TYP - výměna přístrojové desky MK1
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1
Kdyby mel nekdo zajem mam jedny volny budiky s otackomerem.
- Reklama
Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1
Tak dnes som to rozobral. Starý odpor na teplomery mal 147 ohm, ja som tam dal 301 ohm. Rucicka teraz ukazuje nieco nad 3/4 a zapina sa ventilator. Ked som to namontoval tak rucicka vybehla skoro na 1/4, ale to bol motor este trocha teply po jazde. Uvidim rano, ked bude ulpne vychladnuty ako bube ukazovat.Vitaml píše:Pokud se zvětší odpor, bude více proudu protékat cívkou budíku, takže bude ukazovat víc.
Ja som tam mal odpor 147 ohm a celkovy odpor bol 77 ohm. Takze asi nie kazdy teplomer bude rovnaky. Viem, ze tam moze byt aj tolerancia.rehty píše:K měřící cívce měřáku je paralelně připojen odpor s hodnotou 143ohmů. Celkovej odpor cívky i s tím odporem je 83ohmů.
Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1
Dal bych tam 220 R, ten je v řadě.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1
Zajtra kupim 220 ohm.
Rano pojdem z roboty, tak vyskusam ten 301 ohm ako bude ukazovat za jazdy.
Rano pojdem z roboty, tak vyskusam ten 301 ohm ako bude ukazovat za jazdy.
Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1
Tak odpor 220 ohm je ten pravý orechový.
Teraz som spokojný ukazuje tak ako som si predstavoval.
Teraz som spokojný ukazuje tak ako som si predstavoval.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03 zář 2024, 09:59
- Bydliště: Rudňany
Re: TYP - výměna přístrojové desky MK1
dakujem tuna za rady. vdaka ktorym som mohol vykonet mensie upravy.
Do svojho punta 55s hodil budiky z 65 aj z otackomerom. kablik na otackomer som potiahol z rele. nesiel som az na RJ. nakolko som mal aj cely motor z punta 65 tak som prehodil aj cidlo teploty. funguje ako ma. chcel som tam aj servo riadenie ale zistil som ze drziak tam nemam ako uchitit na cerpadlo a tubky od paliva trocha zavadzaju.
Do svojho punta 55s hodil budiky z 65 aj z otackomerom. kablik na otackomer som potiahol z rele. nesiel som az na RJ. nakolko som mal aj cely motor z punta 65 tak som prehodil aj cidlo teploty. funguje ako ma. chcel som tam aj servo riadenie ale zistil som ze drziak tam nemam ako uchitit na cerpadlo a tubky od paliva trocha zavadzaju.
Peugeot 206 1.1 44Kw - ked niekto iny rozbije ti auto
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka