TYP - Výměna palivového filtru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: TYP - Výměna palivového filtru
moja rada je :pred tým ako začnete meniť ten filter, odpojte hadičku čo ide od paliv. čerpadla do paliv. filtra od palivového čerpadla (pod zadnou sedačkou).
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
- Reklama
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Toto bola tá správna rada potrebná k tejto problematike!!!
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: TYP - Výměna palivového filtru
to je opravdu supr rada, prtože já sem samozřejmě zlomil ten plastovej násosek u čerpadla...
Punto mk1 55S ( 1996 )
najeto 34 xxx km
najeto 34 xxx km
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Filtr u mk1 vyměníš po slepu když auto stojí na zemi.
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: TYP - Výměna palivového filtru
jo a když nevíš o tý hadičce tak ji z 99% ulomíš... ale jinak je to poslepu udělaný, to je pravda..
Punto mk1 55S ( 1996 )
najeto 34 xxx km
najeto 34 xxx km
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - Výměna palivového filtru
a jak to hodláš opravit?koby píše:to je opravdu supr rada, prtože já sem samozřejmě zlomil ten plastovej násosek u čerpadla...
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: TYP - Výměna palivového filtru
už je to rok.. pořídil jsem jiný čerpadlo myslím že se to už tady řešilo... Zlomil to každej, kdo to neznal... Všude na netu o tom jsou desítky témat a desítky lidí, co to zlomilo, 95% čerpadel na vrakáči to má zlomený, každe fiaták tu problematiku zná... Takže ano, u MK1 to vyměnší po tmě se zavřenýma očima, ale zlomíš ten násosek
Punto mk1 55S ( 1996 )
najeto 34 xxx km
najeto 34 xxx km
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Mě to však nedá - já mám na obou hadicích co vedou do filtru kousek gumové hadičky a tak jsem ještě nic neulomil a doufám že to tak zůstane.
Ale fakt je, že ty hadice jsou dost nešťastně vedený.
Ale fakt je, že ty hadice jsou dost nešťastně vedený.
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: TYP - Výměna palivového filtru
zokot-no hej ,ale ty máš podľa všetkého ten lepší typ paliv. filtra, kde sa hadičky iba natiahnu na vstup/výstup filtra a stiahnu páskami, ale napr. ja mám ten druhý typ, kde niesu hadičky ale ,,trubky,,s nejakého kovu a na palivový filter sa šróbujú a tam je dosť problém, lebo tie trubky sa šrobujú dosť blbo, kedže tam nieje žiadna rezerva + som mal ešte taký problém že sa mi ich nedarilo stále nafest dotiahnuť, a stále mi tam slzil benzín
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: TYP - Výměna palivového filtru
nemáš začo
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: TYP - Výměna palivového filtru
a to je celkom dobrá rada.. Mne menil filter v servise a po vymene filtra sa mi zvyšila spotreba.. po mesiaci som začal cítiť benzín vedla auta .. v motore nebolo nič vidieť a pod autom tiež nič , filter bol suchý a po dalšom mesiaci sa objavil benzín pod nádržou. a už som pozrel pod sedačku a tam bol benzín natečený v priehlbine čerpadla a už iba výmena čerpadla pomohla.. a tie hadičky.. ved to také bužírky sú tam iba napasované a tvrdé po 12 rokoch.Matto píše:moja rada je :pred tým ako začnete meniť ten filter, odpojte hadičku čo ide od paliv. čerpadla do paliv. filtra od palivového čerpadla (pod zadnou sedačkou).
Punto 55 S
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Takže taky mě potkala výměna filtru. Poučil jsem se z vašich chyb a oddělal jsem hadici od čerpadla.
Potřebuju se jen ujistit, že je vše O.K. Ten filtr tam drží na takovém ramínku, pevně spjatém s nádrží a je přidělaný takovou rezatou páskou na šroub. Pásku jsem zlikvidoval a dám novou.
