INTERIÉR, VENTILÁTOR: Malý výkon
Moderátor: peta.smolik
INTERIÉR, VENTILÁTOR: Malý výkon
Ahoj u manželčiny Pandy mám pocit, že větrák nejde tak jak má. Pokud fouká vnitřní okruh je to OK, ale vnější fouká málo. Asi bude ucpaný kabinový filtr. Poradí m prosím někdo kde ho hledat? Pod plastem stěračů něco je, ale než to začnu rozebírat tak by mi pomohlo vědět jestli je to ono.
Děkuju
Děkuju
- Reklama
To by bylo výborný, pokud můžu poprosit tak na e-mail koblih69@centrum.cz, moc děkuju.TOMBY píše:Našel jsem v pdf obrázkovou instruktáž na výměnu. Pokud máte někdo zájem, dejte vědět, pošlu na mejl.
Nemáš ještě podobnou instruktáž na výměnu oleje a olejového filtru?koblih69 píše:To by bylo výborný, pokud můžu poprosit tak na e-mail koblih69@centrum.cz, moc děkuju.TOMBY píše:Našel jsem v pdf obrázkovou instruktáž na výměnu. Pokud máte někdo zájem, dejte vědět, pošlu na mejl.
Fiat Panda 1.1. Active
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
koblih69: Odeláno.
Na výměně oleje jic není. Návod na olej nemám.
Je lepší, když je olej prohřátý, lépe bude vytékat, ale pozor, je horký!
1) Otvřeš si nalévací otvor
2) Nachystáš si nějakou nádobu, kam budeš zachytávat vypuštěný olej
3) Vypouštěcím šroubem na vaně vypustíš olej (necháš vykapat)
4) Vymontuješ olejový filtr - pozor, bude v ně olej
5) Po vykapání namontuješ z5 šroub do vany - pozor na těsnění, aby nebylo poškozené, někdy se vyměňuje rovnou
6) Našroubuješ olejový filtr
7) Pokud máš technikcý údaj množství oleje do tvého motoru, naliješ tam toto množství, jinak naliješ cca 2/3 toho, co jsi vylil
Nech chvilu běžet motor a pak počkej pár minut, než změříš jeho hladinu, dle potřeby doliješ do optimálních hodnot na měrce
Pováděj vše na rovné ploše, aby se ti vše vylilo a dobře měřilo množství oleje.
Neměř olej dříve, než se ti protočí motor a nasaje si olejový filtr (musí ze zaplnit).
Na výměně oleje jic není. Návod na olej nemám.
Je lepší, když je olej prohřátý, lépe bude vytékat, ale pozor, je horký!
1) Otvřeš si nalévací otvor
2) Nachystáš si nějakou nádobu, kam budeš zachytávat vypuštěný olej
3) Vypouštěcím šroubem na vaně vypustíš olej (necháš vykapat)
4) Vymontuješ olejový filtr - pozor, bude v ně olej
5) Po vykapání namontuješ z5 šroub do vany - pozor na těsnění, aby nebylo poškozené, někdy se vyměňuje rovnou
6) Našroubuješ olejový filtr
7) Pokud máš technikcý údaj množství oleje do tvého motoru, naliješ tam toto množství, jinak naliješ cca 2/3 toho, co jsi vylil
Nech chvilu běžet motor a pak počkej pár minut, než změříš jeho hladinu, dle potřeby doliješ do optimálních hodnot na měrce
Pováděj vše na rovné ploše, aby se ti vše vylilo a dobře měřilo množství oleje.
Neměř olej dříve, než se ti protočí motor a nasaje si olejový filtr (musí ze zaplnit).
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Re:
Mohl bych poprosit i obrázkovou instruktáž?TOMBY píše:Našel jsem v pdf obrázkovou instruktáž na výměnu. Pokud máte někdo zájem, dejte vědět, pošlu na mejl.
cityelefant@klikni.cz
Fiat Panda 1.2 Dynamic + LPG
Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )
Přidám se k návodu na výměnu filtru.Dík Jarda :jar.stepanek@tiscali.cz
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )
Někam jsem to zahrabal, nemůžu to najít.
Zkuste požádat na email koblih69
Ještě po tom mrknu.
