Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
Mohol sa pridrieť. Nedávno som viezol 90 km benzínový Fiat 1,6 - prakticky bez vody no olej bol čerstvý a dosť.
Isto nechceš rozoberať kým to nieje nevyhnutné - píšem Ti správu čo by som v takom prípade spravil ja. Zatiaľ ho moc nezaťažuj a ak je to možné, zbytočne nejazdi.
Isto nechceš rozoberať kým to nieje nevyhnutné - píšem Ti správu čo by som v takom prípade spravil ja. Zatiaľ ho moc nezaťažuj a ak je to možné, zbytočne nejazdi.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
- Reklama
Re: Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
Minimálně zapečený kruhy, sháněl bych jinej motor nebo spíš celý auto... Holt jezdit na sucho se nevyplácí. Pokud ti to dojebal kámoš tak by to měl zatáhnout.. Kudy olej zmizel, žralo to i předtim nebo náhle? Často prorezlá vana a vyteče na zem... Jak často se mějil olej a jak často kontroloval... atd.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03 zář 2024, 09:59
- Bydliště: Rudňany
Re: Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
mno motor je suchy. takze pravdepodobne len nieco z vnutra. pod motorom mam aj plechovy kryt motora. kazdopadne ako jazdil a co robil to neviem. Zaujimave je ze ani auto nesignalizoval malo oleja... mozno vadny senzor. ked som si ho prevzal tak som siel max 15 km do prace nic som si nevsimol este. ale po 40km jazde uz bolo citit. A nenapadlo ma pozriet olej ked som si ho prebral...
auto som kupil 4 mesiace dozadu a olej som menil 3 mesiace dozadu aj filter. Bolo tam tak v polovici rysky pri vymene. Ak by mal takto papat olej uz skor to by som si asi vsimol. ze neako to podymuje
auto som kupil 4 mesiace dozadu a olej som menil 3 mesiace dozadu aj filter. Bolo tam tak v polovici rysky pri vymene. Ak by mal takto papat olej uz skor to by som si asi vsimol. ze neako to podymuje
Peugeot 206 1.1 44Kw - ked niekto iny rozbije ti auto
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka
Re: Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
Žádný snímání hladiny oleje tam neni , jen čidlo tlaku a to se rozsvítí až když si sací koš cucne vzduchu (to ve vaně už bude tak max. litr oleje a v zatáčce/ náklonu steče ke straně).
Motor může brát klidně litr oleje na 1kkm a čoudit to nemusí, v motoru nejsou ani tři litry, takže 2-3 kkm a je na suchu , na ryskách min - max je rozdíl něco přes půl litru oleje.. Brát to mohlo přes gufera ventilů nebo kruhy, je to ital píst má větší vůle ve válci a spotřeba ca 0,5L/ 5kkm je normál, starší motor kterej se honil za studena a olej se na něm měnil po 20kkm bude brát víc.. TAky to už bude mít nalítáno a na žraní oleje nárok..
Ten motor je v hajzlu, poděkuj kámošovi že olej nehlídal a jen jezdil.. Kolik km s tim najezdil, jen couračky nebo i dálnice?
Stejnej motor se dával i do Pandy, Seicenta atd., Blok bude stejný, ale ale nevim jestli i všechny detaily (snímání polohy kliky, klapka, ECU atd.)
Pnt MK1 - drtivá většina už je shnilá že neprojde technickou, neprodejný tj. rozdávaj se za odvoz, akorát s timhle motorem už jich bude málo (sehnat za odvoz,přehodit motory a poslat do hutí)
Něco se stalo, buď žere olej přes gufera/ kruhy, nebo i těsnění hlavy a je propojený olejový kanál s válcem (poznáš na svíci že to bere jen některý válec). Těsnění hlavy by mělo smysl měnit, je za pár korun (svépomocí za cenu materiálu, v servisu za raketu tam se to nevyplatí); nebo přidřeno, zapečený kruhy apod., to se opravovat nevyplatí...
Starší motor by měl jít sehnat do 5k i s dopravou, ale je to loterie co to bude zač, shnilá kára s dobrým motorem je jistější - motor je v autě, projedeš si to po zahradě (pokud nemá značky) a víš že je OK...
Motor může brát klidně litr oleje na 1kkm a čoudit to nemusí, v motoru nejsou ani tři litry, takže 2-3 kkm a je na suchu , na ryskách min - max je rozdíl něco přes půl litru oleje.. Brát to mohlo přes gufera ventilů nebo kruhy, je to ital píst má větší vůle ve válci a spotřeba ca 0,5L/ 5kkm je normál, starší motor kterej se honil za studena a olej se na něm měnil po 20kkm bude brát víc.. TAky to už bude mít nalítáno a na žraní oleje nárok..
Ten motor je v hajzlu, poděkuj kámošovi že olej nehlídal a jen jezdil.. Kolik km s tim najezdil, jen couračky nebo i dálnice?
Stejnej motor se dával i do Pandy, Seicenta atd., Blok bude stejný, ale ale nevim jestli i všechny detaily (snímání polohy kliky, klapka, ECU atd.)
Pnt MK1 - drtivá většina už je shnilá že neprojde technickou, neprodejný tj. rozdávaj se za odvoz, akorát s timhle motorem už jich bude málo (sehnat za odvoz,přehodit motory a poslat do hutí)
Něco se stalo, buď žere olej přes gufera/ kruhy, nebo i těsnění hlavy a je propojený olejový kanál s válcem (poznáš na svíci že to bere jen některý válec). Těsnění hlavy by mělo smysl měnit, je za pár korun (svépomocí za cenu materiálu, v servisu za raketu tam se to nevyplatí); nebo přidřeno, zapečený kruhy apod., to se opravovat nevyplatí...
