Teplota v chladiči

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

PulMiloš
Znalec
Příspěvky: 730
Registrován: 20 zář 2005, 20:47
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Teplota v chladiči

Příspěvek od PulMiloš »

Já vím, že už se to tu někdy řešilo, ale nedá mi to - JAK DALEKO NA STUPNICI TEPLOTY SE VÁM V TĚHLECH DNECH ŠPLHÁ RUČIČKA??? DNES MĚ PŘEKVAPILO, ŽE MI SPUSTIL VĚTRÁK. Dík za info
Reklama
 

BooT
Fiaťák
Příspěvky: 60
Registrován: 24 čer 2006, 12:46
Bydliště: JM

Příspěvek od BooT »

mi zasadne vyleze presne na polovinu a tam se drzi, vetrak zapina a vypina jak potrebuje
Fiat Punto Sporting II.gen. 1.2 16V - šestikvaltovej yellow devil :) - čest jeho památce, Fiat Stilo MW 1.6 my2007
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

No me tak nejak lezi cca 4 mm pod pulkou, kdyz se zahreje kdyz stojim, tak vyleze tak na pulku a pak se pousti vetrak. Me frci vetrak furt... :-) Ale ja mam asi v pr...i termostat, pac jak se rozjedu, tak to zase spadne důle, atd...
Hustokrutost
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Mě jak se jí chce.Jednou těsně pod půlkou,jindy nad půlkou,jindy skoro v červenym,ale mam asi v riti čidlo na teplotu,ale měla by snad bejt těsne pod půlkou.
rook
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2006, 08:22

Re: Teplota v chladiči

Příspěvek od rook »

PulMiloš píše:Já vím, že už se to tu někdy řešilo, ale nedá mi to - JAK DALEKO NA STUPNICI TEPLOTY SE VÁM V TĚHLECH DNECH ŠPLHÁ RUČIČKA??? DNES MĚ PŘEKVAPILO, ŽE MI SPUSTIL VĚTRÁK. Dík za info
Docela si me zarazil, me se vetrak spousti na plnej vykon (rve jak krava) hned po nastartovani a pak se rucicka drzi presne v pulce. Docela se divim, nepredpokladam, ze musi vetrak bezet hned po nastartovani a jeste na plny otacky...netusite nekdo, kde by mohl byt problem?
Punto Sporting MkII
5-ko
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 319
Registrován: 18 lis 2005, 09:11
Bydliště: SR

Re: Teplota v chladiči

Příspěvek od 5-ko »

rook píše:
PulMiloš píše:Já vím, že už se to tu někdy řešilo, ale nedá mi to - JAK DALEKO NA STUPNICI TEPLOTY SE VÁM V TĚHLECH DNECH ŠPLHÁ RUČIČKA??? DNES MĚ PŘEKVAPILO, ŽE MI SPUSTIL VĚTRÁK. Dík za info
Docela si me zarazil, me se vetrak spousti na plnej vykon (rve jak krava) hned po nastartovani a pak se rucicka drzi presne v pulce. Docela se divim, nepredpokladam, ze musi vetrak bezet hned po nastartovani a jeste na plny otacky...netusite nekdo, kde by mohl byt problem?
Máš to dobre odvzdušnenéa a čidlo na chladiči OK?
rook
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2006, 08:22

Re: Teplota v chladiči

Příspěvek od rook »

5-ko píše:
rook píše:
PulMiloš píše:Já vím, že už se to tu někdy řešilo, ale nedá mi to - JAK DALEKO NA STUPNICI TEPLOTY SE VÁM V TĚHLECH DNECH ŠPLHÁ RUČIČKA??? DNES MĚ PŘEKVAPILO, ŽE MI SPUSTIL VĚTRÁK. Dík za info
Docela si me zarazil, me se vetrak spousti na plnej vykon (rve jak krava) hned po nastartovani a pak se rucicka drzi presne v pulce. Docela se divim, nepredpokladam, ze musi vetrak bezet hned po nastartovani a jeste na plny otacky...netusite nekdo, kde by mohl byt problem?
Máš to dobre odvzdušnenéa a čidlo na chladiči OK?
Rozumim autum stejne jako jaderny fyzice ;)) Mozna to bylo z popisu myho problemu poznat, ale diky za info, zkusim se poptat na tyhle 2 veci ;)
Punto Sporting MkII
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

jestli se ten větrák rozeběhne okamžitě to otočení klíčkem, tak to bude vadnej teplotní spínač na chladiči.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
rook
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2006, 08:22

