Stále nastartováno
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Stále nastartováno
Mám punto 1,7td po vypnutí klíčku motor stále běží,před opravou žhav.svíček to bylo v pořádku,můžete mi poradit dík.
- Reklama
Re: Stále nastartováno
u fiatu nevím, ale to samé se mi stalo u 130tky tam to bylo špatně seštelovaným předstihem nebo čím, vždycky jsem zhášel motor rychlostí..
Můj milášššek:Fiat Punto II. 1,2 8V 2001
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nastartováno
No předpokládám, že jako ostatní diesely máš na vstřikovacím čerpadle tzv stop ventil.Ten se po vypnutí klíčku uzavře a tím odstaví dodávku paliva a motor zdechne.Mrkni se na tohle.
Re: Stále nastartováno
už jsem se dneska poptal a je to asi ten stop ventil,děkuji.
Re: Stále nastartováno
pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
Punto 55 1.1S 40kW r.96 ; 3D ; prejdená TransAlpina 2163mn.m.-Transfagaras-Bukurešť 2235km
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nastartováno
Hm spíš si myslím,že kdyby tam nebyl drát na to stop ventilu,tak to nepojede vůbec.Tohle mi připadne,že spíš je zaseklý a zůstává otevřený.Nemusí to se žhavičema mít nic společnýho-jen zkrátka blbá náhoda.dedii píše:pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
Re: Stále nastartováno
přesně pokud není připojený na napětí tak se zavře, mě kdysi na Tipu ve 130 na dálnici ten káblík upadl, docela sranda. zkusil bych o ventilu za chodu odpojit ten kábl. a při otočení klíčku do první polohy by od ventilu mělo být slyšet cvaknutí. nebylo by foto toho elektroventilu?punťas hgt píše:Hm spíš si myslím,že kdyby tam nebyl drát na to stop ventilu,tak to nepojede vůbec.Tohle mi připadne,že spíš je zaseklý a zůstává otevřený.Nemusí to se žhavičema mít nic společnýho-jen zkrátka blbá náhoda.dedii píše:pozri ci neni zneho kabel dole , ci pri vymene zhavicov ti ho nezabudli napojit spat
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Stále nastartováno
Zdravím na sto pro je seklý to el mag ventil.
Sranda ale je že je pod jednotkou imobilizeru a ta je přišroubována (zalamovacími?) šrouby a je to na dost blbém místě.
kdyby byl špatný kontakt 1 - auto by nestartovalo(zapnutý ventil pouští naftu vypnutý ne)
2 - svítila by kontrolka CODE
Sranda ale je že je pod jednotkou imobilizeru a ta je přišroubována (zalamovacími?) šrouby a je to na dost blbém místě.
kdyby byl špatný kontakt 1 - auto by nestartovalo(zapnutý ventil pouští naftu vypnutý ne)
2 - svítila by kontrolka CODE
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nastartováno
No vidíš to,imobilizer mě vůbec nenapadl.zalamovací šrouby nejsou problem,ty jdou lehce vyšroubovat,otázka je jaký tam je ten přístup k tomu.pantáta píše:Zdravím na sto pro je seklý to el mag ventil.
Sranda ale je že je pod jednotkou imobilizeru a ta je přišroubována (zalamovacími?) šrouby a je to na dost blbém místě.
kdyby byl špatný kontakt 1 - auto by nestartovalo(zapnutý ventil pouští naftu vypnutý ne)
2 - svítila by kontrolka CODE
Re: Stále nastartováno
ten elektroventil není v těle vstřikovacího čerpadla? a co má společného s kontrolkou CODE? nesvítila by náhodou kontrolka motoru či vstřikování?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nastartováno
mno myslim, že kolega má asi pravdu. Řešil jsem to kdysi na peugeotovi a tam bylo tak, že bylo čerpadlo, na něm byl ten ventil na tom všem byl nabastlený,zakrytovaný a zalitý plošňák-imobilizér.Tam se tenkrát ten ventil pokazil a zůstávala svítit ta kontrolka code.mad mike píše:ten elektroventil není v těle vstřikovacího čerpadla? a co má společného s kontrolkou CODE? nesvítila by náhodou kontrolka motoru či vstřikování?
Re: Stále nastartováno
možná se pletu, ale není tam něco takového?
- Přílohy
-
- erpadlo.jpg (230.72 KiB) Zobrazeno 3588 x
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 342
- Registrován: 07 led 2008, 18:21
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nastartováno
ano to je přesně ten ventil co ukazuješ..a takoví poznatek z praxe je že když ti dojde nafta tak musíš zapnout klíček do polohy jedna a potom pumpovat,jinak to neodvzdušníšmad mike píše:možná se pletu, ale není tam něco takového?
Re: Stále nastartováno
důležité je pořádně zalít filtr a pokud to chytne tak podržet pod plynem a mělo by se to odvzdušnit do motoru, moje praxe
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách