ahoj, mám problém se startováním. objevil se teď, při teplotách pod nulou, zejména pokud stojí přes noc. pokud chci nastartovat, tak většinou motor netočí a ozve se takový nepříjemný, kovový zvuk. podaří se mi nastartovat tak na 6 pokus a vice. poté po ujetí pár km a zahřátí motoru pak startuje hned na první pokus. osobně to vidím problém v pastorku startéru. nevím jestli se dá vyměnit jen pastorek, nebo musím měnit celý startér. pokud se někdo z vás setkal s podobným problémem (nebo pokud i nesetkal) tak uvítám váš názor.
fiat punto 1,7 D, rv. 96.
problém se startováním
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: problém se startováním
Ahoj dá sa aj samostatná volnobežka /pastorok/ ale potrebuješ v predajni dať vedieť typ /výrobca / a číslo štartéra a podla toho ti to objednajú .
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Re: problém se startováním
Zdravím, omluvám se, že ruším téma, ale potřeboval bych také poradit s problémem při startování. Nemáte někdo podobnou zkušenost:
Občas když otočím klíčkem při startování do poslední polohy a motor začne startovat - dojde k náhlému zhasnutí všech kontrolek a motor přestane startovat - když klíček držím ve stejné poloze motor po opětovném rozsvícení všech kontrolek nastartuje. Takhle mě to zlobí od koupě auta v roce 2005, ale když jsem koupil novou baterku problém skoro vymizel. Ke zhasnutí kontrolek při startování dojde občas i během startování když motor není studený. Loni v prosinci se frekvence problému zvýšila proto jsem letos koupil opět novou baterku 44 AH 330 A ( pro moje auto by měla stačit ), ale problém nezmizel. Připadá mi jako by auto najednou potřebovalo víc proudu než baterka je schopná dodat - pokud je nabitá tak motor po chvilce točení naskočí pokud zeslábne tak mám smůlu a musím do práce autobusem
Když se ptám v servisu tak všichni tvrdí, že se tohle hrozně špatně hledá a výsledek je nejistý. Zatím jsem to do servisu nedal, ale asi mě to čeká. Neměli jste podobný problém?
Díky za každý názor
Občas když otočím klíčkem při startování do poslední polohy a motor začne startovat - dojde k náhlému zhasnutí všech kontrolek a motor přestane startovat - když klíček držím ve stejné poloze motor po opětovném rozsvícení všech kontrolek nastartuje. Takhle mě to zlobí od koupě auta v roce 2005, ale když jsem koupil novou baterku problém skoro vymizel. Ke zhasnutí kontrolek při startování dojde občas i během startování když motor není studený. Loni v prosinci se frekvence problému zvýšila proto jsem letos koupil opět novou baterku 44 AH 330 A ( pro moje auto by měla stačit ), ale problém nezmizel. Připadá mi jako by auto najednou potřebovalo víc proudu než baterka je schopná dodat - pokud je nabitá tak motor po chvilce točení naskočí pokud zeslábne tak mám smůlu a musím do práce autobusem
Když se ptám v servisu tak všichni tvrdí, že se tohle hrozně špatně hledá a výsledek je nejistý. Zatím jsem to do servisu nedal, ale asi mě to čeká. Neměli jste podobný problém?
Díky za každý názor
Punto II. 1,2 8 V r.v.2000
P.UL@seznam.cz
P.UL@seznam.cz
Re: problém se startováním
hladal by som problem v ukostrení motora alebo priamo kábla z baterie
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Re: problém se startováním
kdekoliv v silové soustavě napájení je špatnej kontakt.postupoval bych od baterie.sežeň si někoho kdo ti bude auto startovat a ty hejbej kabelama od baterky a všema možnejma silnejma drátama někde to bude.kdyby to šlo do zkratu tak to shoří rovnou,takže to bude kontakt.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
Re: problém se startováním
Díky za názory.
Divný je, že to dělá nepravidelně. Jsou dny kdy to udělá jednou při startování a jindy se to stane třeba u každého druhého startu. Dokonce mi to smazalo hodiny v palubní desce - baterka točí a najednou jako když někdo odpojí přívod proudu, vše zhasne a po chvilce zase naskočí. Držím klíček a auto se samo vzpamatuje
Podle mne mi to ničí i baterku, protože mám novou 12/2009 a už jsem jí musel 2 x nabíjet.
Divný je, že to dělá nepravidelně. Jsou dny kdy to udělá jednou při startování a jindy se to stane třeba u každého druhého startu. Dokonce mi to smazalo hodiny v palubní desce - baterka točí a najednou jako když někdo odpojí přívod proudu, vše zhasne a po chvilce zase naskočí. Držím klíček a auto se samo vzpamatuje
Podle mne mi to ničí i baterku, protože mám novou 12/2009 a už jsem jí musel 2 x nabíjet.
Punto II. 1,2 8 V r.v.2000
P.UL@seznam.cz
P.UL@seznam.cz
Re: problém se startováním
tohle věechno nasvědčuje tomu že jde jen o kontakt
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 84
- Registrován: 07 pro 2007, 17:16
- Bydliště: okres Senec, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startováním
presne tak pozri kontakt hlavneho (+) kábla ktorý ide do štartéra, ja som mal taký problém, že za jazdy mi vypínalo servo, rozsvietila sa mi kontrolka CODE, naraz mi prestal fungovať posilovač brzd!!! ( skoro som nabural ) a nakoniec som vôbec nenaštartoval robilo to rôzne iné blbosti, a pritom za to moho zlý kontakt (+) kábla na štartéry ktorý mal zlý kontakt...