Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Moderátor: peta.smolik
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Zabudol som podotknúť,že v cene 10€ je aj kompletná diagnostika.
- Reklama
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Doporučuji přečíst celé téma http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... ht=elm+327" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Ahoj. Před časem jsem se zabýval hledáním informací, co by bylo pro Fiaty nejvhodnější. Na netu a v diskusích jsem našel spoustu dobrých informací, ale bohužel jsem narazil i na nepravdy od některých lidí. Nevěřte všemu, co napíšou uživatelé v diskusích o diagnostice, nemusí být vše pravda. Proto sem napíšu jen to, co mám já osobně vyzkoušené.foto1977 píše:A jakej kabel potřebuju, resp. kde jsi ho koupil?
A kde se dá stáhnout ten soft?
Předem díky za radu.
Software: Používám (stejně jako někteří další uživatelé zde) tento software: http://www.fiatecuscan.net/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Rozdíl mezi volnou a placenou verzí je v tabulce. Též je tam tabulka s údaji, co je u kterého vozu podorováno a s jakými typy kabelů. Software funguje dobře a neustále se vyvíjí, tak že čas od času se objeví novější verze.
Kabel: Mám vyzkoušený tento kabel: http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... iatECUScan" onclick="window.open(this.href);return false;
Já jsem zvolil tento kabel jako nejlepší poměr cena/výkon. Kabel u Stila a u mnoha ostatních modelů umí téměř vše (včetně resetu servisního intervalu). Jediné, co neumí je diagnostika airbagů. Pokud by jste chtěli i to, je třeba dokoupit KKL kabel pro Fiat airbagy. KKL kabel nemám, zatím jsem ho nepotřeboval. ELM327 kabel mě funguje bez problémů. Podporu řídících jednotek u jiných modelů je nutné ověřit v tabulce na stránkách fiatecuscan.
Dále existuje kabel OBDKey, který zvládá vše (ale nutno upravit propojení pinů v OBD konektoru nebo použít správné redukce), tento kabel ještě nebyl na českém trhu, když jsem nějaký kabel potřeboval a je podle mě zbytečně drahý. Proto myslím, že je lepší pořídit levněji dva různé kabely (ELM327 pro Fiaty a KKL pro Fiat airbagy). Pokud nepotřebujete airbagy, KKL kabel nekupujte.
Nevylučuji, se dá ELM327 kabel pořídit i jinde levněji, nyní jsem se hledáním levnějšího nezabýval. Dále mám potřebu upozornit, že tento ELM327 kabel (viz odkaz) je upravený pro použití na Fiaty (propojení pinů uvnitř OBD konektoru). Na netu najdete plno jiných kabelů ELM327, které nejsou uprvené pro Fiaty. Tyto neupravené ELM327 kabely taky na Fiatech dobře fungují, akorát se nespojí s jednotkami ABS a posilovače řízení.
Tak snad jsem poradil všem, kdo si s tím chtějí pohrát a zárověn jsem vám ušetřil nějaký ten čas, co by jste věnovali hledáním těchto informací.
Zdravím všechny Fiaťáky: Fiatům a a dignostice zdar!
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Díky moc za info!
Fiat Stilo MW, MultiJet 88kW, 2006
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Ahoj ještě jedna blbá otázka: kde se ten diagnostický kabel zapojuje?
Fiat Stilo MW, MultiJet 88kW, 2006
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Zapojuje se do konektoru, který je umístěn u pojistkek pod krytem dole v palubce vlevo od volantu
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Máme doma kabel ELM327(neupravený) a KKL kabel(neupravený), pročítal jsem plno diskuzí, ale nejde mi na Stilách přes KKL třeba ABS, posilovač, atd, jde jenom načíst chyby, načíst řídící jednotka, ani servisni interval nejde pomocí ELM327.Nejspíš to bude potřeba upravit,(jak mě psal jeden človíček),ale bratr,kterého jsou kabely,mi tvrdí, že to jít musí bez uprav.I přes to asi bude nutná uprava kabelu,aby všechno fungovalo.Nejspíš to nechce upravovat,kvůli tomu,že by to nemohl použít na jiná vozidla.Používám program Fiatecuscan 2.5.1.V diskuzích tam někdo psal, že mu s tím jde všechno a měl i starší program než já.Scháníme Stilo a potom když tam člověk přijede a nejde mu to odzkoušet, je to naprd.Byly jsme se dívat nedávno na 4 Stila (jedná se o stilo 1,9JTD 88kW multijet), řj ukázala 0km nebo tam bylo jenom 1000km, 9000km...nejspíš to bude stočené nebo tam byl dělaný nějaký zásah, prodejce nám trvdil, že to tak dovezli ukazoval mi i nějaký papír z Italie a tvrdil, že to nejde stočit.Naopak u strýce jsme při najetých 205.000km načetly na řj 198.000km, což by odpovídalo, někde psali toleranci 3 procenta.Díky za každý příspěvek.
