras-Bukurešť 2235km
Re: OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
Zvláštní ale je, že to dělá jen na pětku a není to pokaždé, není to pravidelné. Jinak všem moc děkuji za odpovědi.
Re: OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
Já měl dřívě před Punťasem starou mazdu 323 a začala mi dělat přesně to samé co tobě. Jak už tady ostatní psali, lamela bude dost opotřebovaná a z vlastní zkušenosti ti doporučuju rychle se poohlídnout po servisu a nechat vyměnit..
Mě to začalo taky na pětce, ale během týdne už sem nemohl pořádně přidat plyn ani na trojce a čtyřce.. Když mi pak po výměně mechanik ukázal jak ta stará lamela vypadá, tak sem jen koukal s otevřenou pusou.. Nýty co tam držely obložení lamely už byly poloviční
Mě to začalo taky na pětce, ale během týdne už sem nemohl pořádně přidat plyn ani na trojce a čtyřce.. Když mi pak po výměně mechanik ukázal jak ta stará lamela vypadá, tak sem jen koukal s otevřenou pusou.. Nýty co tam držely obložení lamely už byly poloviční
FIAT Punto II 1.8 HGT 16V
Re: OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
to preto lebo na ostatnych prevodoch nejde cez spojku max kutak.ale kedze petka je priamy prevod,tak ten krutak tam je a vtedy ho spojka uz nebere.Piiitris píše:Zvláštní ale je, že to dělá jen na pětku a není to pokaždé, není to pravidelné. Jinak všem moc děkuji za odpovědi.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: OTÁČKY MOTORU STOUPAJÍ, AUTO NEZRYCHLUJE. PUNTO II.
to preto lebo na ostatnych prevodoch nejde cez spojku max kutak.ale kedze petka je priamy prevod,tak ten krutak tam je a vtedy ho spojka uz nebere.Piiitris píše:Zvláštní ale je, že to dělá jen na pětku a není to pokaždé, není to pravidelné. Jinak všem moc děkuji za odpovědi.
sam mam jednu taku skusenost z Renaultom 19 1.816V.z autom sa dalo ledva pohnut z miesta skrz jeblu spojku,ale par dni pred vymenou som sa postavil na zaciatok jednej rovinky vytocil som to asi na 4000 a pustil spojku a auto vystrelilo jak sip a nic nesmyklo.ale hned jak som radil vyssie a vyssie,otacky stali cca pri 5000 ale auto uz nezrychlilo.
na dalsi den sa dala dolu prevodovka,a pricina smýkania- pridlacak zlomeny na dve polky.v zivote som nieco take nevydel a taktiez par ludi z mojho okolia.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps