Opakovaně se mi stalo na sněhu/náledí:
Jedu: pomalu (tak 30km/h), rovný směr, nebrzdím, stálé otáčky motoru
a náhle dostanu nekontrolovatelny smyk (vybočení, hodiny)???
Mám dojem, že to způsobuje nepředvídatelné rychlé připojení
zadního náhonu, (nepoznám, že běží zadní náhon - není kontrolka)
případně náhlá změna otáčení zadních kol způsobená elektronickou spojkou
v zadním diferenciálu.
Má někdo takovou zkušenost?
PS:Naposledy oprava: nápravnice+závěs+blatník+další=57tis.Kč)
Smyk a Panda 4x4 Climbing
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Smyk a Panda 4x4 Climbing
při ustálené jízdě rovně se mi to ještě nestalo a není důvod, aby se něco takového mělo stávat... asi to máš nějaký rozbitý... co geoška, tlumiče, diferáky máš OK? .... nemáš to po nějaké ráně celý šejdrem (4stopé vozidlo)?
mno, ale dyž sem (záměrně) přehnal nájezd do zatáčky na sněhu a ještě přes horizont (odlehčení nápravy), tak už sem dvakrát hodinoval taky (připojení zadku, absence ESP a moje pomalé stařecké reakce, no....)
mno, ale dyž sem (záměrně) přehnal nájezd do zatáčky na sněhu a ještě přes horizont (odlehčení nápravy), tak už sem dvakrát hodinoval taky (připojení zadku, absence ESP a moje pomalé stařecké reakce, no....)
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: Smyk a Panda 4x4 Climbing
neska v noci u nás lehce nasypalo, dzž sem jel ráno na (pod) kopec, taxem to testoval....
definitivně tam máš něco polámanýho....
jízda rovně na kluzkém = sebebrutálnější, naprosto necitlivé, neurvalé přidání či ubrání plynu = není šance to dostat nejen do smyku, ale třeba jen do náznaku táhnutí na některou stranu
ditto brzdy při jízdě rovně + prudké přidání plynu - ani náznak táhnutí kamkoli jinam než rovně dopředu
v zatáčce sa to dá to přetáčivého smyku urvat jedině za podmínky nepřiměřeně rychlého nájezdu, rozhození prdele brzdama a pak necitlivým přidáním plynu, jinak to i v zatáčce jede krásný oblouk bez ohledu na to, esli prudce přidám nebo uberu plyn...
tož asi tak...
(mám tam 14" pirelli swnowcontrol190 - rozměr podle TP - 185/65)
definitivně tam máš něco polámanýho....
jízda rovně na kluzkém = sebebrutálnější, naprosto necitlivé, neurvalé přidání či ubrání plynu = není šance to dostat nejen do smyku, ale třeba jen do náznaku táhnutí na některou stranu
ditto brzdy při jízdě rovně + prudké přidání plynu - ani náznak táhnutí kamkoli jinam než rovně dopředu
v zatáčce sa to dá to přetáčivého smyku urvat jedině za podmínky nepřiměřeně rychlého nájezdu, rozhození prdele brzdama a pak necitlivým přidáním plynu, jinak to i v zatáčce jede krásný oblouk bez ohledu na to, esli prudce přidám nebo uberu plyn...
tož asi tak...
(mám tam 14" pirelli swnowcontrol190 - rozměr podle TP - 185/65)
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: Smyk a Panda 4x4 Climbing
spečená viskoza-nefunkční
Re: Smyk a Panda 4x4 Climbing
Dobrý den, mám pandu cross 4*4 s uzávěrkou, ale nesvítí v tlačítku dioda, nesvítí ani posvícení jiních tlačítek, např. servo sity, mlhovky, včem bude problém? Předem děkuji za odpověd.