JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
Ahoj lidi, konečně mám fotky, snad vám to pomůže. Pro šikovný chlapy je to absolutně jednoduchý.
- Přílohy
-
- UPEVNĚNÁ REZERVA
- rezerva.jpg (44.95 KiB) Zobrazeno 10574 x
-
- PROVLEČEME, ZATOČÍME A UPEVNÍME V OTVORU KUFRU
- upevnění.jpg (50.1 KiB) Zobrazeno 10574 x
-
- KLIČKA JE JEN NAVAŘENÝ ŠROUB
- udělaná klička.jpg (65.46 KiB) Zobrazeno 10574 x
- Reklama
Re: JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
tiez nemam original upevnenie a mam ju upevnenu podobnym sposobom,ale odspodu auta.sice sa tazsie vybera,ale aspon mi nezavadzia v kufre.
Re: JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
............jedna z mozností.
- Přílohy
-
- ......................jedna z mozností.
- IMG_0095.JPG (76.09 KiB) Zobrazeno 10461 x
Re: JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
........................................................
- Přílohy
-
- IMG_0094.JPG (63.31 KiB) Zobrazeno 10460 x
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
No to musi byt maso to sundat, nebo nandat z5. Bez lezeni pod autem to asi nejde. Ale furt lepsi nez v kufru (pani Jana ma rezervu v kufru pac ma tusim CNG), to souhlasim. Jsem rad, ze mi navijak zatim funguje. Zatim.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
no dole to celkom ide,ale naspat naozaj len v leze pod autom.co uz nastastie to nerobim kazdy den.ja som to uz s tym kupil.
Re: JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
Jo,jo, mám tam CNG .Mark L. píše:No to musi byt maso to sundat, nebo nandat z5. Bez lezeni pod autem to asi nejde. Ale furt lepsi nez v kufru (pani Jana ma rezervu v kufru pac ma tusim CNG), to souhlasim. Jsem rad, ze mi navijak zatim funguje. Zatim.
- andreapipo
- Fiaťák
- Příspěvky: 182
- Registrován: 11 úno 2009, 12:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
Přenášejte, prosím, debatu do nových vláken k tomu zřízených, bude to celé přehlednější. Děkujem.
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!
Šťastnou cestu!
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK NA REZERVu, KDYŽ NENÍ K MÁNÍ ORIGINÁL UPEVNĚNÍ
No moment, to by snad meli udelat moderatori, ne? Jak chces prenest debatu jinam? To jako vytvorit nove duplicitni vlakno? To je prece nesmysl.andreapipo píše:Přenášejte, prosím, debatu do nových vláken k tomu zřízených, bude to celé přehlednější. Děkujem.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)