kolisajuca teplota motora
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
kolisajuca teplota motora
ahojte,
mam punto 2 hgx 1,2 16V 80ps.
moj problem je nasledovny: teplota bez problemov stupne na 90, tam sa chvilu drzi a potom padne pod 1/4, odkial zacne zas stupat a takto to ide stale dookola. Mam podozrenie na termostat, ci je toto normalne?
mam punto 2 hgx 1,2 16V 80ps.
moj problem je nasledovny: teplota bez problemov stupne na 90, tam sa chvilu drzi a potom padne pod 1/4, odkial zacne zas stupat a takto to ide stale dookola. Mam podozrenie na termostat, ci je toto normalne?
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
- Reklama
Re: kolisajuca teplota motora
Máš to dobře odvzdušněné? Pokud ano, tak termostat anebo čidlo teploty vody pro palubovku.kkristian píše:ahojte,
mam punto 2 hgx 1,2 16V 80ps.
moj problem je nasledovny: teplota bez problemov stupne na 90, tam sa chvilu drzi a potom padne pod 1/4, odkial zacne zas stupat a takto to ide stale dookola. Mam podozrenie na termostat, ci je toto normalne?
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: kolisajuca teplota motora
Normální to není
- scarfer99
- Fiaťák
- Příspěvky: 61
- Registrován: 16 říj 2008, 22:31
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisajuca teplota motora
A spusti sa ti ventilator ked ide teplota dole? Alebo to zide samo od seba? Ked sa ti chce vyskusat vyber termostat ponor do horucej vody a uvidis ci sa otvori.
Re: kolisajuca teplota motora
U mě byl příčinou špatný termostat, na něm byly nefunkční dvě věci - samotné otevírání termostatu a čidlo teploty, a právě čidlo způsobovalo chaotický pohyb ručičky nahoru a dolů. Mám ovšem 1,9 JTD, kde je termostat jiný, než u benzínu.
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: kolisajuca teplota motora
Ja by som tiež išel na termostat,ale rovno ho vymeniť a neriskovať, že uvaríš motor,potom to je už o inom.
Ručička teplomera ti funguje ,takže to čidlo tepoty je asi v poriadku mne to robilo skoro to isté,len mi otváralo termostat ešte pozdejšie až keď zovrela voda asi 3x-4x,keď som puntaka kúpil a bolo po paráde-výmena tesnenia pod hlavou,termostatu a vymenil som aj vodnú pumpu,ktorá bola dobrá,ale čo už a od vtedy mám pokoj,funguje to v poriadku.
Ručička teplomera ti funguje ,takže to čidlo tepoty je asi v poriadku mne to robilo skoro to isté,len mi otváralo termostat ešte pozdejšie až keď zovrela voda asi 3x-4x,keď som puntaka kúpil a bolo po paráde-výmena tesnenia pod hlavou,termostatu a vymenil som aj vodnú pumpu,ktorá bola dobrá,ale čo už a od vtedy mám pokoj,funguje to v poriadku.
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: kolisajuca teplota motora
ok, takze vymena termostatu. Viete mi poradit nejaky e-shop na autodiely? som z GA a predpokladam, ze ho tu nezozeniem...
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: kolisajuca teplota motora
Skús eshop AUTO-ART s.r.o.,ja som kúpil odtiaľ.Alebo si daj do GOOGLA Autodiely a ono ti to dačo nájde,len skúšaj a nájdeš!
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: kolisajuca teplota motora
Na auto-arte som našiel dodávateľa-Febi Bilstein-termostat aj s tesnením za 14,64eur+poštovné 145sk do 10kg,ja som platil menej,neviem podľa čoho to ide,mne to myslím priviezlo auto,ale bolo to pred rokom tak už ani neviem presne.
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: kolisajuca teplota motora
no uz som nakoniec termostat zohnal cez znameho, dnes mi pride, vymenim ho co najskor a samozrejme dam vediet, ze ako som pokrocil...zatial dik za rady
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
Re: kolisajuca teplota motora
takze vymena prevedena, bol to zly termostat
Punto MK2 1.2 16V HLX, r.v. 2000
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: kolisajuca teplota motora
Keď to takto zafunguje tak je to paráda,tak nech ti to fachčí!!!
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: kolisajuca teplota motora
Kde sa vam bezne vyskytuje rucicka na teplomeri? Mam punto 55s, r.v.96, vymenene budiky na SX (aby som hlavne vedel aka je teplota. V minulosti mi 2x len zasignalizovalo prehriatie motora a uz nasledovalo tesnenie pod hlavou... To uz nechcem) Mam vymenenu aj chladiacu. Ked beham po meste, tak mam teplotu priblizne v 1/4. Ked som nechal auto stat na mieste a obcas ho vytacal, teplota sa zohrievala a ventilator mi zopol kusok nad 1/2. Je to normalne alebo sa ma vyskytovat v 1/2. (Na novom punte 1.2 r.v.08 ju mam v 1/2 pri beznej jazde)
Re: kolisajuca teplota motora
ja mám pri normal. jazde ručičku tesne pod polovicou, v kolóne sa mi dostane cca na 3/4 stupnice(nie je to až moc?)
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: kolisajuca teplota motora
50% Trvale. Nikde jinde jsem ji za jízdy ještě neměl.