Vymena rozvodou
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Vymena rozvodou
Dobry den chcel by som sa opytat co stoji vymena rozvodou vo fiate na multiplu rok vyroby 2002 1,9 jtd 110
- Reklama
Re: Vymena rozvodou
Díly (řemen, kladky, vodní čerpadlo apod.) vyjdou asi na 4500,- Kč, připočítej práci a jsi na konečné sumě. Kolik berou ve značkovém servisu nevím, mě to dělá kamarád "za hubičku"
Multi 1,9 JTd
Re: Vymena rozvodou
mohly by ste my niekto napisat ake diely na tu vymenu potrebujem rad by som si ich kupil dik
Re: Vymena rozvodou
...remen,2 kladky,vodna pumpa cca 180eur.samozrejme zalezi od vyrobcu(znacky).......ked si to chces kupit sam tak ti kazdy predavac pozrie podla katalogu ake diely tam idu
Re: Vymena rozvodou
Ahoj,nechapem prečo pišete vodnu pumpu ved multa nema na rozvodoch vodnu pumpu ale aspon 1.6 ju nema.
Re: Vymena rozvodou
Tak tak, nejsem tedy odborník, ale rozvody snad jdou vždy jen z klikovky na vačky nebo ne? Ostatní věci jsou poháněny klíňáky, které přímo s rozvody nesouvisí. Nebo se mýlím??AlexAG píše:Ahoj,nechapem prečo pišete vodnu pumpu ved multa nema na rozvodoch vodnu pumpu ale aspon 1.6 ju nema.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena rozvodou
Kdyz chces k rozvod. remenu musis sundat klinak. Predpokladam, ze kazdej rozumnej kdo meni rozvodak a kladky meni i klinak a s tim i vodni pumpu. Jelikoz ma pumpa jen o malo delsi zivotnost, nez je predepsana vymena rozvodu. Cena za pumpu 1234Kc (na JTD http://www.autoklucka.cz) je nizsi nez cena za praci pri vymene. A paklize pumpa odejde treba 20tis. km po vymene rozvodu, jsou tu dalsi naklady na praci. Kazdej soudnej mechanik navrhne spolu s rozvodama i vymenu vodni pumpy. Muzu-li mluvit za sebe ja ji nechal pri rozvodech vymenit a rozhodne jsem tim nenaletel ziskuchtivemu servisu.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: Vymena rozvodou
Aha, tak to jo. To by mě teda zajímalo, jestli je stejná situace u 1.6, protože se mi nevybavuje, že by to vypadalo na to, že by se nějaký klíňák nacházel až za rozvodovým řemenem, ale kouknu se pod kapotu, až nebude taková zima, sice mám na rozvody ještě čas, ale štěstí přeje připraveným...Mark L. píše:Kdyz chces k rozvod. remenu musis sundat klinak. Predpokladam, ze kazdej rozumnej kdo meni rozvodak a kladky meni i klinak a s tim i vodni pumpu. Jelikoz ma pumpa jen o malo delsi zivotnost, nez je predepsana vymena rozvodu. Cena za pumpu 1234Kc (na JTD http://www.autoklucka.cz) je nizsi nez cena za praci pri vymene. A paklize pumpa odejde treba 20tis. km po vymene rozvodu, jsou tu dalsi naklady na praci. Kazdej soudnej mechanik navrhne spolu s rozvodama i vymenu vodni pumpy. Muzu-li mluvit za sebe ja ji nechal pri rozvodech vymenit a rozhodne jsem tim nenaletel ziskuchtivemu servisu.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena rozvodou
Presne naopak. Klinak sundavas u vetsiny motoru jako prvni. Ale to je vpodstate jedno.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: Vymena rozvodou
Nechcem sa hadat,ale pokial si dobre pamatam,tak vodnu pumpu pohana rozvodovy,nie klinovy(plochy)remen.na 1,9JTD
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena rozvodou
Vsak ano, tak jsem to myslel. Zrejme jsem to blbe napsal. Chtel jsem tim rict, ze kdyz uz se do rozvodu leze, tak je dobre vymenit vse, vcetne pumpy a klinak samozrejme taky.nero30 píše:Nechcem sa hadat,ale pokial si dobre pamatam,tak vodnu pumpu pohana rozvodovy,nie klinovy(plochy)remen.na 1,9JTD
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: Vymena rozvodou
Ahoj, u 1.6 vodnu pumpu pohana klinovy remeň nikoly rozvodovy.Čo sa tyka klinaku je pravda že sa jeden musi zhodiť aby si mohol vytiahnuť rozvodovy remeň.Podla vlastnej skusenosti na starej multi som menil rozvody sice iba raz ale vodnu pumpu som nemenil novy maitel na nej menil rozvody a tiež vodnu pumpu nemenil a je v pohode auto ma dvesto tisic.Nakolko mi vodna pumpa na novej vypovedala pri 50 000 km menil mi ju moj mechanik a stravil pri tom 5 hodin : pretože ked chceš na 1.6 vymeniť vodnu pumpu musiš odšrubovať zberne potrubie vyfuku inač dopadneš ako moj mechoš.S toho všetkeho usudzujem že vodna pumpa sa meni spolu z rozvodmi len v tedy ked je pohanana rozvodovym remenom nakolko aj jej konštrukcia je odlišna od tej ktora je pohanana klinovym remeňom.
Re: Vymena rozvodou
Přečetl jsem celé téma a měl bych dotaz.Jaké díly se mění na motoru 1,6 16v při výměně rozvodů? Stačí jen rozvodová sada/2x kladka a řemen / a klínový plochý řemen?Díky za odpověď.Mulťám zdar
EX:Mazda Demio /Japonec nakonec/
EX:Punto 55S r.v.1996,černá s polepy
EX:Modrá zatmavená multinka 1,6 100 16v r.v.1999
EX:Punto 55S r.v.1996,černá s polepy
EX:Modrá zatmavená multinka 1,6 100 16v r.v.1999
Re: Vymena rozvodou
mně to stálo 3300 bez práce dělal mi toho víc tak práce bylo za 5000a matroše za 18000
ale jen rozvody mi říkal 4500
ale jen rozvody mi říkal 4500
pánové nevím jak to, ale
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml