DISKUZE - origo výfuk
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - origo výfuk
Moje zkušenost.
Orginal výfuk jsem měl 9 let.Povrchově byl místy orezlý tak jsem ho udržoval stříbřenkou až začal uhnívat svár na přívodní trubce.Tak jsem koupil jakýsi polský, je pohliníkovaný a byl asi za 900 kč.A protože jsem byl zvědavý,tak jsem ten původní co tam byl z výroby rozřízl a velmi jsem se podivil,že byl dvouplášťový.Vnitřní plášť z nerezu krásně čistý.Docela jsem litoval,že jsem ho neopravil a nedal zpět.Ten polský je těžší a hůře tlumí a určitě nebude dvojplášťový .
Orginal výfuk jsem měl 9 let.Povrchově byl místy orezlý tak jsem ho udržoval stříbřenkou až začal uhnívat svár na přívodní trubce.Tak jsem koupil jakýsi polský, je pohliníkovaný a byl asi za 900 kč.A protože jsem byl zvědavý,tak jsem ten původní co tam byl z výroby rozřízl a velmi jsem se podivil,že byl dvouplášťový.Vnitřní plášť z nerezu krásně čistý.Docela jsem litoval,že jsem ho neopravil a nedal zpět.Ten polský je těžší a hůře tlumí a určitě nebude dvojplášťový .
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
- Reklama
Re: DISKUZE - origo výfuk
Bude,ale nevydrží 9 let Foto by nebylo?
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - origo výfuk
Z nerezu?? Nebyl to snad jen jeden plech 2x otočenej kolem dokola?? Takhle je dělaná vetšina 2 plášťových výfuků. Byl nejspíš čistej jen proto, že ho kryl ten vnější ne??Pepik píše:Moje zkušenost.
Orginal výfuk jsem měl 9 let.Povrchově byl místy orezlý tak jsem ho udržoval stříbřenkou až začal uhnívat svár na přívodní trubce.Tak jsem koupil jakýsi polský, je pohliníkovaný a byl asi za 900 kč.A protože jsem byl zvědavý,tak jsem ten původní co tam byl z výroby rozřízl a velmi jsem se podivil,že byl dvouplášťový.Vnitřní plášť z nerezu krásně čistý.Docela jsem litoval,že jsem ho neopravil a nedal zpět.Ten polský je těžší a hůře tlumí a určitě nebude dvojplášťový .
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
Re: DISKUZE - origo výfuk
Když jsem dovezl PUNTO (4-leté, najeto 95 tis.) před 2 lety z Itálie, vypadalo ze spodu jako kdyby vyjelo z fabriky a na zadním tlumiči byla ještě nálepka...Po (skoro) druhé zimě s "českou solí" to vypadá, že možná vydrží ještě jednu sezónu.
Výfuk jako takový je "lapálie", větší legrace je výměna orig.katalyzátoru za náhradu....to řešení "vjednomkusesesvody" je opravdu skvělé...
Výfuk jako takový je "lapálie", větší legrace je výměna orig.katalyzátoru za náhradu....to řešení "vjednomkusesesvody" je opravdu skvělé...
Re: DISKUZE - origo výfuk
Jsem rád,že katalyzátor mě vůbec netankuje . Ale pravda,v Itálii se téměř,tuším snad vůbec nesolí. Je otázkou jestli auta pro severní Evropu nemají jinou antikorozní ochranu.Tedy dutiny a spodek. Životnost katalyzátoru je ošidná věc. Pokud vše funguje jak má,tak je to 100tis-150tis. km maximálně. V literatuře se uvádí mezi 80-130 tisíci kilometry.
Re: DISKUZE - origo výfuk
Ahojte,
Už som z toho mojho nového punta zúfalý. Auto som nové kúpil minulý rok a posledný mesiac som si všimol, že ide hlučnejšie ako predtým. Mám taký pocit, že to bude zadným tlmičom. Je normálne, že zadná diera na tlmiči prepušťa výfukové plyny? Bolo mi vo fiate vysvetlené, že ta diera je tam od výroby a že to nemám riešiť, ale keď chcem tak mi vymenia len zadný tlmič.Keď si ten výfuk pozreli v inom servise nie autorizovanom tak mi odporučili dať vymeniť zadný tlmič. Chcel som sa opýtať či sa to nedá poriešiť len zavarením tej diery pre odtok kvapaliny a ešte či by sa v rámci garancie nemal meniť celý výfuk a nie len tlmič.
Už som z toho mojho nového punta zúfalý. Auto som nové kúpil minulý rok a posledný mesiac som si všimol, že ide hlučnejšie ako predtým. Mám taký pocit, že to bude zadným tlmičom. Je normálne, že zadná diera na tlmiči prepušťa výfukové plyny? Bolo mi vo fiate vysvetlené, že ta diera je tam od výroby a že to nemám riešiť, ale keď chcem tak mi vymenia len zadný tlmič.Keď si ten výfuk pozreli v inom servise nie autorizovanom tak mi odporučili dať vymeniť zadný tlmič. Chcel som sa opýtať či sa to nedá poriešiť len zavarením tej diery pre odtok kvapaliny a ešte či by sa v rámci garancie nemal meniť celý výfuk a nie len tlmič.
Re: DISKUZE - origo výfuk
Díra na odtok kapaliny?? Jako z výroby? To je novinka Demontovat zalátat. Pokud to není úplně ende
Re: DISKUZE - origo výfuk
Vidíš keď sa človek do týćhto vecí veľmi nerozumie tak zo seba urobí akurát vola. Práve kvoli tomu som napísal na toto forum aby ma neobabrali.
Re: DISKUZE - origo výfuk
ok delete bol som pod vplyvom návykových látok ako čokoláda, cukríky....
Naposledy upravil(a) keny8899 dne 25 bře 2010, 20:23, celkem upraveno 1 x.
Fiat Punto Mk2 1.2 16V 59kW/80PS r.v.2001 - sériový stav
Seat Ibiza 6k 1.4i 44kW/60PS r.v.2000 (Borbet Atlanta white 14", Yokohama C-Drive II 185/60 R14, -35/-35, podložky vzadu 20mm, Pioneer DEH-2220UB)
Seat Ibiza 6k 1.4i 44kW/60PS r.v.2000 (Borbet Atlanta white 14", Yokohama C-Drive II 185/60 R14, -35/-35, podložky vzadu 20mm, Pioneer DEH-2220UB)
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - origo výfuk
ano diera na odtok kvapaliny, preco tu zase zavadzas nepravdimi recami,Petr1968 píše:Díra na odtok kapaliny?? Jako z výroby? To je novinka Demontovat zalátat. Pokud to není úplně ende
taka diera na koncovych tlmicoch naozaj existuje, vo vyfuku sa totis to zraza voda ktora tade odteka, ci ma prepustat plyny alebo nie neviem, mne prepusta ale neriesim to.
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: DISKUZE - origo výfuk
vyfoť ji Tu díru.Pokud existuje chci důkaz
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - origo výfuk
ok nieje problem, a je tam pekne vidiet ze to nieje diera hrdzava, ale diera lisovana vo vyrobe
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: DISKUZE - origo výfuk
Já tam žádnou díru nemám a tohleto slyším prvně v životě
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - origo výfuk
neviem ci zajtra stihnem. ale cez vikend sem urcite foto dam
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk