Stránka 1 z 1

punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 31 črc 2015, 11:33
od jenik199
Dobrý den .Obracím se na zkušené , punťu mám pět let a kromě malých drobností spokojenost .Poslední dobou malinko vzrostla spotřeba ,ale co je horší chvílema přestává táhnout.Chvíli jede krásně a v zápětí se při dalším rozjezdu nemůže odlepit.Je pravda že se mu nikdy nechtělo přez 3000 ot.Okolo této cifry jako by sám ubral,ale stačilo jemně ubrat a znovu jel ,ale jen nesnášel plný plyn.Žádnou chybu nehlásí.Asi je řešení servis a diagnostika ,ale moc se mi tam nechce.Při poslední návštěvě autoriz.servisu mi chtěli vyměnit za 16000 řídící jednotku ABS že je špatná ,protože svítila na přístrojovce a ona zatím byla špatně daná pojistka.Díky za každý nápad.J.

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 01 srp 2015, 09:03
od zdeno255
Skús vyčistiť EGR a skontroluj tesnosť hadíc z turba. Ak chceš zistiť ako je na tom váha vzduchu tak iba diagnostikou za jazdy.

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 07 srp 2015, 00:11
od jenik199
Tak jsem zaslepil přírubu u egr a skutečně se výkon zvedl,ale opět je mez akcelerace u čísla 3000.Tam začne motor kolísat a nechce se rozběhnout.Takže diagnostika mě nemine.J.

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 07 srp 2015, 10:42
od zdeno255
Najlepša by bola diagnostika pri záťaži a sledovať hodnoty váhy vzduchu. Mne na Marei ukazovala zlá váha pri záťaži iba do 500 a autu sa nechcelo dad 3000 ot. Poprípade odpoj váhu a či sa to trochu nezlepší. Ale im to pri diagnostike povedz lebo bude zapísaná chyba v RJ. Skontroluj poriadne tesnosť sacích hadíc.

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 09 srp 2015, 15:35
od jenik199
Díky za reakce .V pátek jsem prošel hadice vypadají pevně utažené ,zkusil jsem i čistič brzd při nastartováném motoru.Nikde se nic neprojevilo.V sobotu jsem jel do Brna ,po pár km výkon jak u auta bez turba ,auto nekouří ,ale taky nejede.Dnes v poledne cesta zpátky domů.Cesta po dálnici v pohodě motor pěkně reagoval ,tři km od domova jsem vyřadil a motor okamžitě zhasl.bez jakého koliv varování.Zkoušel jsem ho nastartovat,ale ani náhodou nechytil.Zůstal svítit červený symbol motoru.Zkusil jsem i odpojit baterii ,ale nic nepomohlo.Takže následoval odtah domů.Doma po vychladnutí motoru/zhruba dvě hodiny/ motor naskočil bez váhání. ????????J.

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 09 srp 2015, 15:38
od jenik199
Na pondělí mám objednanou diagnostiku, takže uvidím.J.

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 09 srp 2015, 17:52
od zdeno255
Vypnutie phriateho motora za jazdy a naštartovanie až po vychladnutí robieva snímač otáčiek na kľuke. Ale najskôr diagnostika aby si nemenil zbytočne pol auta

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 11 srp 2015, 21:53
od jenik199
Tak dnes proběhla diagnostika a mechanik zjistil špatnou váhu vzduchu a byla tam chyba mimo jiné nesoulad mezi otáčkami klik.hřídele a vačkového hřídele Ale znova se chyba neobjevila????? Příští tyden váhu vyzkouší dřív má plno.J.
jen malý dotaz nedá se sehnat onen program na diagnostiku?

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 12 srp 2015, 08:39
od zdeno255
:-)

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 20 srp 2015, 00:23
od jenik199
tak jsm dnes absolvoval půlden na diagnostice a výsledek -vyměněná váha /nevím co je to za značku/ale mechanik je dává do WV, bohužel změna ještě k horšímu,auto sotva táhne dosáhne nevím kolik ot.,protože od vyndání baterky mi pro jistotu nejde celá palubní deska,takže ani nevím kolik ot ,ale odhaduju že kolem 3000 začne motor houpat mirně přidá a zase ubere.
znovu zaslepení egr
kontrola obtok.ventilu
mechanik tvrdí ,že čerpadlo dodává dost tlaku
tak ještě rozeberu sání a mám odpojit celý výfuk jestli není někde zborcený
jo a hledal jsem tu diagnostiku ale buď je link už mrtvý nebo když stahnu tak je prázdný????!!!!!
prosím o radu Díky H.
jinak diagnostika ukáže pouze chybu u žhaviče jinak nic.

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 20 srp 2015, 11:24
od zdeno255
Treba si nastaviť v PC graf tlaku v raily a čerpadle. Treba sledovať hodnoty nie iba chybové hlášky

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 20 srp 2015, 20:49
od jenik199
Tak snad vyřešeno .Závada byla zřejmě způsobena přicpanou váhou vzduchu,teda mřížka nad ní byla zanesena půl hrstí obilí.před měsícem jsem musel projet po polní cestě kde v prostřed rostlo obilý.asi budu muset ještě vyndat kat, protože je silně zanesený a nový kupovat nebudu.jinak jízda bez výfuku- docela to jelo,líp jak pak s výfukem. Akorát mi radost kazí ta přístrojovka ,je úplně mrtvá přitom vše funguje/abs ,stěrače ,světla jenom nejdou naklápět světla.Přitom jsme jen vyndali baterku .
Jinak díky za rady.H.

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 21 srp 2015, 07:42
od zdeno255
Poistky si skontroloval všetky?

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 23 srp 2015, 23:29
od jenik199
tak jsem prošel pojistky,ale nic se nedělo.Pak jsem absolvoval čtyři jízdy bez přístojů a najednou to naskočilo a funguje vše co má ????? už tomu vůbec nerozumím.dělá si co chce. tak jsem chtěl nechat naplnit klimu ale je to další záhada vypínač svítí jako že je zapnutá ,ale nejde ani sahara ani kompresor -nesepne spojka.tlak v klimě je.a kompresor protočím prstem?Pojistku jsem prošel je dobrá .

Re: punto 1,9 jtd 58kW 2000

Napsal: 24 srp 2015, 13:07
od rossi
žeby tlakový spínač klimy?