Problém č. 1 jel jsem po dálnici (110-120km/h) asi 40km úsek a asi 60km po okreskách a rafička teploty kolísala v dolní polovině spíš tak 4mm nad tou nejspodnější čárkou což je myslím ani ne 60c°?
Problém č. 2 startování, nepovažuji to až za takovou závažnou poruchu vzhledem ke stáří (mk1 rok asi 97) každopádě když ráno startuju tak jako by se protočil startér na prázdno a chytne to až na několikátej pokus po delší době trápení.
Problém č. 3 když přeřazuji z 2 na 3 tak musím pomlu (hodně pomalu asi tak 3 sekuny posouvám pomalu řadící páku) když zařadím normálně tak to řadí přez zuby, i přez to že je spojka vymáčklá až úplně na podlaze. k tomuto problému bych měl ještě asi říct že když nastartuju motor z vyšláplou spojkou a chci zařadit spátečku tak to nejde musím pustit spojku a znova zmáčknout a až pak to jde, s tímto bude spojeno asi i to že 1-4 stupeň při nízkých otáčkách (1000-1400) vydává převodovka takovej divnej zvuk jako by se do sebe nják ty kolečka špatně zapadaly nebo nevím jak to popsat

jinak spotřeba dnes 7 litrů na sto se 3ma lidma , plným kufrem batožiny a snowboardama na střeše , myslím si že je to celkem hodně, jezdím úsporně s Octavii 2 combi TDI za 4,6 po okreskách a kolem 6,3 po dálnici tak mě ta spotřeba celkem udivila.
Díky moc za každou radu chci to dát mamce do pořádku ať jí to někde nenechá.