Svičky Punto GT

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Garrett
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 22 zář 2008, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště

Svičky Punto GT

Příspěvek od Garrett »

Jake svičky mate v GTčku? ja sem tu nekde na foru cetl ze do punta jsou dobre NGK a jednobodove ale kdyz jsem se divan na svickyngk.cz NGK tak to GTčka tam byly jen tříbodové. a ještě jsem se chtel zeptat da se koupit treba platinové a iridiové? je to lepsi?
Punto GT r.v.98
Reklama
 

Uživatelský avatar
R.J.
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 15 říj 2008, 09:58
Bydliště: Trenčín

Re: Svičky Punto GT

Příspěvek od R.J. »

ak si dobre pametám tak gt mali len trojkontakty ale uplne odporucam jedine ngk a tie iridiove a platinové podla mna len zbytocne vyhodené peniaze
Sporting 1.2 16V - ex
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
Uživatelský avatar
ultraknyst
Znalec
Příspěvky: 613
Registrován: 15 srp 2007, 08:49
Bydliště:
Kontaktovat uživatele:

Re: Svičky Punto GT

Příspěvek od ultraknyst »

ja osobne pouzivam v gt Bosh Itrium Super Plus, jednobodove z dlouhym jiskristem, po skusenosti stejne jako Denzo Iridium
Los PUNTOs GeTos
Garrett
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 22 zář 2008, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Svičky Punto GT

Příspěvek od Garrett »

no ja prave nevim jake tam ted mam a chci je vytahnout az budu mit nove ktere budou 100%tní.
Proc nemaji ty lepsi vyznam? a muzute mi nekdo dat odkaz na presne dobre svicky do Punta GT?
jestli je to stejny jak ty co mam vybrane. Hlavne chci nejake dobre o cenu zas tak moc nejde kdyz nebude za 500 jedna :mrgreen:
Punto GT r.v.98
Uživatelský avatar
ultraknyst
Znalec
Příspěvky: 613
Registrován: 15 srp 2007, 08:49
Bydliště:
Kontaktovat uživatele:

Re: Svičky Punto GT

Příspěvek od ultraknyst »

Denzo Iridium
Los PUNTOs GeTos
PhoB
Fiaťák
Příspěvky: 71
Registrován: 29 lis 2007, 16:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Svičky Punto GT

Příspěvek od PhoB »

U NGK je tusim pro prvni modely 98kw doporucena tepelna hodnota 7 a pro novejsi 6.
Presne oznaceni je BCPR6ET trikontakt, popripade BCPR6E jednokontaktni s V drazkou.
Obecne 7 tepelna hodnota je vhodnejsi pro vyssi tlaky turba (chip a podobne).
Ja mel ve vsech motorech "obycejne" NGK svicky, zadne iridium speciality za tisice. Tim je ale nehanim, jen si myslim, ze za ty penize nic navic neziskas, pouze placebo efekt :D
Rovnez taky nenucuji NGK, proste tam kup neco podle katalogu, zadny stres;)
PuntoGT 2.0 16VT
toreto
Začátečník
Příspěvky: 43
Registrován: 15 čer 2009, 14:14

Re: Svičky Punto GT

Příspěvek od toreto »

nekupuj žádný 3 body kup normálně obyč co tam maj bejt podle tabulek maj to všude v krámech je to starej motor običejnej osmiventil turbo je jen přidané takže je to zbytečný! ale jestly se ti do toho chce vrážet tak prosim iridium je asi nej !
faust54
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 25 srp 2008, 18:46
Bydliště: Praha

Re: Svičky Punto GT

Příspěvek od faust54 »

Ono jde taky o vydrz..., NGK vydrzi kolem cca 100tis.km coz obyc v tom vydrzi tak 20-30tis.km...
Ja bych volil NGK. daval jsem je i do Alfy a spokojenost...
Fiat Punto Cabrio 1.6
Ford Puma 1.7
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Svičky Punto GT

Příspěvek od žabak »

Pokud je to ještě aktuální, tak od výroby by tam měly být tyto: Champion RC7BYC4, ale možna bych se taky podíval na variantu od NGK
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
cuki
Fiaťák
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2009, 19:37

Re: Svičky Punto GT

Příspěvek od cuki »

Jedine NGK. Pred tim tam byly brisk a pak Bosche a nic moc. U brisku cukal motor a od Bosche ....no nic extra. S NGK lip chyta a zda se mi ze je i klidnejsi chod.


Jen muj subjektivni nazor
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“