Stránka 1 z 17

Ritmo

Napsal: 28 srp 2005, 15:01
od milosh
Obrázek

Napsal: 30 srp 2005, 15:37
od Marcel 20VT
přesně takového Abartha mám taky!!! 8)

Napsal: 08 zář 2005, 21:48
od SPEEDY
Taky jsem měl Abartha, ale toho čtyřokýho :D Byl jsem moc spokojenej do té doby, dokud nezačal extrémně hnít. Bohužel jsem na něj skoro nic nesehnal :cry:

:)

Napsal: 19 zář 2005, 12:51
od Urednik
Tak presne takove Ritmo ma kamos... Vid Marceli? :)

ritmo

Napsal: 24 říj 2005, 18:57
od marek
Opravdu pěkný auto!

2x Fiat Ritmo 125/130 Tc

Napsal: 01 lis 2005, 08:49
od kvdata
Mam 2x Fiat Ritmo na prodej!
1) Cerne Ritmo 125 TC orginal, 1 karburator, rozebrane na dily
motor, prevodovka, pal.deska dosud ve voze cena cca 12000

2) Bile Ritmo 125TC motor zrejme 130 TC 2 karburatory, pojizdne
SPZ v depozitu. Nutne opravy laku, brzdy- kotouce OK ,ale to
potrubi :cry:

ozvetete se fanatici Abarthu zdar

Ritmo

Napsal: 13 lis 2005, 17:32
od Abarth
Ahoj fandové RITMA....
Generálkuju jeden kousek FIAT RITMO 125TC 2.0 ABARTH.
Nemá někdo zájem o výměnu zkušeností??????
l.zitny@ewals.cz a nebo 737 230913

Napsal: 15 lis 2005, 14:12
od MUKULA
ČAU SEHNAL JSI UŽ TY BLATNÍKY A ZADNÍ SVĚTLA?pŘEDNÍ BLATNÍKY MÁM 4KS V ZÁKLADU A ZADNÍ SVĚTLA MÁM TAKY.MÁŠ JEŠTĚ ZÁJEM?KDYZTAK NAPIS NA ZDENEKMUK@seznam.cz.

vejfuk za 500

Napsal: 15 lis 2005, 14:59
od Návštěvník
prodám koncovku vejfuku (poslední díly) originál na ritmo s chromovaným koncem.............levně za 500...736615533

Ritmo

Napsal: 15 lis 2005, 15:01
od Abarth
:lol:

Napsal: 18 lis 2005, 19:46
od wilda
Zdravím,

mám Ritmo 75 S, bohužel s tímto vozem zatím nemám moc zkušeností a hledám nějaké bližší informace jako např. opravárenské příručky, náhradní díly...cokoliv nebo aspoň stránky zaměřené přímo na tento vůz. Mohli byste mi poradit?

Předem děkuji :wink:

Napsal: 18 lis 2005, 23:40
od Marcel 20VT
výměnu zkušeností o 125-130TC beru! V čem jsi dobrej?

Luboš

Napsal: 19 lis 2005, 13:15
od Abarth
:arrow:

Abarth

Napsal: 20 lis 2005, 19:58
od Abarth
8) 8)

Napsal: 20 lis 2005, 22:25
od Marcel 20VT
ze 105TC mě zajímají jen písty, když je dáš do 125-130TC a upravíš v nich dutinky pro ventily tak získáš výborné kompresní číslo! Já na abartíky něco málo mám a o něčem v terénu ještě vím a taky se v tom šťourám a už jsme i s kámošem dělali jeden motor na amatérský závody. Ten ještě ale leží v obýváku a nevrčí takže se neví jak se povedl. Jo a ještě vačky ze 105TC mě zajímají - jsou otevřenější!