Zkuste požádat na email koblih69
Ještě po tom mrknu.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 155
- Registrován: 28 úno 2006, 18:17
- Bydliště: Brno, Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )
Našel jsem to v mejlech, tak se mrkněte, zda to došlo.
FIAT ---->>> First In Automotive Technology
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
My CREW:
NEW Fiat Bravo II 1.9MJT 120hp + dodělaný tempomat (Ex: Fiat Panda 1.2 Emotion do 73tkm)
Doma: Bravo II 1.4T Sport
Nokia N97
Apple MacBook
Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )
lidi.. co blbnete s těmy maily
zbytečně se naotravujete...
tady to máte ke stažení a kdykoliv bez práce... http://uloz.to/433495/pyl.filtr.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
zbytečně se naotravujete...
tady to máte ke stažení a kdykoliv bez práce... http://uloz.to/433495/pyl.filtr.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )
Cozpak pylovy filtr, me u Pandy 1.2 prestalo foukat uplne. Pojistka (F08), ale i relé jsou ok. Zatim jsem jen vystopoval, ze proud vede do kabiny modrym silnejsim dratem, tim jeste proud jde, ale dal v kabine zatim nevim.
Jeste pred tydnem ventilator normalne sel a najednou nic - ani pri jedny poloze spinace (nevim jestli to souvisi, ale jednou tou dobou mi zustala svitit ikonka "imobilizeru" - po vypnuti a znovu nastartovani zhasnula). Nevite nekdo, jestli od pojistkove skrine u motoru jde uz proud primo do ventilatoru (resp spinace), nebo jeste prochazi bodycomputerem? Bojim se, ze se z takovy drobny zavady stane vymena BodyComp, pritom vse ostatni funguje jak ma - to uz bych si to radeji predratoval nejak mimo BC, nez daval 13nebo kolik tisic za BC a resil sparovani klice.
Jinak i termoregulace (nevim jestli je rizena elektrikou, nebo mechanicky) funguje bez problemu.
Diky moc vite-li nekdo vic..
Jeste pred tydnem ventilator normalne sel a najednou nic - ani pri jedny poloze spinace (nevim jestli to souvisi, ale jednou tou dobou mi zustala svitit ikonka "imobilizeru" - po vypnuti a znovu nastartovani zhasnula). Nevite nekdo, jestli od pojistkove skrine u motoru jde uz proud primo do ventilatoru (resp spinace), nebo jeste prochazi bodycomputerem? Bojim se, ze se z takovy drobny zavady stane vymena BodyComp, pritom vse ostatni funguje jak ma - to uz bych si to radeji predratoval nejak mimo BC, nez daval 13nebo kolik tisic za BC a resil sparovani klice.
Jinak i termoregulace (nevim jestli je rizena elektrikou, nebo mechanicky) funguje bez problemu.
Diky moc vite-li nekdo vic..
Panda 1.2 Dynamic (rv2004), LPG od 115tis.km v březnu2012
Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )
Ventilator je napajen primo od pojistkovnice v motorovem prostoru. Nejde jiz pres jine dily. Videl bych to teplotni pojistku. Jde na ni videt z pruduchu zvenci. Je to keramicky odpor s natazenymi dratky po jeho obvode. Na konci je teplotni pojistka, ktera se nekdy prepali, je jinak bezne dostupna, stoji asi 20Kc. Pokud vsak ale jede ventilator na posledni rychlost(4.), tak ta pres odpor jiz nejde a je napajen primo z kostry.
Ventilator je napajen jinak z bodycomputeru +, ktery je aktivni az po otoceni klickem. Samotne rychlosti jsou uz minusove pres vyse zminovany odpor.
Ventilator je napajen jinak z bodycomputeru +, ktery je aktivni az po otoceni klickem. Samotne rychlosti jsou uz minusove pres vyse zminovany odpor.
Naposledy upravil(a) sgy dne 28 srp 2010, 18:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Panda 2005 - pylový ( kabinový filtr )
Ad. Imobilizer, obcas se stane, ze se nenacte z klice. pokud se po opetovnem otoceni kontrolka vytrati, je vse v poradku. U fiatu se to stava