1,4 T-Jet
Moderátor: peta.smolik
Re: 1,4 T-Jet
Na to Suzuki som čítal recenzie a píšu tam veľmi o veľmi dobrej spotrebe. A aj jedna známa má toto Suzuki a tiež hovori o velmi dobre spotrebe. Trasa Zl. Moravce-Bratislava 5.7l.
- Reklama
Re: 1,4 T-Jet
Když už tady řešíte tu spotřebu, tak Opel pro svojí flotilu provedl měření dle WLTP a sestavil tabulku pro porovnání, dále do měření zahrnul pro jednotlivé motorizace i rozdíl ve výbavě. Naměřené spotřeby jsou hodně rozdílné, viz odkaz. Posuďte sami, jaký vliv má na spotřebu rozdílná výbava, tudíž váha a kola.
http://www.opel.cz/tools/wltp-jizdnihoc ... aliva.html
http://www.opel.cz/tools/wltp-jizdnihoc ... aliva.html
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: 1,4 T-Jet
Nevím, jestli bych měl za věrohodnou informaci, že někdo z mých známých řekne, že s autem jezdí za tolik a tolik ....
S dceřinou Octávkou 1.4 TSI jsem loni jel do Italského Vieste .... jedna cesta cca 1700 km. Téměř celou cestu jsem jel po dálnicích a plně naložen. Dcera a moje dvě malé vnučky dokázaly do auta naložit spoustu bagáže, hraček a dalších věcí.
Škodovka určitě nejela za šest litrů, jak ti říkal Tvůj známý .... a při šplhání přes Alpy polykala taky přes devět litrů Velké auto, velký a plný kufr a relativně malý obsah motoru udělá své. Ten samý motor ovšem ve dvoulitru, by si s autem poradil mnohem lépe. Ano věřím, že ten motor dokáže jezdit za šest, ale v poněkud jiném režimu. Při nižších rychlostech a nebo po okreskách.
Ale to Tipo dokáže taky .... před pár dny jsem byl Fiatem v jižních Čechách a protože všude bylo policajtů jako máku, jel jsem po okreskách v klidu a v limitech a Tipo jelo pod sedm litrů. Na nový motor dost slušná spotřeba ... sice podle palub. počítadla, ale i tak docela dobrá spotřeba. Sice jsem u toho trpěl jako zvíře, protože si zátah motoru rád užívám ale díky policii to prostě nešlo ...
A o Suzuki ve čtyřkolce si myslím to samé. Je to velmi povedené, hezké auto a vždycky se mi moc líbilo. Ale ani Suzuki nebude jezdit za výrobcem deklarovanou spotřebu
Mezinápravová spojka, diferenciály, poloosy .... to je spousta převodů, ozubených kol a hlavně tření
Můj kolega z práce ji má ( jen starší model 1.5 ) a velice záhy po zakoupení, ji dával do plynu ... právě kvůli vysoké spotřebě benzinu.
S dceřinou Octávkou 1.4 TSI jsem loni jel do Italského Vieste .... jedna cesta cca 1700 km. Téměř celou cestu jsem jel po dálnicích a plně naložen. Dcera a moje dvě malé vnučky dokázaly do auta naložit spoustu bagáže, hraček a dalších věcí.
Škodovka určitě nejela za šest litrů, jak ti říkal Tvůj známý .... a při šplhání přes Alpy polykala taky přes devět litrů Velké auto, velký a plný kufr a relativně malý obsah motoru udělá své. Ten samý motor ovšem ve dvoulitru, by si s autem poradil mnohem lépe. Ano věřím, že ten motor dokáže jezdit za šest, ale v poněkud jiném režimu. Při nižších rychlostech a nebo po okreskách.
Ale to Tipo dokáže taky .... před pár dny jsem byl Fiatem v jižních Čechách a protože všude bylo policajtů jako máku, jel jsem po okreskách v klidu a v limitech a Tipo jelo pod sedm litrů. Na nový motor dost slušná spotřeba ... sice podle palub. počítadla, ale i tak docela dobrá spotřeba. Sice jsem u toho trpěl jako zvíře, protože si zátah motoru rád užívám ale díky policii to prostě nešlo ...
A o Suzuki ve čtyřkolce si myslím to samé. Je to velmi povedené, hezké auto a vždycky se mi moc líbilo. Ale ani Suzuki nebude jezdit za výrobcem deklarovanou spotřebu
Mezinápravová spojka, diferenciály, poloosy .... to je spousta převodů, ozubených kol a hlavně tření
Můj kolega z práce ji má ( jen starší model 1.5 ) a velice záhy po zakoupení, ji dával do plynu ... právě kvůli vysoké spotřebě benzinu.
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Red Amore
Re: 1,4 T-Jet
Podľa mňa je perfektné, že na iných fórach (R, Š, F...) riešia samé problémy a poruchy rôznych motorov, a tu "tlacháme" o takej relatívnej téme ako je spotreba
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017
Re: 1,4 T-Jet
Nebude to tým, že si benzín/naftu na 99% platíme z vlastného vrecka?
