PŘEVODOVKA: Těsnění - Panda 1

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Alangorax
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 15 říj 2007, 10:21

PŘEVODOVKA: Těsnění - Panda 1

Příspěvek od Alangorax »

Mam problem s unikem oleje z prevodovky, je to panda 950 4x4 ale tim motorem si nejsem jistej . Snazil jsem se najit naky gufero ale uz nemam pomalu co rozebirat a nic jsem nenasel . Manzeta na polose je napevno prisroubovana k prevodovce tak me napadlo jestli nahodou netesni pres manzetu ... Kdyz tam naleju litr cehokoliv tak je to za pul minuty venku , manzeta je roztrhla a prijde mi ze i kdyz by tam byl jakkoliv spatnej simering tak to nepotece takhle rychle ...
Reklama
 

FIAT
Fiaťák
Příspěvky: 50
Registrován: 08 čer 2007, 17:41
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FIAT »

Na poloosách to opravdu těsní v manžetě kde je umístěné buď klasické gufero průměr 23 nebo 25 mm podle průměru poloosy (24 nebo 26mm) nebo u novějších verzí je takové speciální těsnící ložisko nalisované na poloose(23 nebo 25mm). To starší provedení se prodává gufero vložené v kovovém nebo silonovém pouzdře s manžetou vcelku, cena do 90,-Kč, je potřeba vědět ten průměr poloosy v místě kontaktu s guferem a jestli je manžeta ke skříni pod plechovou přírubu nebo je stažená na přírubu sponou. A pokud to bude sponou tak ještě existují 2 průměry té příruby, takže změřit vnější průměr. Ale prohlídni pořádně to místo kde se gufero na poloose točí, někdy může být ta poloosa v tom místě tak vydřená, že ani nové gufero nepomůže protože už tam není žádný přesah a může to téct pořád. Potom je řešení stáhnou průměr poloosy a použít to novější provedení těsnícího ložiska a máš klid navěky. To těsnící ložisko je kolem 230,- a manžeta k němu asi 70,-.
Alangorax
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 15 říj 2007, 10:21

Příspěvek od Alangorax »

Tak uz jsem ho koupil . To stary bylo tak zniceny ze nebylo vubec poznat ze v ty manzete kdy neco bylo :) komplet manzeta s tim tesnenim stala asi 150 kc ... Dikes za radu
Odpovědět

Zpět na „Panda“