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Já používám verzi 2.1 a v poho.Je pravda, že jsem zkoušel nějakou novější a měl s ní problém se k něčemu připojit (už si nepamatuji kam), tak jsem se vrátil zpět k 2.1.
Pomoc ti mohu tak, že když mi napíšeš na zdezajh@seznam.cz, tak ti pošlu instalátor verze 2.1 a můžeš to zkusit.
Pomoc ti mohu tak, že když mi napíšeš na zdezajh@seznam.cz, tak ti pošlu instalátor verze 2.1 a můžeš to zkusit.
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Sirk9: Pokud ti s ELM kabelem bez úpravy nejde servisní interval, tak to je divný, to by mělo jít. Jestli jsi koupil kabel na Aukru, bylo by potřeba zjistit, zda uvnitř je opravdu čip ELM327, může totiž jít o napodobeninu se starším čipem, pak by servisní interval nešel. Nebo si stáhni poslední verzi softu a zkus to znovu. Bratr se mýlí, pro Fiat se musí kabely upravovat nebo použít redukce, viz můj příspěvek v jiném tématu. Není to VW a u Fiatu je to jinak, pro různé jednotky jsou použity různé PINy v konektoru. Ale řídící jednotka motoru je stejně, t.j. na PINU 7 a proto se s neupraveným kabelem spojíš s řídící jednotkou motoru bez problémů. Pokud bratr nechce kabely upravovat (což chápu), tak si vyrob potřebné redukce mezi kabel a auto nebo si kup propojovací box.
Jak píšeš, údaj km z řídící jednotky by měl přibližně souhlasit s údajem u budíků. Pokud je tam o dost míň, nevidím to jako problém, mohla být někdy měněna jednotka kvůli závadě a nová jednotka počítá od 0. Já i můj bratr to tak máme, u obou nám bohužel po několika letech neopravitelně odešla řídící jednotka motoru. Naopak pokud je na budíku méně km než v jednotce, je to podezřelý, buď někdo údaj na budíku změnil na nižší km, nebo někdo vyměnil komplet budíky a orig. dignostikou nenastavil km jako před výměnou. A pokud je v jednotce 0 km, je to divný. Myslím si, že údaj v jednotce se změnit nedá, tak možná to nepočítá, např. jednotka je částečně vadná. Možná tě sklamu, ale Stilo nedoporučuju, bratr má Stilo kombi 1,6 benzín 2003 najeto asi 120 tisíc a od stáří asi 3 let každý cca půlrok nějaká závada nebo problém. Po těch zkušenostech by si ho už nekoupil. Něco jsou i konstrukční vady, je to víc poruchový auto než jiný Fiaty.
Jak píšeš, údaj km z řídící jednotky by měl přibližně souhlasit s údajem u budíků. Pokud je tam o dost míň, nevidím to jako problém, mohla být někdy měněna jednotka kvůli závadě a nová jednotka počítá od 0. Já i můj bratr to tak máme, u obou nám bohužel po několika letech neopravitelně odešla řídící jednotka motoru. Naopak pokud je na budíku méně km než v jednotce, je to podezřelý, buď někdo údaj na budíku změnil na nižší km, nebo někdo vyměnil komplet budíky a orig. dignostikou nenastavil km jako před výměnou. A pokud je v jednotce 0 km, je to divný. Myslím si, že údaj v jednotce se změnit nedá, tak možná to nepočítá, např. jednotka je částečně vadná. Možná tě sklamu, ale Stilo nedoporučuju, bratr má Stilo kombi 1,6 benzín 2003 najeto asi 120 tisíc a od stáří asi 3 let každý cca půlrok nějaká závada nebo problém. Po těch zkušenostech by si ho už nekoupil. Něco jsou i konstrukční vady, je to víc poruchový auto než jiný Fiaty.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Čau, tak jsem koupil stilouše a protože mi nešly budíky (nafta a teplota vody) koupil jsem jinou přístrojovku.
Koupil jsem fiatecuscan placenou licenci a kábl a provedl Proxy anigment nebo jak se to píše. Udělal jsem to proto, že někdo radil, že po tomto zásahu přestanou blikat kilometry. Tak se stalo.
Ale co je to za funkci? Totiž na tacháči před výměnou jsem měl 125 tisíc a když jsem tam vrazil jinou přístrojovku tak blikalo 133tis. a ty tam pak po procedůře Proxy bla bla zůstaly.
Sice jsem v tom programu Fiatecuscan verze 3.4.2 našel okýnko k úpravě kilometrů ale zápis vždy zkolabuje.
Takže se ptám, ví někdo jestli po výměně přístrojovky budou blikat skutečné kilometry?
Díky.
Koupil jsem fiatecuscan placenou licenci a kábl a provedl Proxy anigment nebo jak se to píše. Udělal jsem to proto, že někdo radil, že po tomto zásahu přestanou blikat kilometry. Tak se stalo.
Ale co je to za funkci? Totiž na tacháči před výměnou jsem měl 125 tisíc a když jsem tam vrazil jinou přístrojovku tak blikalo 133tis. a ty tam pak po procedůře Proxy bla bla zůstaly.
Sice jsem v tom programu Fiatecuscan verze 3.4.2 našel okýnko k úpravě kilometrů ale zápis vždy zkolabuje.
Takže se ptám, ví někdo jestli po výměně přístrojovky budou blikat skutečné kilometry?
Díky.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Tady máš odpovědi na své otázky stačí pozorně pročíst vše ohledně diagnostiky, kde stahnout programy,jaké kabely,kde je nejlevněji koupit atd........
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... iagnostika" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... iagnostika" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
mám FES,kdyby někdo potřeboval...
Petr,Stilo 1,9 jtd,alfa 156SW,1,9 m-jet 110kw,Lancia Thesis 2,4jtd 110kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Takže dík za nevěcnou nápovědu.idefix píše:Tady máš odpovědi na své otázky stačí pozorně pročíst vše ohledně diagnostiky, kde stahnout programy,jaké kabely,kde je nejlevněji koupit atd........
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... iagnostika" onclick="window.open(this.href);return false;
Pročítal jsem hromadu dotazů ve zmiňovaném odkazu a né poprvé a nic co se týká mého dotazu jsem nenašel.
Jasně mě zajímá, co přesně znamená procedura Proxy Anigment. Pokud to nevíte, ta nepoučujte, kde co se má hledat, protože to tam nikdo ani nezmiňuje, jen samý problémy s tím a stím kabelem , s tím a tím programem a tou a tou funkcí.
Já jsem problémy, které se v tom vlákně řeší, neměl nebo jsem je vyřešil v autě během několika minut. Prostě mám poslední plnou verzi FES s kabelem a chodí to.
Tečka. Na to jsem se ale neptal, že.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Reset servisního intervalu jinde než ve Fiatu
Re: elvis.jarous
Neodpovídal jsem Tobě ,ale na dotaz nahoře ,kde se má připojit kabel jakej ....atd. Spousta lidí ani o stránkách http://www.gabriel-net.de/forum/forumdisplay.php?f=35" onclick="window.open(this.href);return false; neví. Jinak na tomto foru psal někdo o výměně tachometru o kilometrech a napojení na examiner atd.....zeptej se rovnou dotyčného tady Ti asi těžko někdo poradí.
O Proxy píší na Alfa foru Já tomu osobně nerozumím a ani mě to nezajímá zatím to nepotřebuju.
Neodpovídal jsem Tobě ,ale na dotaz nahoře ,kde se má připojit kabel jakej ....atd. Spousta lidí ani o stránkách http://www.gabriel-net.de/forum/forumdisplay.php?f=35" onclick="window.open(this.href);return false; neví. Jinak na tomto foru psal někdo o výměně tachometru o kilometrech a napojení na examiner atd.....zeptej se rovnou dotyčného tady Ti asi těžko někdo poradí.
O Proxy píší na Alfa foru Já tomu osobně nerozumím a ani mě to nezajímá zatím to nepotřebuju.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw