Fiat Punto GT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Fiat Punto GT
Da Fate píše:Nabeh sneka neni ani tak ovlivnen vahou auta nebo jeho tlakem ale spise okolnostmi jako smesi A/F ,pruchodem vzduchu, velikosti turba... kdyz das cuki na svy gt jen primej filtr zacne ti to foukat od 3 tis kdyz das vacku zacnes tlacit zase driv... kdyz tam napalis turbo T25 tak si zase pockas treba az na 4 tis ale na pistech uz zase zacnes snizovat.. ale to uz ses na 300 konichPhoB píše:puntik09: lol pežotek. Mno treba je to aspon spolehlivejsi.
cuki: nabeh tlaku - vykonu by mel byt stejny jako na unu. Tedy mozna pozdejsi zhledem k vetsi vaze auta a vyssiho tlaku (nafouknout 0,8bar nebo 1,6 netrva stejne rychle). Klesani tlaku neni zpusobeno BlowOff ventilem, je to z casti umyslne jednotkou a z casti slabym turbem. Pokud chces aby se ti vic potili ruce, tak mi napis
Treba kdyz ma cuki pridanej BOV tak urcite bude regulovatelnej, nemyslis PhoB ze by ho mohl mit jen povolenej?
Ted jsem mel o vikendu cas a tak jsem se mrknul na ten blof of ventil. Nevypada ze by s nim neco bylo. Kazdopadne se seridit neda. Mam spis pocit že nebude ok smes paliva. Kdyz tomu poradne naložím. Myslim tim rozjezd o-max. Tak vzdy pri otackach kolem 5500-6000 mi to zacne strilet do vyfuku. Takze si myslim ze je to spatne serizeny. Jeste me napada jestli nebuzou byt spatne udelany rozvody(treba jesli to neni skoceny o zub).
Re: Fiat Punto GT
Zadny blow off ventil by teoreticky nemel propoustet tlak. I kdyby tam byla pruzina co by jakokouli malou silou "Y" tlacila na pistek(proti vstupu vzduchu). Pod plnym plynem by byl pred pistkem bovu tlak "X", ale za pistkem je priveden podtlakovou hadici taky onen tlak X a navic jeste tlak "Y" pruziny, tudiz se pistek nepohne/neotevre. Samozrejme existuji situace kdy se to muze stat, ale to je nepravdepodobne, proto jsem to vyloucil.cuki píše:Da Fate píše:Nabeh sneka neni ani tak ovlivnen vahou auta nebo jeho tlakem ale spise okolnostmi jako smesi A/F ,pruchodem vzduchu, velikosti turba... kdyz das cuki na svy gt jen primej filtr zacne ti to foukat od 3 tis kdyz das vacku zacnes tlacit zase driv... kdyz tam napalis turbo T25 tak si zase pockas treba az na 4 tis ale na pistech uz zase zacnes snizovat.. ale to uz ses na 300 konich
Treba kdyz ma cuki pridanej BOV tak urcite bude regulovatelnej, nemyslis PhoB ze by ho mohl mit jen povolenej?
Ted jsem mel o vikendu cas a tak jsem se mrknul na ten blof of ventil. Nevypada ze by s nim neco bylo. Kazdopadne se seridit neda. Mam spis pocit že nebude ok smes paliva. Kdyz tomu poradne naložím. Myslim tim rozjezd o-max. Tak vzdy pri otackach kolem 5500-6000 mi to zacne strilet do vyfuku. Takze si myslim ze je to spatne serizeny. Jeste me napada jestli nebuzou byt spatne udelany rozvody(treba jesli to neni skoceny o zub).
Rozvody to taky muzou byt, skontroluj zejmena snimac faze.
PuntoGT 2.0 16VT
- Da Fate
- Začátečník
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Punto GT
Jako teoreticky jsem taky milionar ale nemam more penez a stelovatelny bovy se taky nedelaj jen tak z plezyru. A nebylo by to poprvi co bych slysel ze nekomu bov propousti. Ale tentokrat na vine ten bov bejt nemusi podle toho ze to strili v otackach. Sel bych po tech rozvodech a palivovy soustave a tech snimacich.
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Re: Fiat Punto GT
Tak mi to nedalo a sundal jsem i kryt vačky. Ta je uplne ohoblovana. No proste mazec. Nevite nekdo kde by se dala sehnat za slusny prachy nova(é). Budu to muset vymenitDa Fate píše:Jako teoreticky jsem taky milionar ale nemam more penez a stelovatelny bovy se taky nedelaj jen tak z plezyru. A nebylo by to poprvi co bych slysel ze nekomu bov propousti. Ale tentokrat na vine ten bov bejt nemusi podle toho ze to strili v otackach. Sel bych po tech rozvodech a palivovy soustave a tech snimacich.
- Da Fate
- Začátečník
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Punto GT
O zadny teda nevim ale co tu vacku takhle udelalo... zkus se treba podivat jestli je hlava ok a hod foto jen tak ze zajimavosti jak vypada
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Re: Fiat Punto GT
Da Fate píše:O zadny teda nevim ale co tu vacku takhle udelalo... zkus se treba podivat jestli je hlava ok a hod foto jen tak ze zajimavosti jak vypada
tak tady je fotka te vačky. Vypada to ze odeslo zdvihatko. Vysvetluje to vsechny symptomy(špatnej start-cukaní motoru a kolísani otaček, v nižšich otáčkach se to dusí, Pri vyšších to stríli do vyfuku) Podle me jestli nefunguje zdvihatko tak jdou spatne venily, tim padem to neslape zpravne a na frak dostava i vacka. Jo a ce se tyce zbytku vacky tak ta je OK.
Jestli k tomu nekdo mate jiny nazor tak se rad priucim
- Přílohy
-
- takhle vypada ta nejhorší část
- Obraz0019.jpg (159.3 KiB) Zobrazeno 2493 x
Re: Fiat Punto GT
Pravdepodobne je nedokonale vyhlazena podlozka, vsak uvidis az to sundas. Kazdopadne ji vymenit za dobrou podlozku. Vacka tady v cechach bude problem(starsi).
PuntoGT 2.0 16VT
Re: Fiat Punto GT
už jsi na to přišel?
Re: Fiat Punto GT
tak konecne jsem to dal do poradku. Byl to celkem mazec. Musel jsem vymenit vacku, zdvihatko a par statnich malickosti. Rovnou jsem udelal rozvody a taky jsem musel vycistit motor(nebo spis proplachnout protoze tam byl po vacce celkem binec). Kdyz nebudu pocitat praci tak me to se vsim vyslo zhruba na 8500kc. Ale stalo to za to. Motor uz slape jako hodinky. vsechny problemy co s nim byly delala ta vacka. Ted to konecne jede. Behem pristiho tydne udelam par fotek at vidite co vsechno jsem stihnul za par mesicu udelat(musim se pochlubit kdyz jsem se na tom aute tolik nadrel ne).
Takze zatim zdarec a dik vsem za pomoc.
Takze zatim zdarec a dik vsem za pomoc.