Příspěvek od rook »

vejvy.f píše:jestli se ten větrák rozeběhne okamžitě to otočení klíčkem, tak to bude vadnej teplotní spínač na chladiči.
Po otoceni klicku se roztoci "pomaleji" a za 2 sekundy se toci naplno. netusis, kde bych nasel to teplotni cidlo na chladici?
Punto Sporting MkII
5-ko
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 319
Registrován: 18 lis 2005, 09:11
Bydliště: SR

Příspěvek od 5-ko »

Tušíme to asi všetci...
To čidlo je to jediné na chladiči. Pôjdeš po kábloch od toho ventilátora a trafíš naň.
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

Přesně tak, "to nemůžeš minout".
Je to asi na třicítku klíč
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
rook
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2006, 08:22

Příspěvek od rook »

vejvy.f píše:Přesně tak, "to nemůžeš minout".
Je to asi na třicítku klíč
Diky, hned se na to jdu podivat!
Punto Sporting MkII
rook
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2006, 08:22

Příspěvek od rook »

vejvy.f píše:Přesně tak, "to nemůžeš minout".
Je to asi na třicítku klíč
Tak jsem koukal na chladic i na vetrak a nic tam neni, do vetraku vedou 2x dva kabely. Rozhodne nic nevypada na klic tricitku. Jedny vedou primo k vrtuli a druhy vys, tam je nejaka soucastka, ktera funguje asi jako nejaky tepelny odpor nebo nejak tak (VUBEC nemam tuseni). Jenom pro upresneni, mam Punto MkII Sporting. A kdyz tu soucastku odpojim, tak to nepomuze a kdyz ty dva kabely, co do ni vedou, spojim tak to taky nepomuze.

Fakt se omlouvam za ten popis, ale moc mi to nerika ;))
Punto Sporting MkII
5-ko
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 319
Registrován: 18 lis 2005, 09:11
Bydliště: SR

Příspěvek od 5-ko »

rook píše:
vejvy.f píše:Přesně tak, "to nemůžeš minout".
Je to asi na třicítku klíč
Tak jsem koukal na chladic i na vetrak a nic tam neni, do vetraku vedou 2x dva kabely. Rozhodne nic nevypada na klic tricitku. Jedny vedou primo k vrtuli a druhy vys, tam je nejaka soucastka, ktera funguje asi jako nejaky tepelny odpor nebo nejak tak (VUBEC nemam tuseni). Jenom pro upresneni, mam Punto MkII Sporting. A kdyz tu soucastku odpojim, tak to nepomuze a kdyz ty dva kabely, co do ni vedou, spojim tak to taky nepomuze.

Fakt se omlouvam za ten popis, ale moc mi to nerika ;))
;-)
Ty si exot... To je to čidlo! Neni to na tridsiatku kľúč, ale našiel si to... Ale zádrhel bude ešte niekde, lebo keď tie káble spojíš a motor máš naštartovaný, malo by pustiť ventilátor na chladiči... Nefunguje to tak?
rook
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2006, 08:22

Příspěvek od rook »

5-ko píše:
rook píše:
vejvy.f píše:Přesně tak, "to nemůžeš minout".
Je to asi na třicítku klíč
Tak jsem koukal na chladic i na vetrak a nic tam neni, do vetraku vedou 2x dva kabely. Rozhodne nic nevypada na klic tricitku. Jedny vedou primo k vrtuli a druhy vys, tam je nejaka soucastka, ktera funguje asi jako nejaky tepelny odpor nebo nejak tak (VUBEC nemam tuseni). Jenom pro upresneni, mam Punto MkII Sporting. A kdyz tu soucastku odpojim, tak to nepomuze a kdyz ty dva kabely, co do ni vedou, spojim tak to taky nepomuze.

Fakt se omlouvam za ten popis, ale moc mi to nerika ;))
;-)
Ty si exot... To je to čidlo! Neni to na tridsiatku kľúč, ale našiel si to... Ale zádrhel bude ešte niekde, lebo keď tie káble spojíš a motor máš naštartovaný, malo by pustiť ventilátor na chladiči... Nefunguje to tak?
Fakt sorry, autum moc nerozumim ;) Tu soucastku jsem vyndal a odpojil. Nastartoval a vetrak se zacal hned tocit (stejne jako predtim). Tak jsem soucastku nechal odpojenou a 2 draty, co do ni vedou jsem spojil. Opet nastartoval a vetrak se zase zacal tocit (opet stejne jako predtim). Bylo jedno, jestli tam ta soucastka je nebo ne. Muzete mi jeste nekdo sdelit, co to je za soucastku? Vypada dost magicky ;))
Punto Sporting MkII
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“