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: 1,4 T-Jet
http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php? ... 164#p48164" onclick="window.open(this.href);return false;
Tato stránka byla jedním z více důvodů proč jsem se rozhodl pro Tipo, i s vyšší spotřebou, Astra byla v užším výběru, ale diskuse o motoru 1,4 turbo mě odradila (tenkrát cca 390 stránek a stále ten samý nevyřešený problém )
Tato stránka byla jedním z více důvodů proč jsem se rozhodl pro Tipo, i s vyšší spotřebou, Astra byla v užším výběru, ale diskuse o motoru 1,4 turbo mě odradila (tenkrát cca 390 stránek a stále ten samý nevyřešený problém )
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Re: 1,4 T-Jet
Ja som Tipo T- Jet kupoval okrem designu a iných vecí pre dynamiku jazdy a to som aj dostal. Nie je problém na dialnici pri rýchlosti 115-120 km/hod. mať spotrebu 6L. podľa PC.(mám overené).Ale preto ,ze pružnosť motora je veľmi dobrá, jazdím svižne a v meste mám spotrebu aj 9,5L(reálnych) ale nejak ma to netrápi a na turbo benzínový motor nič nenormálne. Ten pôžitok z jazdy za to stojí.
A ešte jeden poznatok na koniec. Kamarát si kúpil pred pol rokom Toyotu CHR tuším 1.2 a 85kW. Spotreba v meste 10,5-11L a další kamarát Mazda CX5 dvojročná 2.5 bez turba okolo 136kW 12L mesto. To je tá cena za hmotnosť a výbavu.
A ešte jeden poznatok na koniec. Kamarát si kúpil pred pol rokom Toyotu CHR tuším 1.2 a 85kW. Spotreba v meste 10,5-11L a další kamarát Mazda CX5 dvojročná 2.5 bez turba okolo 136kW 12L mesto. To je tá cena za hmotnosť a výbavu.
Tipo Hatchback 1.4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v.11/2016
Ulysse 2.0 JTD 100kW .ex
Marea 1,9 JTD 77kW .ex
Brava 1,4 55kW .ex
Ulysse 2.0 JTD 100kW .ex
Marea 1,9 JTD 77kW .ex
Brava 1,4 55kW .ex
Re: 1,4 T-Jet
Asi si nepochopil... chcel som povedať, že máme šťastie, že netreba riešiť problémy s motorom...tatko Tom píše:Nebude to tým, že si benzín/naftu na 99% platíme z vlastného vrecka?
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017
Re: 1,4 T-Jet
Tento typ motoru je jednoduchý a léty prověřený, není to ekologická rychlokvaška, co vypadá jako pacient na ARO. Jediné co mu dovede ublížit je vlastní blbost uživatele, když se tzv "zadaří". I po nájezdu X desítek tisíc kilometrů vypadá uvnitř stále jako mladík. A když potřebuje nějakou tu léčbu, tak se to dá dělat na dvorku. Kdo to ještě nezaznamenal, tak jedno vlákno jsme si my šikovní, co si občas přidělají práci, vytvořili "ZDE" .
Naposledy upravil(a) martin72 dne 14 kvě 2018, 16:11, celkem upraveno 1 x.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: 1,4 T-Jet
Ahoj prosim može i tu niekto vysvetlit že co to znamena ze už som jazdil len na Wervu_
Re: 1,4 T-Jet
Co je Werva netuším, jinak toto je Verva
Naposledy upravil(a) martin72 dne 14 kvě 2018, 16:09, celkem upraveno 1 x.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: 1,4 T-Jet
Prémiové palivo od Benziny, ale neprodávají ho na všech stanicích.
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Re: 1,4 T-Jet
Kdyz uz je tu rec o palivu, chtel jsem se zeptat na vas nazor na pridavani aditiv VIF do benzinu, Mam klasickou 1.4 a casto tankuji u ONO kde do benzinu pridam VIF. Jen nevim jiste zda to ma smysl u noveho auta nebo ne. diky
FIAT TIPO KOMBI 1.4
Re: 1,4 T-Jet
Osobně aditivum VIF do benzínu dávám. Čistí to vstřiky a maže ventilová sedla, ale taky to snižuje negativní účinek bio sraček, které nám ničí naše motory
Když to jde, tankuji prémiové palivo od Benziny, ale v okolí mého bydliště žádná není takže u ostatních čerpaček VIF přidávám. I u nových vozů.
Když to jde, tankuji prémiové palivo od Benziny, ale v okolí mého bydliště žádná není takže u ostatních čerpaček VIF přidávám. I u nových vozů.
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Red Amore
Re: 1,4 T-Jet
Aditiva typu VIF má smysl přidávat k neaditivovaným benzínům i u nových aut. První co se začne napékat na sacích ventilech jsou olejové páry co jdou z odvzdušnění motoru. A dýchá každý motor bez rozdílu. Na netu jsou testy benzínů i aditiv, jeden je ZDE
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil