MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Abarth
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- earthquaker
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 črc 2010, 09:46
- Bydliště: Karlovy Vary
MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Abarth
Tak toto je můj miláček nejvěrnější.
Fiat Punto 1,4GT rok výroby 1998.
Exteriér: Al kola Borbet s logy abarth, na srazy Al kola Dotz Hanzo v chromu, komplet originál spojlerová sada Abarth (zadní nástavec nárzníku, prahy) přední nárazník z důvodu montáže Intercooleru HKS sériový, folie od 3M, zahlazené 3. dveře, karbonové výdech v kapotě (funkční), otvor pro přívod náporového vzduchu do sání, zlatá metalíza DINDOS COLOR, rozpěry JAMEX motorsport, stavitelný podvozek BILSTEIN a KONI, polyuretanové silonbloky POWERFLEX. Motor: původní blok převrtaný na 1560ccm, stroker kit TODA RACING (kovaná klika a ojnice), titanové písty HKS, vstřikovače DENSO, regulátor tlaku paliva SARD, titanové ventily, optimalizované a zaleštěné kanálky v hlavě, ostré vačky PIPERCAMS, stavitelná odlehčená rozvodová kola PIPERCAMS, rozvodový řemen HKS, odlehčený setrvačník HKS, odlehčené řemenice UNORTHODOX RACING, intercooler HKS, BOV HKS, řídící programovatelná jednotka MOTEC, závodní spojkový set OGURA, převodovka KALMAR motorsport, přivřený diferenciál, svody HKS, komplet laděný výfuk na míru s titanovým koncovým tlumičem, plechové těsnění hlavy GREDDY, svíčky denso iridium, násobič zapalování HKS, hadice VENAIR a SAMCO, vzduchový filtr KN, turbodmychadlo z FIAT COUPE 20VT po celkové repasi a optimalizaci, palivová čerpadla WALBRO, olejový chladič MOCAL, oil catch tank MOCAL a mnoho dalšího.Interiér: Sedačka a pás RACELAND, volant VICTOR, pedály a řadička MOMO, palubní přístroje NETAMI (tlak turba, poměr směsi, tlak oleje, teplota oleje, teplota vody) audio JVC a GROUND ZERO.je toho spousta na autě se dělá posledních 5 let a stále není hotové.Spolykalo již několik stovek tisíc a stovky hodin práce.Pro zajímavost: motor má volnoběh 2500otáček, točí do 9500 otáček, jezdí pouze na 100oktanový benzín, olej se mění po 3000km max a to SUNOCO 0W60, svíčky DENSO IRIDIUM mají životnost maximálně 3000km, s vozidlem jezdím v denním provozu (při sníženém tlaku do 2,2baru a použití základní mapy s výkonem 210koní). věnuji streetracingu, takže jestli někdo nabyde přesvědčení že se mnou chce zazávodit, nebráním se tomu, ale jezdím pouze o peníze (provoz něco stojí a životnost motoru není také nijak závratná).
Fiat Punto 1,4GT rok výroby 1998.
Exteriér: Al kola Borbet s logy abarth, na srazy Al kola Dotz Hanzo v chromu, komplet originál spojlerová sada Abarth (zadní nástavec nárzníku, prahy) přední nárazník z důvodu montáže Intercooleru HKS sériový, folie od 3M, zahlazené 3. dveře, karbonové výdech v kapotě (funkční), otvor pro přívod náporového vzduchu do sání, zlatá metalíza DINDOS COLOR, rozpěry JAMEX motorsport, stavitelný podvozek BILSTEIN a KONI, polyuretanové silonbloky POWERFLEX. Motor: původní blok převrtaný na 1560ccm, stroker kit TODA RACING (kovaná klika a ojnice), titanové písty HKS, vstřikovače DENSO, regulátor tlaku paliva SARD, titanové ventily, optimalizované a zaleštěné kanálky v hlavě, ostré vačky PIPERCAMS, stavitelná odlehčená rozvodová kola PIPERCAMS, rozvodový řemen HKS, odlehčený setrvačník HKS, odlehčené řemenice UNORTHODOX RACING, intercooler HKS, BOV HKS, řídící programovatelná jednotka MOTEC, závodní spojkový set OGURA, převodovka KALMAR motorsport, přivřený diferenciál, svody HKS, komplet laděný výfuk na míru s titanovým koncovým tlumičem, plechové těsnění hlavy GREDDY, svíčky denso iridium, násobič zapalování HKS, hadice VENAIR a SAMCO, vzduchový filtr KN, turbodmychadlo z FIAT COUPE 20VT po celkové repasi a optimalizaci, palivová čerpadla WALBRO, olejový chladič MOCAL, oil catch tank MOCAL a mnoho dalšího.Interiér: Sedačka a pás RACELAND, volant VICTOR, pedály a řadička MOMO, palubní přístroje NETAMI (tlak turba, poměr směsi, tlak oleje, teplota oleje, teplota vody) audio JVC a GROUND ZERO.je toho spousta na autě se dělá posledních 5 let a stále není hotové.Spolykalo již několik stovek tisíc a stovky hodin práce.Pro zajímavost: motor má volnoběh 2500otáček, točí do 9500 otáček, jezdí pouze na 100oktanový benzín, olej se mění po 3000km max a to SUNOCO 0W60, svíčky DENSO IRIDIUM mají životnost maximálně 3000km, s vozidlem jezdím v denním provozu (při sníženém tlaku do 2,2baru a použití základní mapy s výkonem 210koní). věnuji streetracingu, takže jestli někdo nabyde přesvědčení že se mnou chce zazávodit, nebráním se tomu, ale jezdím pouze o peníze (provoz něco stojí a životnost motoru není také nijak závratná).
