HELP - Topení
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Si to kukni v návodoch na tejto stránke! je to v polštine ale obrázky stačia a je to makačka ale zvládneš to sám v pohode ! ale chce to garážslavek311 píše:Ahoj všichni.V Puntu55 mi kape voda z topení.Nepříjemně to smrdí a rosí se mi okna.Ještě nevím odkud to přesně prosakuje,ale vždy,hlavně když auto stojí se objeví ze zpod pod radiátorem pár kapiček.Chtěl bych se Vás zeptat,jestli je demontáž topení u punta náročné.Děkují
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/nag ... ewnica.htm
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Tak moj problem s kolisanim teploty a slabym kurenim je vyrieseny - vymenil som ten termostat. Stalo ma to 440SKK + asi 1 hodiny prace. Je tu uplne jednoduche, staci dat prec baterku a driak baterky, odsrobovat dva sroby, odpojit hadicu, nasrobovat novy termostat s tesnenim a hadicu a doliat vodu, odvzdusnit a ide sa
Teraz mi drzi teplotu stale na 1/2 teplomeru bez rozdielu rychlosti ci otacok a kuri to o poznanie lepsie a hlavne sa to rychlejsie zahreje.
A ked to nahodou niekto pojdete menit tiez, nezabudnite si k tomu kupit stahovaciu pasku na hadicu
Ja som na to zabudol a je tam od vyroby jednorazovka, ktora sa da dat dole nasilim ale naspat to uz nejde ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A ked to nahodou niekto pojdete menit tiez, nezabudnite si k tomu kupit stahovaciu pasku na hadicu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
Tak to mám za sebou, můj tekoucí radiátor topení je vyměněnej za novej.Strávil jsem s tím skoro celej včerejšek. Ve dvou lidech asi 9hodin práce a to jsme se fakt neflákali.
Takhle byl Punťa rozhrabanej :![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/1579048,beztopen.jpg)
tady je důkaz
: ![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/1579063,vyndan.jpg)
a takle vypadá ten mokrej nezbeda :![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/1579076,radim.jpg)
foceno mobilem. Takže kdo máte podobnej problém s chutí do práce
.
Takhle byl Punťa rozhrabanej :
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/1579048,beztopen.jpg)
tady je důkaz
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/1579063,vyndan.jpg)
a takle vypadá ten mokrej nezbeda :
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/1579076,radim.jpg)
foceno mobilem. Takže kdo máte podobnej problém s chutí do práce
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Punto 55S, 97, 3 dv.
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tak vim, že už se to tu řešilo, ale nějaký jednoznačný odpovědi jsem tu nakonec nenašel.
1) patrně mám zarostlej radiátor, protože intenzita se mění v závislosti na otáčkách, takže na volnoběh mě to fouká studeně. neexistuje ňákej přípravek, kterej by se nalil a rozpustilo by se to?
2) při stání na volnoběh, či popojíždění v koloně mě vyleze ručička teploměru až na max(do červenýho), je to normální?
1) patrně mám zarostlej radiátor, protože intenzita se mění v závislosti na otáčkách, takže na volnoběh mě to fouká studeně. neexistuje ňákej přípravek, kterej by se nalil a rozpustilo by se to?
2) při stání na volnoběh, či popojíždění v koloně mě vyleze ručička teploměru až na max(do červenýho), je to normální?
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/515340.png)
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/515340.png)
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tak jednou už jsem to odvzdušňoval a bylo to lepčí, ale ručička furt leze na max. Každopádně to zkusim ještě, ale taky ten odvzdušňovák nemohli umístit na lepčí místo než za airbox ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/515340.png)
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/515340.png)
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 53
- Registrován: 07 bře 2008, 21:53
Bod číslo jedna.Existuje na to přípravek, koupíš ho např. v KELLI,návod je u toho výrobku,cena cca.200kč.Bod2 to že stojíš,nebo popojíždíš,je normální že se ti zvedne teplota,ale do červenýho by to nemělo vlést.Problém asi bude že máš asi zarostlý i chladič,proto se to nemůže dochladit,jestli ovšem funguje větrák.Ten čistič řeší i tento problém,jestli to teda není moc zarostlý.Buchtič píše:Tak vim, že už se to tu řešilo, ale nějaký jednoznačný odpovědi jsem tu nakonec nenašel.
1) patrně mám zarostlej radiátor, protože intenzita se mění v závislosti na otáčkách, takže na volnoběh mě to fouká studeně. neexistuje ňákej přípravek, kterej by se nalil a rozpustilo by se to?
2) při stání na volnoběh, či popojíždění v koloně mě vyleze ručička teploměru až na max(do červenýho), je to normální?
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám takovej problém. Doleju kapalinu a pravidelně za cca 14dní se mě to začne hřát, páč není kapalina. Kdyby se ztrácela pravidelně a tekla na zem, tak to bych viděl, jenže pod autem není nic. Nesetkal jste se už někdo s tim nebo aspon tipy jak zjistit příčinu?
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/515340.png)
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/515340.png)
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
papá ti to motúrekBuchtič píše:Tak mám takovej problém. Doleju kapalinu a pravidelně za cca 14dní se mě to začne hřát, páč není kapalina. Kdyby se ztrácela pravidelně a tekla na zem, tak to bych viděl, jenže pod autem není nic. Nesetkal jste se už někdo s tim nebo aspon tipy jak zjistit příčinu?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
No a nedostávala by se v tom případě voda do oleje a naopak?
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/515340.png)
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/515340.png)
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní