HELP - dalkove ovladani k centralu
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - dalkove ovladani k centralu
hi, nevite kde v Praze popr. za kolik mi udelaj DO k centralu? asi to bude muset bejt original fiat, central je tam prej nejak divne zapojenej.
Kdyz jsem si totiz pri koupi v bazaru ho chtel nechat ve vedlejsi dilne namontovat, tak nejaky koupili a chteli ho tam namontovat, ale udajne ma central nejake otocene kostreni nebo co a tak si ten novej dalkac akorat odpraskli, takze sem jim podekoval, nic nezaplatil a jel pryc...
Kdyz jsem si totiz pri koupi v bazaru ho chtel nechat ve vedlejsi dilne namontovat, tak nejaky koupili a chteli ho tam namontovat, ale udajne ma central nejake otocene kostreni nebo co a tak si ten novej dalkac akorat odpraskli, takze sem jim podekoval, nic nezaplatil a jel pryc...
- Reklama
DO
Teď se chystám dálkáč namontovat. Neměl by to být problém, podle schéma, který je někde tady v diskuzi je centrál ovládanej zápornými impulsy, což je běžnější a dálkáče s tím spolupracují.
Re: DO
... dej pak vedet co a jak, taky bych chtel DO ...Milsn píše:Teď se chystám dálkáč namontovat. Neměl by to být problém, podle schéma, který je někde tady v diskuzi je centrál ovládanej zápornými impulsy, což je běžnější a dálkáče s tím spolupracují.
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
Ovládání centrálu
Zatím to nemám zapojený, ale dnes jsem to měřil. Centrál ovládají dva dráty: bílý(zamyká) a světle modrý(odemyká). Nejlíp se hledají u průchodek do dveří nebo u jednotky centrálu. Ovládací impulsy jsou záporné, s čímž spolupracuje většina DO (ty dražší mají obě polarity).
DO k CZ
Tak to mám hotový! Použil jsem modul CS584 od TrackPro, má to zamykání/odemykání na dálku+alarm(dveře a otřesy)+otevírání kufru.. Připojení všeho potřebného bylo naprosto bez potíží, jesli máte někdo zájem o další info, ozvěte se..
Alarm s DO
Modul alarmu stojí do 1000Kč. V ceně jsou 2 DO, základní kabeláž, jeden spínač pod kapotu/kufr a klasická siréna. Já použil sirénu "zálohovanou", která navíc houká i když Ti někdo odpojí baterku. To je tak +220Kč. Elektromagnet pro odskok stojí kolem 500Kč, jak kde.. Pak potřebuješ ještě obyčejný automobilový relé (40Kč), výstup otvírání kufru je totiž slaboproudý.. A samozřejmě nějaký elektroinstalační materiál. Objednával jsem ze stránek http://www.levnealarmy.cz, můžu jenom doporučit, solidní jednání, podpora,garance nejnižších cen, dodání do 24 hodin.. Schéma zapojení najdete tam, kdyby nebylo něco jasný, ptejte se.. Já si to zapojoval sám a není to nic těžkýho..
Re: Alarm s DO
Zdarec,Milsn píše:Modul alarmu stojí do 1000Kč. V ceně jsou 2 DO, základní kabeláž, jeden spínač pod kapotu/kufr a klasická siréna. Já použil sirénu "zálohovanou", která navíc houká i když Ti někdo odpojí baterku. To je tak +220Kč. Elektromagnet pro odskok stojí kolem 500Kč, jak kde.. Pak potřebuješ ještě obyčejný automobilový relé (40Kč), výstup otvírání kufru je totiž slaboproudý.. A samozřejmě nějaký elektroinstalační materiál. Objednával jsem ze stránek http://www.levnealarmy.cz, můžu jenom doporučit, solidní jednání, podpora,garance nejnižších cen, dodání do 24 hodin.. Schéma zapojení najdete tam, kdyby nebylo něco jasný, ptejte se.. Já si to zapojoval sám a není to nic těžkýho..
taky musim pochvalit web levnealarmy.cz. Vse bez problemu. S alarmem jsem take spokojenej, jen jeste premyslim o otevirani kufru + zapojeni relatka na starter.
1. Chtel jsem se jen zeptat, jak je umisten tento elektromagbet v kufru, teda jestli neprekazi?
2. Pak mam dotaz, ktery kabel mam prerusit pro zapojeni relatka k starteru a kam ho nejlepe umistnit?
Dik
Alarm..
1. Elektromagnet je na fotce v tématu "Odskok kufru", nijak tam nepřekáží, je namontován do prolisu v pátých dveřích.
2. Zapojení imobilizačního relé jsem neřešil. Asi bych pátral po čerpadle a ve spolupráci se schématy našel ten pravej drát. Umístění relé taky nebude jednoduchý, pokud by ho bylo kam upevnit, tak někde poblíž toho drátu, ovládání by se přivedlo..
2. Zapojení imobilizačního relé jsem neřešil. Asi bych pátral po čerpadle a ve spolupráci se schématy našel ten pravej drát. Umístění relé taky nebude jednoduchý, pokud by ho bylo kam upevnit, tak někde poblíž toho drátu, ovládání by se přivedlo..
DO
Řídící jednotku jsem schoval do prostoru v kaslíku, kde jsou relé a pojistky pro centrál a okna. U Punta S, když to trochu přerovnáš, zbyde spousta místa. Sirénu mám pod kapotou, napravo, poblíž čela kabiny. Napájení jsem táhnul od zapalovače, zapalování od říď. jednotky oken (v kaslíku), ovládání centrálu od ř.j. zamykání(taky tam), blinkry a dveřní spínače u noh, v místě, kde jdou dráty do dveří..