jimi píše:Čus chlape!!!
Já mám taky 150hp v automatu a okamžitá je 2l/100.
Zkus klapky vypucovat a uvidíš je to porod ,ale mělo by to šlapat.
Držím ti palec.
Ahoj, odkud jsi? Ja Decin a okoli. Bylo by skvele (alespon pro me) se nekde srazit.
Jinak ten problem co mam se projevoval, i pred tim nez jsem ty klapky odpojil. Je mi jasny, ze s otevrenyma klapkama to bude zrat vic, ale rozhodne to nezpusobi skokovy narust okamzite spotreby.
Vypocet skutecne spotreby provadim pokazde, kdyz tankuju. Vzdy tankuju plnou. A je az neuveritelne, ze se s vypoctenou hodnotou lisim jen o cca 0.1-0.2l. Tzn. 8,1 - 8.2l/100 (kombinovana - normalni jezdeni) je opravdu skutecna spotreba bohuzel. Neni to proste nic co by se mi zdalo, napr. jedu, kouknu na prumernou spotrebu 7.7l, jedu objevi se muj problem, ale nemuzu hned zastavit, ujedu nekolik km a koukam prumer je najednou 8.6l (od nulovani najeto teprv nejakych 50km, proto ten rychly skok).
Me prijde jako by se nekde neco zaseklo, musi to byt neco elektrickeho, jinak si nedovedu, predstavit, ze vypnu motor nastartuju a je klid.
Pripada mi, ze to ma neco spolecneho s tempomatem, protoze se mi zda, ze se to vzdy objevi, kdyz jedu dlouho na tempomat a pak ho vypnu a pridam plyn, ale jednou se mi to stalo i kdyz jsem ho nezapinal.
Ted uz tri dny nepouzivam tempomat a od te doby mi to udelalo jen jednou hned ze zacatku, predevcirem, vcera a dnes rano nic. Jinak se mi to stavalo 2x denne. Tak jsem vynuloval pocitac a budu sledovat a merit.
Co se tyce tech odpojenych klapek, vycistit znamena sundat cely sani (rozvody, cerpadlo... dolu) a vysledek je bez zaruky, navic ty klapky jsou neuveritelne vycvachtany, hlavne ta ridici a spojeni ta rozvadeci tycka na tom ridicim cepu take. Chtelo by to vymenit, ale na sani za 10.000Kc zatim nemam. Navic se obavam, ze u automatu, kde se vetsinou otacky pohybujou kolem 2tis., se ty klapky moc nehejbou, takze mohou brzy zatuhnout karbonem znovu.