Hadičky. Na každém konci dvou hadiček, vedoucí do i ven z filtru je takový plastový mechanismus se dvěma packama. Ty packy jsem musel zmáčknout a pootáčením vytáhnout celý mechanismus z trubky, která čouhá na koncích filtrů. Ale ten mechanismus se mi zdá, že je nějak moc volně otočný na těch kovových trubičkách vedoucích od filtru, i když to bez stlačení těch dvou čudlíků sundat nejde. Je tam nějaké těsnění, nebo je to normální? Měním filtr z důvodu toho, že mi to za tepla cuká a celkově nic moc jede, takže mám obavu, aby to i v případě že vyměním filtr nenasávalo někde kolem těch spojů vzduch a neblblo to zase.
Potřebuju se jen ujistit, že je vše O.K. Ten filtr tam drží na takovém ramínku, pevně spjatém s nádrží a je přidělaný takovou rezatou páskou na šroub. Pásku jsem zlikvidoval a dám novou.
Hadičky. Na každém konci dvou hadiček, vedoucí do i ven z filtru je takový plastový mechanismus se dvěma packama. Ty packy jsem musel zmáčknout a pootáčením vytáhnout celý mechanismus z trubky, která čouhá na koncích filtrů. Ale ten mechanismus se mi zdá, že je nějak moc volně otočný na těch kovových trubičkách vedoucích od filtru, i když to bez stlačení těch dvou čudlíků sundat nejde. Je tam nějaké těsnění, nebo je to normální? Měním filtr z důvodu toho, že mi to za tepla cuká a celkově nic moc jede, takže mám obavu, aby to i v případě že vyměním filtr nenasávalo někde kolem těch spojů vzduch a neblblo to zase.
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Tie dva cudliky co stlacas maju na konci take kolecko a to tam tesni vsetko. Ziadne ine tesnenie tam nieje pokial viem. Ja som mal pri filtry nahradne tie srandy s tymi cudlikmi co idu do koncoviek hadic... no zatial som ich nemenil. Ale tesnit by ti to malo dobrejazzman píše:Takže taky mě potkala výměna filtru. Poučil jsem se z vašich chyb a oddělal jsem hadici od čerpadla.
Potřebuju se jen ujistit, že je vše O.K. Ten filtr tam drží na takovém ramínku, pevně spjatém s nádrží a je přidělaný takovou rezatou páskou na šroub. Pásku jsem zlikvidoval a dám novou.
Hadičky. Na každém konci dvou hadiček, vedoucí do i ven z filtru je takový plastový mechanismus se dvěma packama. Ty packy jsem musel zmáčknout a pootáčením vytáhnout celý mechanismus z trubky, která čouhá na koncích filtrů. Ale ten mechanismus se mi zdá, že je nějak moc volně otočný na těch kovových trubičkách vedoucích od filtru, i když to bez stlačení těch dvou čudlíků sundat nejde. Je tam nějaké těsnění, nebo je to normální? Měním filtr z důvodu toho, že mi to za tepla cuká a celkově nic moc jede, takže mám obavu, aby to i v případě že vyměním filtr nenasávalo někde kolem těch spojů vzduch a neblblo to zase.
PS. prikladam obrazok ako sa to ulomi, ked sa neodpoji ta hadicka pred vymenou filtra... mne sa to tiez podarilo urvat
- Přílohy
-
- cerpadlo1.jpg (161.23 KiB) Zobrazeno 14695 x
Fiat 126P 650E rv.88 --- Punto Mk1 1,1 55s rv.98
http://yfrog.com/mu48148578jx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/mu48148578jx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TYP - Výměna palivového filtru
Právě, že v té rychlospojce (ten černý díl) jsou uloženy dva O-kroužky, které těsní. Ten bílý kroužek přidržuje trubku přes lem na filtru a tím pádem chrání proti rozpojení.astha999 píše: Tie dva cudliky co stlacas maju na konci take kolecko a to tam tesni vsetko. Ziadne ine tesnenie tam nieje pokial viem.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)