- Přílohy
-
- 01072010162.jpg (161.98 KiB) Zobrazeno 7635 x
-
- 01072010160.jpg (240.8 KiB) Zobrazeno 7635 x
-
- tak to je můj mazlík
- 01072010159.jpg (224.83 KiB) Zobrazeno 7635 x
- Reklama
- Palis
- Znalec
- Příspěvky: 953
- Registrován: 11 srp 2009, 12:03
- Bydliště: Bučany /okr. Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
pekne pekne a rpeco ho vlastne predavas bo som ho videl endavno pridane na predaj
Punto Mk2 1.2 8V r.v 2003
http://palis-tt.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palis-tt.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
Paráda rád by som vedel za kolko robíš s tým 1/4 míle alebo za kolko to dá stovku ? lebo s takým stádom pod kapotou to musí chodiť fakt radikálne.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
- earthquaker
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 črc 2010, 09:46
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
Pro upřesnění.NEPRODÁVÁM ho, neprodával jsem ho a prodávat ho nebudu.To byl kamarádův nejapný žertík, asi si dokážeš představit co dělal telefon celý den a celou noc.a ještě tam byla taková nádherná cena, sám bych si ho koupil, klidně i víckrát kdyby byly. )
- Palis
- Znalec
- Příspěvky: 953
- Registrován: 11 srp 2009, 12:03
- Bydliště: Bučany /okr. Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
tak to si viem predsatvit lebo som kukal asik pol hodinu na tu cenu este som aj kamosovi psial ze jake lacne gt tam je a a este k tomu s jaku upravu
Punto Mk2 1.2 8V r.v 2003
http://palis-tt.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palis-tt.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Palis
- Znalec
- Příspěvky: 953
- Registrován: 11 srp 2009, 12:03
- Bydliště: Bučany /okr. Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
mohol si sem hodit nejaku foto motoru ))urcite to vsetkych zaujma
Punto Mk2 1.2 8V r.v 2003
http://palis-tt.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palis-tt.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- earthquaker
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 črc 2010, 09:46
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
k těm vlastnostem:
0-100km/h za 5,2 bez N2O (při tlaku 2,7bar air a 5,2bar fuel-prostě řezničina) v tuto chvíli se na něm pracuje.
400m nejlepší čas 12,86 sec ale to bylo před finalizací map.nový údaj bude po M. Válkách
Vmax 230km/h díky krátké převodovce
motor točí do 9200 otáček a když pánbůh dá tak se plánuje 10000ot/1min
0-100km/h za 5,2 bez N2O (při tlaku 2,7bar air a 5,2bar fuel-prostě řezničina) v tuto chvíli se na něm pracuje.
400m nejlepší čas 12,86 sec ale to bylo před finalizací map.nový údaj bude po M. Válkách
Vmax 230km/h díky krátké převodovce
motor točí do 9200 otáček a když pánbůh dá tak se plánuje 10000ot/1min
- earthquaker
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 črc 2010, 09:46
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
Tu je foto motora a pokusím se vyhrabat fotky průběhu přestavby motoru, komponentů a technickejch lahůdek.Ve středu jedu na finální doladění mapy a na válcovku, tak sem pak šoupnu i graf, ať máš proč slintat.
- Přílohy
-
- 01072010164.jpg (197.58 KiB) Zobrazeno 7594 x
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
To je dobrej lolec Ja se hlasim o ten zavod!!!
PuntoGT 2.0 16VT
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
to na to nepotrebujes pilotnu licenciu?
bo to uz neni auto ale lietadlo
bo to uz neni auto ale lietadlo
Punto MK1 55S 1,1 40kW 3dv. r.v. 1996
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život
- Palis
- Znalec
- Příspěvky: 953
- Registrován: 11 srp 2009, 12:03
- Bydliště: Bučany /okr. Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
zeby tu bola teda vyzva od phoba????mno tak to yb som si pozrel
Punto Mk2 1.2 8V r.v 2003
http://palis-tt.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palis-tt.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
Zajímavý auto
Myslim že závod má jasnýho vítěze,ale i tak to může bejt pěkný.Uvidíme v Mimoni
Myslim že závod má jasnýho vítěze,ale i tak to může bejt pěkný.Uvidíme v Mimoni
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
pěkné.. párkrát jsem tě potkal v okolí Žatce, a jelo to hezky
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
- xnuke
- Začátečník
- Příspěvky: 23
- Registrován: 29 črc 2009, 00:05
- Bydliště: Zábřeh
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
Luxusní Mazel ! Ten intercooler tam vypada luxusně ať ti řádně slouží
- earthquaker
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 črc 2010, 09:46
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Ab
Tak okolo Žatce, když jsi mně potkával mi to ještě ani moc nejelo.Měl jsem problémy s dodávkou paliva a trhaly se mi tlakový hadice od turba, teď je to již vyřešený (přidáno 3. čerpadlo Walbro) a modifikován výstup z dmychadla a je to ještě divočejší než to bývalo. Dodávám že auto už má konečně ALS a efekt je to nádhernej když si odšlehnou plameny do výfuku a za auto. Jinak padlo definitivní rozhodnutí o montáži dvou fází N2O takže jsem zvědav co to udělá, ale napřed mě čeká povinná GO motoru a konečně i jeho optické úpravy. Dám fotky jak to dopadlo.