

Moderátor: peta.smolik
Problém se špatným startem tu mají i čisté benzínové verze, tak nejdřív pořádně předchozí příspěvky čti a pak piš ty příkladelittle_boy píše:Tohle je ucebnicovy priklad proc automobilky davaji ruce dal od LPG - LPG je napytel palivo, strasne u nej kolisa kvalita, nasledne LPG rozhodi adaptace ECU a nestesti je na svete.
Tohle je zjevny a bezny duvod problemu pri studenych startech obecne, neni potreba hledat priciny v specialnim tajemnem SW nebo vyrobnich tolerancichAkorat jak je zde videt to proste lidi nedokazi pobrat...
Aj po oprave pri studených štartoch Ti idú otáčky na cca 1500 a po minúte klesajú? Ja som do servisu objednaný na 31.7. tak uvidím čo mi s tým porobia...TipoLPG píše:Dnes konečně auto opraveno, software je nyní aktuální co výrobce dodává, a dle diagnostiky byl špatný nějaký snímač tlaku nebo tak nějak podobně, byl vyměněn a zatím to vypadá že už konečně bude vše OK, uvidíme ráno při startování.
Byla provedena kontrola svíček a celkového zapalování, proveden test komprese (byl mi ukázan její výsledek) vše v pořádku.
Tak doufám že teď už budu spokojeně jezdit
Tak keď si to takto pekne rozpísal povedz mi prečo toto nerobí Chevrolet Aveo? Tiež je to Euro 4... Toto auto máme doma a keď naštartujem studený motor otáčky stúpnu na 1100 a po nejakých 3 sek. klesnú pri tej teplote čo spomínaš. Zato sa čudujem prečo to tak robí na T-jet...martin72 píše:T-jet po studeném startu jde u eura4 na 1300ot/min. Tyto otáčky si drží při venkovní teplotě cca 24°C do minuty, pak otáčky klesají zhruba po skocích 200ot/min. Na 750ot/min je během následných 20s max. Tento průběh je úplně normální a já teda odjíždím hned po nastartování. Předpokládám, že zdejší uživatelé znají princip spalovacího motoru a jeho příslušenství, tak že tu netřeba rozepisovat, proč i v teplém počasí drží motor po startu vyšší otáčky.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz |