Tak jsem na STK dostal vysledek, ze zadni leve kolo brzdi o 35 procent min nez prave na nozni brzdu a na stejnem kole ma rucni brzda tretinovou ucinnost oproti druhe strane... vymenil jsem tedy brzdic, ktery jsem nahodou mel dome novy (TRW), odvzdusnil, kdyz bylo odpojene lanko rucky, tak za nej slo v poho tahat sem a tam od stelovaku rucni brzdy za sedackama... dnes na STK opet vse blbe, stav se temer nezmenil (30-33 procent rozdilu oproti druhemu kolu). Navic me upozornil, ze i na prednim levem kole je rozdil temer 30 procent mene nez na pravem prednim :-/
Predpokladam, ze ten brzdic, ktery je na zadku kotoucovy, se vzadu nijak nesteluje - a jelikoz je novy, tak proste po seslapnuti nozni brzdy se nastavil podle desticek - to bylo nakonec videt, jak se desticky primackly na kotouc po prvni seslapnuti. Pri odvzdusnovani slo pedal seslapnout docela ztuha (bez motoru), ale sel seslapnout az dolu a kapalina vytekala hadickou do lahve cista. Je tam nejaka zaludnost, na kterou jsem zapomnel? Jinak uz snad jen desticky a kotouc, ale desticky maji skoro centak tloustku (hrana materialu byla tedy oloupana) a mastny to neni...
Brzdy na leve strane
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Brzdy na leve strane
Provozní brzda i ručka se chovají stejně = v hydraulice ani v mechanismu ručky to neni. Nemáš na kotouči půlku funkční plochy vyrezlou? Brzdí desky celou plochou? Jsou obě strany stejný = brzdič (průměr pístu), kotouče, desky?
Bez měření na válcích abys nemusel pokaždý být vyhozen z technický - zvedni celej zadek, přibrzdi a zkus obě strany jestli to brzdí nastejno nebo každá strana jinak. Nemáš tak omezovač brzdovýho tlaku pro zadní nápravu? (ale ten se dával na auta bez ABS...)
Bez měření na válcích abys nemusel pokaždý být vyhozen z technický - zvedni celej zadek, přibrzdi a zkus obě strany jestli to brzdí nastejno nebo každá strana jinak. Nemáš tak omezovač brzdovýho tlaku pro zadní nápravu? (ale ten se dával na auta bez ABS...)
Re: Brzdy na leve strane
Mel jsem doma jeste novy desticky, tak jsem je dal na obe zadni kola. Pravdou je, ze na ty spatne brzdici strane byly desticky oloupany po okrajich brzdici plochy, kdezto na druhe ne - tak ted jsou tam stejny. Kotouce vypadaji uplne stejne - stejna plocha ojeta i hloubka. Brzdice vypadaji stejne, pri odvzdusnovani u obou jde pedal stlacit taky stejne. Drzaky brzdice jsou na obou stranach pohyblice, prachovky v pohode. Zmeril jsem i pohyb packy brzdice na rucku - u dobreho je asi 11 mm a u noveho na malo brzdici strane asi 8 mm... lanko jde volne. Auto ma ABS i ESP, predpokladam, ze tam naklonovej "rozvadec" pro zadni napravu neni...
Re: Brzdy na leve strane
paky ručnej brzdy na strmenoch maju rovnaku drahu pri zatiahnutej brzde? To robi dost.
Vo fabrike sa mi par krat stalo že vyhodili auto z valcov von že zadok jedna strana zle brzdí. ked som pozrel lanka do križa, povolit štelovaciu maticu, paka musi mat dlhši chod, zošlapnut pedal a "napumpovat ručnu", potom povolim pedal a zas "napumpujem" ručnu aby sa draha lank maximalne vyrovnala.
Vo fabrike sa mi par krat stalo že vyhodili auto z valcov von že zadok jedna strana zle brzdí. ked som pozrel lanka do križa, povolit štelovaciu maticu, paka musi mat dlhši chod, zošlapnut pedal a "napumpovat ručnu", potom povolim pedal a zas "napumpujem" ručnu aby sa draha lank maximalne vyrovnala.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"