Starší motor by měl jít sehnat do 5k i s dopravou, ale je to loterie co to bude zač, shnilá kára s dobrým motorem je jistější - motor je v autě, projedeš si to po zahradě (pokud nemá značky) a víš že je OK...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03 zář 2024, 09:59
- Bydliště: Rudňany
Re: Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
mno som myslel tlak oleja nie vysku hej zle som napisal. najazdil cca 1500km.
motor ma teraz 147k km. kasna je inac v peknom stave. mam to po prvom majitelovy a v garaziku bol. tak skoda by to bolo hodit do srotu.
motor ma teraz 147k km. kasna je inac v peknom stave. mam to po prvom majitelovy a v garaziku bol. tak skoda by to bolo hodit do srotu.
Peugeot 206 1.1 44Kw - ked niekto iny rozbije ti auto
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka
Re: Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
To jo no.. Kastle OK je skoro zázrak, tyhle punta hnily hlavně prahy a podlaha celkově.
Tlak oleje spadne až když si sací koš cucne vzduchu a to je ve vaně už jen loužička..
Sháněl bych shnilý auto se stejným motorem za odvoz, přehodil motory a poslal do ekolikvidace kompletní autovrak... Šlo by to určitě domluvit bez přepisu - přijedeš, přehodíš na místě a vrakáč si to odveze... Tohle vyjde nejlevněji.
Pokud nejezdíš denně, tak můžeš shodit hlavu a zkontrolovat jestli to neni jen to těsnění hlavy a propojenej olej. kanál s válcem, pokud ano objednat těsnění + šrouby, příp. nahodit i nový rozvod a jedem. Těsnění Victor Reinz, rozvody třeba Gates..
Ale spíš to bude přidřený/ zapečenej kruh a to se dávat do kupy nevyplatí.. Vlastně mohl bys zkusit nalít do válce trochu petroleje, nechat dva dny, pak pomalu protočit motor (petrolej neni stlačitelný tak před startem ověřit že píst může až nahoru), jestli se kruhy neuvolní.. VIF do benzínu - čistí od karbonů, jestli to žere olej tak ti může zachránit lambdu a katalyzátor, může pomoct i rozhýbání zapečenýho kruhu..
Tlak oleje spadne až když si sací koš cucne vzduchu a to je ve vaně už jen loužička..
Sháněl bych shnilý auto se stejným motorem za odvoz, přehodil motory a poslal do ekolikvidace kompletní autovrak... Šlo by to určitě domluvit bez přepisu - přijedeš, přehodíš na místě a vrakáč si to odveze... Tohle vyjde nejlevněji.
Pokud nejezdíš denně, tak můžeš shodit hlavu a zkontrolovat jestli to neni jen to těsnění hlavy a propojenej olej. kanál s válcem, pokud ano objednat těsnění + šrouby, příp. nahodit i nový rozvod a jedem. Těsnění Victor Reinz, rozvody třeba Gates..
Ale spíš to bude přidřený/ zapečenej kruh a to se dávat do kupy nevyplatí.. Vlastně mohl bys zkusit nalít do válce trochu petroleje, nechat dva dny, pak pomalu protočit motor (petrolej neni stlačitelný tak před startem ověřit že píst může až nahoru), jestli se kruhy neuvolní.. VIF do benzínu - čistí od karbonů, jestli to žere olej tak ti může zachránit lambdu a katalyzátor, může pomoct i rozhýbání zapečenýho kruhu..
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03 zář 2024, 09:59
- Bydliště: Rudňany
Re: Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
mno skusim prv neaku chemiu a uvidim co z tym. ked by to nepomohlo nahodou tak budem riesit nieco druhe ako motor alebo neake auto na diely
zaujimave je ze 1.2 44kw su lacnejsie ako 1.1 40kw (iba samotny motor) aspon unas co som pozeral. Pohravam sa z myslienkov: mam doma ECU z 1.2 kde som vypol IMobilizer no dopasovat tam 1.2 kde vyzualne vyzera rovnako by nebolo zle ale emysie uz to ma asi ine
zaujimave je ze 1.2 44kw su lacnejsie ako 1.1 40kw (iba samotny motor) aspon unas co som pozeral. Pohravam sa z myslienkov: mam doma ECU z 1.2 kde som vypol IMobilizer no dopasovat tam 1.2 kde vyzualne vyzera rovnako by nebolo zle ale emysie uz to ma asi ine
Peugeot 206 1.1 44Kw - ked niekto iny rozbije ti auto
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka
Re: Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
1,1 je málo, to byl největší holobyt.. 1,2 44 kW je nejrozšířenější motor, je jich moc, obvykle přežijou auto, takže nikdo to nechce a hází se do šrotu.
Jiný typ motoru je problém že to neprojde technickou...
Jiný typ motoru je problém že to neprojde technickou...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03 zář 2024, 09:59
- Bydliště: Rudňany
Re: Fiat Punto 55s zvláštne zvuky pri akcelerácii
ved toto.
ok. uvidim co poriesim. max budem prehadzovat motor, ale v zime sa mi nechce
ok. uvidim co poriesim. max budem prehadzovat motor, ale v zime sa mi nechce
Peugeot 206 1.1 44Kw - ked niekto iny rozbije ti auto
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka
Peugeot 206 1.4 55 Kw - motor mal cez 300k Km predane
Hyundai Accent II 1.3 63Kw, 2x som menil motor, do srotu
Peugetot 406 2.0 HDI 66kw- moja laska
Fiat Punto 55s 1.1 40Kw- Pekne, moja zabavka