Stránka 1 z 1

TYP - úprava délky sacího potrubí

Napsal: 03 dub 2006, 22:09
od 75ka
Zdravim. Potreboval by som vediet ci ma dlzka sacej hadice vplyv na vykon.Vydel som ze na niektorych autach je sanie priamo na skrtiacej klapke ze tam nieje ziadna hadica a naopak niektore maju saciu hadicu zas dlhu az az.Pytam sa preto lebo by som chcel dat hrusku dole do naraznika vedla nadobky na chladiacu kvapalinu lebo je tam dost miesta a predovsetkym prijem cerstveho vzduchu no a hadica ku skrtiacej klapke by mala viac nez meter no neviem ci to je dobre????dikes

Napsal: 03 dub 2006, 23:09
od lacin
Hele, nejlepsi je to vyzkouset. Ja to mam primo na telese vstrikovace a nepozoroval sem ubytek, mozna malinko oziveni ve strednich otackach... A to prave ovlivnuje delka sani. V urcitych otackach je lepsi sani delsi, v urcitych kratsi. Seriove sani by melo mit delku v kompromisu. Prave proto se delaji u novych aut sani s promenlivou delkou pro zlepseni prubehu momentu v celym otackovym spektru... No a teoreticky, kdyz bude sani delsi, melo by to byt pruznejsi odspoda a trosku linejsi u vrchu...

Napsal: 04 dub 2006, 08:49
od Patrik
Vliv to má obrovský. Další problém je délka potrubí před měřičem vzduchu (může být integrován i se škrtící klapkou). Pokud je hadice krátká, nestačí se turbulence vzduchu ustálit, váha vzduchu měří špatné údaje, a motor se třeba ani neudrží v chodu ...

Napsal: 04 dub 2006, 13:04
od 75ka
Nooo len ktovie kde ten merac prietoku vzduchu na punte je. Na telese skrtiacej klapky vidim tak akurat otvor na sanie s klapkou a este nejaky odpor alebo nieco take asi to meria telotu vzduchu,no a este pri pohlade zhora ide diera asi 5 cm dlha ktora neviem kam vedie ale asi je to prijem vzduchu len pre volnobeh kedze skrtiaca klapka nema na tej pohyblivej casti ziadnu dierku.

Napsal: 04 dub 2006, 19:21
od lacin
Meric prutoku vzduchu na 75tce neni... Pokud vim...