trasenie asi pri 65 km/h
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
trasenie asi pri 65 km/h
mám taký problém vždy pri takej 60- 65 začne triasť asi s prednou nápravou,potom to prestane a už to ide v pohode,v aute je to dosť nepríjemné. Kolesá mám plechové od výroby.
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: trasenie asi pri 65 km/h
Šišatý disky,špatný pneu,poloosy atd.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: trasenie asi pri 65 km/h
Ja som doteraz na to neprisiel v com to je a komplet do vymeny čapov,poloosy, zavesov a torznej tyče sa mi nechce. Jediné čo som vymenil boli tlmiče a pružiny a v tom to nebolo. Jednoducho fiat a ich "lahke" napravy. Jednoducho McPherson to nie je
Fiatu už "nefandím"
Re: trasenie asi pri 65 km/h
můžou být špatně vyvážené kola, sjeté nebo špatně nafoukané gumy, posunutá vyvažovací guma na poloose nebo opotřebené silentbloky motoru a převodovky. ramena, čepy atd. už zmíněny byly
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: trasenie asi pri 65 km/h
Ahoj.
Máme doma, od začátku srpna, také ojetého puntíka MK1 a za jistých okolností se také třese jako ratlík. Zatím jsem nevysledoval, do detailu, za jakých podmínek, ale někdy to udělá i když couvám. Přijde mi (to ať zkusí posoudit někdo zkušený - měl jsem kdysi "pouze" škodovku 120LS a také nejsem žádný expert na auta), že je to cukání patrné nejvíce v momentech, kdy je auto ještě studené - tedy spíše krátce po prvním ranním vyjetí. Nevím, zda-li má puntík automatický sytič (pravděpodobně asi ano) a přijde mi tedy, že ten sytič žene studený motor do otáček a když je k tomu zařazený (hlavně krátce po vyjetí, ale také nejenom tehdy) ještě nižší převodový stupeň, tak motor má snahu hnát auto kupředu, ale nižší rychlost ho brzdí a tak se "plaší" jako bujarý kůň a cuká se, (zahlcuje motor?)... (cukání se ale také může dít i naopak a to při malé jízdní rychlosti a zařazeném vyšším rychlostním stupni - malých otáčkách - v tomto konkrétním případě je pomoc taková, že je potřeba držet puntíka v přiměřených otáčkách a správně si podřadit...).
Ale co v ostatních případech, kdy to cuká jakoby bez evidentní příčiny? Může za to třeba nějaké řízení vstřikování?, nebo regulátor otáček?, ....? Nebo co když je to i "pouze" nějaký "bordel" (voda) v benzinu? (to škubání totiž puntík nedělá pokaždé).
vše dobré,m
Máme doma, od začátku srpna, také ojetého puntíka MK1 a za jistých okolností se také třese jako ratlík. Zatím jsem nevysledoval, do detailu, za jakých podmínek, ale někdy to udělá i když couvám. Přijde mi (to ať zkusí posoudit někdo zkušený - měl jsem kdysi "pouze" škodovku 120LS a také nejsem žádný expert na auta), že je to cukání patrné nejvíce v momentech, kdy je auto ještě studené - tedy spíše krátce po prvním ranním vyjetí. Nevím, zda-li má puntík automatický sytič (pravděpodobně asi ano) a přijde mi tedy, že ten sytič žene studený motor do otáček a když je k tomu zařazený (hlavně krátce po vyjetí, ale také nejenom tehdy) ještě nižší převodový stupeň, tak motor má snahu hnát auto kupředu, ale nižší rychlost ho brzdí a tak se "plaší" jako bujarý kůň a cuká se, (zahlcuje motor?)... (cukání se ale také může dít i naopak a to při malé jízdní rychlosti a zařazeném vyšším rychlostním stupni - malých otáčkách - v tomto konkrétním případě je pomoc taková, že je potřeba držet puntíka v přiměřených otáčkách a správně si podřadit...).
Ale co v ostatních případech, kdy to cuká jakoby bez evidentní příčiny? Může za to třeba nějaké řízení vstřikování?, nebo regulátor otáček?, ....? Nebo co když je to i "pouze" nějaký "bordel" (voda) v benzinu? (to škubání totiž puntík nedělá pokaždé).
vše dobré,m
Fiat Punto 75 SX, 1,2 MPI, černý, 5ti dveřový, MK1
Re: trasenie asi pri 65 km/h
tak dneska som bol v servise,akože originál fiat a tam mi povedali že mám už l´vylietané uloženie tlmičov,že to preto trasie,tak som zvedavý že ked to vymenia čo to povie
Re: trasenie asi pri 65 km/h
osobně mám mk2 a vše bylo donedávna v pohodě.. ale v určitý čas mi to jen v určítém (asi tří kilometrovém) úseku začalo nepříjemně cukat.. bylo to právě asi okolo 60 až 65 km/h.. snažil jsem se přijít nato proč - měl jsem nové liťáky od rsw (s nimiž byly od začátku vyvažovací problémy)... nakonec jsem je vyměnil za odskoušené plecháče, ale problém byl pořád.. když jsem se svěřil mému mechanikovi, konstatovat. že podle něho auto při výměně liťáků za plecháče upadlo na zem a kotouč se hnul.. proto se vyměnily kotouče, destičky, stabilizátory, tlumiče a světe div se - problém je fuč.. a to tam mám ty nehorázně nevyvážené liťáky od RSW..
PS: rsw špatné, nebrat..
PS: rsw špatné, nebrat..
Můj milášššek:Fiat Punto II. 1,2 8V 2001
Re: trasenie asi pri 65 km/h
Ved to. Na fiate akonahle zacne tento problem tak je ho asi najlepsie riesit komplet GO náprav a to doslova inak je to ako hladat ihlu v kope sena.
Fiatu už "nefandím"